عکس عینک آفتابی پلیس

 

Police

 

برند ایتالیایی اکسسوری پلیس Police در 1983 توسط برادران دِریگو تاسیس شد. این برند با تولید عینک‌های طبی و آفتابی برای خانم‌ها و آقایان شروع به کار کرد. این کمپانی موفق در سال 1997 ترکیب و تولید مجموعه عطر خود را شروع‌کرد. استقبال از عینک‌ها و عطرهای برند پلیس Police به حدی بود که این کمپانی در سال 2003 طراحی و تولید ساعت و در سال 2008 دیزاین و تولید پوشاک و محصولات چرمی را شروع‌کرد.

برند پلیس Police برای جوانان امروز طراحی شده که شور و هیجان جوانی‌شان را با شکستن زنجیرها و گسیختن بندها به دنیا فریاد می‌زنند. این یاغیان جوان و جسور به دنبال آن هستند که استایل شخصی‌شان را به شکل منحصر به‌فردی ترکیب‌کنند و بپوشند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برند پلیس Police آن‌چنان شناخته‌شده و محبوب است که گروهی از به‌نام‌ترین سلبریتی‌ها در تبلیغات آن شرکت‌کرده‌اند. از سلبریتی‌های حامی برند پلیس که تا کنون به عنوان سفیر این برند نقش ایفاکرده‌اند می‌توان به پائولو مالدینی، بروس ویلیس، جورج کلونی، دیوید بکهام، نیمار و آنتونیو بندراس اشاره‌کرد.

در حال حاضر برند پلیس Police در 80 کشور دنیا فروشگاه‌های فعال دارد و فروشگاه‌های آنلاین آن نیز از پربازدیدترین سایت‌ها هستند. فروشگاه اینترنتی مدیسه از تابستان سال 2016 به عرضه محبوب‌ترین عینک‌ها، ساعت‌ها و ادوکلن‌های برند پلیس Police پرداخته‌است.

خرید عینک آفتابی مردانه

 

عکس عینک آفتابی مردانه پلیس

جامع ترین راهنمای خرید عینک آفتابی و تشخیص عینک آفتابی اصل

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *