ست هدیه ولنتاین

14 فوریه هر سال، عاشقان سراسر جهان به مناسبت روز عشق یا روز ولنتاین با اهدای یک هدیه خاص و هدیه دادن به یکدیگر ابراز محبت و عشق می‌کنند. با نزدیک شدن به این روز، افراد در تکاپوی تهیه یک هدیه جذاب برای مخاطب خاص خود هستند و دنبال ایده‌های مختلف می‌گردند. در ابتدای امر بگوییم که بهترین هدیه، ست هدیه ولنتاین است.

دلیلش هم این است که ست‌های هدیه مجموعه‌ای جذاب از هدایای مختلف هستند و می‌توانید با پرداخت هزینه‌‎ای مناسب از یک فروشگاه آنلاین، هدیه ای جذاب به فرد دوست داشتنی زندگی خود بدهید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در ادامه با ما همراه باشید تا ایده‌های مختلف را برای تهیه یک ست هدیه ولنتاین مناسب بررسی کنیم.

انتخاب پک هدیه ولنتاین

خوب همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، بهترین انتخاب خرید یک ست هدیه ولنتاین است.اما یک پک ولنتاین شامل چه چیز‌هایی می‌شود؟ ست‌های کادو ولنتاین مختلفی به‌صورت آماده در بازار وجود دارند که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید و حتی به سلیقه خودتان به آن چیزی اضافه کنید. علاوه بر این می‌توانید خودتان هم دست به‌کار شوید و یک ست هدیه ولنتاین درست کنید.

ست هدیه ولنتاین دخترانه و زنانه

هدیه ولنتاین

خرید پک ولنتاین برای خانم‌ها کار سختی نیست. می‌توانید یک لباس زنانه شیک و یا چندین هدیه کوچک و جذاب تهیه کنید و درون یک جعبه هدیه قرار دهید یا همان‌طور که گفتیم می‌توانید یک ست هدیه ولنتاین آماده تهیه کنید. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را می‌توانید در پک هدیه ولنتاین قرار دهید و به مخاطب خاصتان هدیه دهید.

  • شکلات: یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها درون هر ست، شکلات است. شکلات‌های مختلف با اشکال و طعم‌های گوناگون را می‌توانید برای این کار انتخاب کنید.
  • خرس و عروسک: دختران و خانم‌ها در هر سنی با یک خرس یا عروسک خوشحال و هیجان‌زده می‌شوند. اگر تابه‌حال به‌عنوان کادو ولنتاین به او خرس قرمزی هدیه نداده‌اید، خرید یک خرس عروسکی این بار می‌تواند ایده خوبی باشد. یک خرس کوچک در یک جعبه همراه با هدایای دیگر یا یک خرس بزرگ، به تنهایی کادو ولنتاین جذابی است.
  • گل: گل رز قرمز نماد عشق حقیقی است. می‌توانید هدیه خود را همراه با یک شاخه گل تقدیم کنید یا به‌‌تنهایی یک باکس گل به او هدیه دهید.
  • عطر و ادکلن: عطر و ادکلن هدیه‌ای جذاب است، تنها به شرط آن‌ که سلیقه او را در رایحه‌های مختلف بدانید. برای مثال اگر به بوی دریا علاقه دارد، انتخاب ادکلنی با نت‌هایی از رایحه‌های دریایی بهترین هدیه ممکن برای یک جعبه کادو ولنتاین است.

قیمت انواع ست هدیه ولنتاین

 

  • ساعت مچی: انواع ساعت‌های زنانه هم از موردعلاقه‌ترین هدیه‌ها برای خانم‌ها هستند که می‌توانید برای ولنتاین به فکر خرید آن باشید.
  • زیورآلات: کدام خانمی است که از زیور آلات خوشش نیاید؟ فرقی نمی‌کند طلا باشد یا نقره یا حتی استیل، انتخاب زیور آلاتی ظریف بهترین هدیه ولنتاین زنانه است.
  • قاب عکس: قاب عکس با عکسی دو نفره درون آن انتخابی رمانتیک به‌عنوان بخشی از یک ست هدیه ولنتاین است.
  • دفترچه خاطرات: اگر مخاطب خاص شما به نوشتن علاقه داشته باشد، یک دفترچه خاطرات زیبا را می‌توانید درون پک قرار دهید.
  • شمع: شمع‌های جذاب با طرح‌های مختلف جزو هدایای رمانتیک و احساسی به‌حساب می‌آیند و انتخاب خوبی برای هدیه ولنتاین هستند.
  • ماگ: انواع مختلف ماگ‌ها با طرح‌های گوناگون وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها برای تکمیل پک هدیه خود انتخاب کنید.

ست هدیه ولنتاین مردانه

ست هدیه ولنتاین مردانه

معمولا مردان هدایایی را بیش‌تر می‌پسندند که کاربردی باشند و به‌دردشان بخورد مانند یک لباس مردانه شیک. از همین رو یک خرس یا عروسک نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد.

مطالب دیدنی:  چه هدیه‌ای بدهم تا بینهایت خوشحال شود؟

  • شکلات: زن و مرد ندارد، اگر او شکلات دوست دارد، درون ست هدیه ولنتاین حتما یک یا چند شکلات قرار دهید.
  • ریش‌تراش یا ماشین اصلاح: ریش‌تراش یا ماشین اصلاح مورد نیاز هر مردی است. در صورتی که او به یک ماشین اصلاح نیاز دارد، در انتخابش تردید نکنید.
  • قهوه‌ساز: خرید یک دستگاه قهوه‌ساز برای عاشقان قهوه ایده‌ای مناسب است.
  • کمربند و کیف پول: ست‌های کمربند، کیف پول، جاکلیدی یا جاکارتی از رایج‌ترین و جالب‌ترین ست‌های هدیه مردانه هستند.
  • انگشتر یا گردنبند: زیورآلاتی مانند انگشتر یا گردنبند نقره، می‌تواند برخی از آقایان را تا حد زیادی خوشحال کند.
  • ماگ: ماگ‌ هم مانند شکلات محدود به جنسیت نیست و هم برای خانم‌‌ها و هم برای آقایان هدیه مناسبی است.
  • خودنویس: یک خودنویس زیبا برای آقایانی که کارهای پشت‌میزی دارند، هدیه‌ای کاربردی و جذاب به‌حساب می‌آید.
  • کتاب: خانم‌ها علاقه‌ی زیادی به خواندن رمان دارند، تهیه‌ی یک رمان عاشقانه می‌تواند هدیه مناسب ولنتاین برای خانم‌ها باشد. آقایان بر خلاف خانم ها، علاقه‌ی زیادی به خواندن رمان ندارند، و در عوض بیشتر به کتاب‌های فلسفی، نجوم و تاریخ علاقه دارند، می‌توانید برحسب علاقه طرف مقابل یک کتاب مناسب تهیه کنید.

ست هدیه ولنتاین زنانه

  • جعبه‌ی موسیقی: شما می‌توانید با تهیه یک جعبه موسیقی قرمز رنگ، آهنگی که با آن خاطره دارید را به عشقتان هدیه دهید و خاص‌ترین کادو برای ولنتاین را تهیه کنید.
  • انگشتر: مهم نیست که انگشتر کادو برای ولنتاین طلا باشد،نقره یا استیل، مهم عشق و علاقه‌ی شما به یکدیگر است. اگر از عشق و پایندی طرف مقابل مطمئن هستید و می‌دانید که همیشه انگشتر را در دست خواهد داشت، انگشتر انتخاب مناسبی برای هدیه ولنتاین است.
  • سبد ولنتاین: شما می‌توانید سبد‌هایی که مخصوص ولنتاین هستند را تهیه کنید، داخل سبد را از وسایلی که عشقتان دوست دارد پر کنید. کادو برای ولنتاین اگر با دست خود شما درست شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.
  • هدیه شخصی: هدیه مناسب ولنتاین، هدیه‌ای است که روز خاص و خاطره انگیزی برای عشقتان رقم بزند. ولی منظور از خاص بودن یعنی چه؟ به عنوان مثال شما می‌توانید، اسم ، عکس، یا تیکه کلام عشق خود را روی هدیه هک کنید، مثلا اسم یا عکس روی لیوان، تیشرت، ساعت و . . . می‌تواند هدیه‌ی خاصی باشد و یا اینکه می‌توانید پازل عکس سفارشی تهیه کنید، برای این کار می‌توانید یکی از عکس‌های خاطره‌انگیز با عشقتان را در سایز بزرگ چاپ و به پازل تبدیل کنید.

مطالب دیدنی:  خرید هدیه خاص برای مناسبت های مختلف

خرید ست هدیه ولنتاین

ولنتاین فرصت خوبی است که به مخاطب خاص خود نشان دهید که به چه میزان به او، سلیقه او و علایق او توجه می‌کنید. از این فرصت به‌خوبی استفاده کنید و در تهیه  هدیه ولنتاین نشان دهید که تک تک جزئیات حرف‌هایش را به‌خاطر می‌سپارید. شما می‌توانید برای انتخاب ست هدیه ولنتاین مناسب به بخش خرید هدیه فروشگاه آنلاین مدیسه مراجعه کنید و با دنیای سحرآمیز هدایا آشنا شوید.

منبع : nbcnews

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *