تیپ اسپرت مردانه

ایام عزاداری محرم در کشور ما هر ساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود. این عزاداری‌ها با گوشت و خون مردم ایران درآمیخته است و افراد احترام بسیاری را نسبت به این روزها قائل‌اند. رنگ مشکی معمولا نشان دهنده لباس‌های مخصوص عزاداری‌ها بوده و پوشیدن تیپ اسپرت مردانه تیره رنگ در سینه‌زنی‌ها و مراسمات دیگر این ایام امری متداول است و همه افراد سعی دارند برای احترام به این روزها از استایل‌های مشکی استفاده کنند.

اگر شما در انتخاب لباس و پوشیدن آن دچار سردرگمی می‌شوید و نمی‌دانید چه لباس‌هایی در این روزها و شب‌ها مناسب شما خواهد بود، در ادامه با ما همراه باشید. ما به شما ترفندهایی را خواهیم گفت تا استایل مشکی مناسبی را با توجه به سلایق و اندامتان انتخاب کنید. این مقاله نشان می‌دهد که چقدر می توانید عالی به نظر برسید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

چگونه تیپ اسپرت مردانه مشکی بزنیم؟

چند سالی است که ایام عزاداری محرم با تقویم تابستانی ما یکی شده است، به همین سبب دانستن مناسب‌ترین تیپ اسپرت مردانه تابستانی، اهمیت دارد. تیپ‌های اسپرت تمرکز بیش‌تری بر راحتی فرد خواهد داشت و از رسمیت‌های اداری دوری می‌کنند. تیپ اسپرت مردانه با پیراهن مشکی علاوه بر شیک بودن، بسیار کاربردی است و می‌توان در شرایط و مکان‌های مختلفی از آن استفاده کرد.

به دلیل بالا بودن دمای هوا در فصل تابستان، با پوشیدن لباس مشکی، ممکن است گرمای بیشتری از جانب خورشید جذب خود کنید. اما اگر بتوانیم استایل مناسب و خنکی را برای این فصل انتخاب کنیم، گرفتار این مشکل نیز نخواهیم شد.

مردم فکر می‌کنند که پوشیدن لباس‌های مشکی آسان‌تر از رنگ‌های دیگر است، زیرا با پوشیدن لباس تیره، دیگر رنگ‌های مختلفی در استایلتان ندارید که با یکدیگر تداخل داشته باشند و ظاهر بدی به تیپ شما دهد. برای پوشیدن تیپ اسپرت مردانه، باید کشف کنید چه چیزی بیشتر به شما می‌آید، این تیپ‌ها برای استفاده روزمره مناسب هستند. اگر جثه و اندام بزرگی دارید، پیراهن مشکی می‌تواند به اندام شما جلوه‌ای لاغر دهد.

نکته‌هایی برای پوشیدن لباس مشکی

شما برای پوشیدن تیپ اسپرت مردانه مشکی، باید به نکته‌هایی توجه کنید. ما در ادامه چند استایل را که مناسب این فصل است، به همراه نکاتی گرد هم آورده‌ایم و در اختیارتان قرار می‌دهیم.

تیپ اسپرت مردانه با تیشرت‌های گشاد

تیپ اسپرت مردانه (1)

اگر می‌خواهید تیپ اسپرت مردانه با تیشرت داشته باشید، باید بدانید که این روزها تیشرت‌های گشاد طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید یک تیشرت گشاد مشکی را با شلوار کتان یا جین تنگ ترکیب کنید. این تضاد سبب می‌شود استایل شما ظاهری زیبا به خود بگیرد و جذابیت بیشتری نیز داشته باشد. تیشرت‌های گشاد نسبت به تیشرت‌های تنگ، خنک‌تر بوده و مناسب فصل تابستان هستند. تیشرت مشکی گشاد با شلوار جین تنگ دارای تضاد است و این تضاد استایل شما را زیباتر خواهد کرد.

خرید لباس مردانه ترند

ست کردن استایل اسپرت همراه با اکسسوری‌های متفاوت

تیپ اسپرت مردانه (2)

در تیپ اسپرت مردانه مشکی به دلیل آن که تنها می‌توانیم از رنگ مشکی برای استایل سازی استفاده کنیم، محدودیت‌های زیادی را نسبت به لباس‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع خواهیم داشت، به همین سبب می‌توانیم برای منحصر به فرد کردن لباس مشکی، از جزییاتی نظیر زیپ‌، جیب، دکمه‌های جذاب و اکسسوری‌هایی نظیر عینک آفتابی، ساعت مچی، کمربند و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنیم و به زیبایی تیپ خود بیفزاییم. استفاده از عینک، ساعت و کمربند برای زیباتر کردن تیپ اسپرت مردانه پیشنهاد می‌شود.

تیپ اسپرت مشکی همراه با تضاد رنگ‌ها

تضاد

اگر می‌خواهید با تیپ اسپرت مشکی، خوش‌تیپ‌تر به‌نظر برسید، می‌توانید با استفاده از تضاد رنگ‌ها، استایل خود را از حالت یکنواخت خارج کرده و زیباتر کنید. برای مثال یقه یا سرآستین‌ها با رنگ متفاوت سبب نمی‌شوند که استایل شما از مشکی بودن خارج شود، اما به خوشتیپ‌تر شدن شما کمک خواهند کرد. یکی دیگر از راه‌های ایجاد تضاد در استایل، پوشیدن پیراهن و شلوار مشکی با کتانی سفید است. کتانی سفید در بین جوانان یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های موجود در استایل‌ها است. کتانی سفید همراه با تیپ اسپرت مردانه کاملا مشکی از جذاب‌ترین استایل‌های پیشنهادی با رنگ مشکی است.

تیپ مردانه اسپرت با ماسک یا کلاه

تیپ اسپرت مردانه (4)

استایل بعدی پیشنهادی ما تیپ اسپرت مردانه با بلوزهای برش خورده، شلوار جین مشکی و کلاه سیاه است. سعی کنید از ماسک مشکی نیز استفاده کرده و جلوه استایل مشکی خود را بیشتر کنید. به دلیل این که در تیپ اسپرت مخصوص آقایان با رنگ مشکی نمی‌توانیم مانند سایر استایل‌ها از طرح‌های گوناگونی استفاده کنیم، لباس‌های برش خورده، ظاهری زیبا به استایل ما خواهند داد. استایل کاملا مشکی به همراه ماسک مشکی باعث می‌شود که شما خوش‌تیپ‌تر به نظر برسید.

استفاده از تیشرت‌های ساده‌تر

تیپ اسپرت مردانه (5)

تیشرت‌های ساده مشکی ممکن است مورد علاقه افراد زیادی نباشد. استفاده از تیشرت‌هایی با طرح‌های ساده و مناسب ماه محرم می‌تواند سبب شود علاوه بر داشتن تیپ زیبا، به خنک بودن لباس نیز اهمیت دهیم و گرمای زیاد ما را اذیت نکند. تیشرت‌های مشکی دارای طرح شلوغ مناسب این ماه نیستند و می‌توان تنها از تیشرت‌هایی با طرح‌های محدود استفاده کرد.

ست کردن استایل با شلوار کتان

تیپ اسپرت مردانه (6)

بلوزهای آستین بلند مشکی با شلوار کتان و کاغذی مشکی و بوت‌های مناسب فصل تابستان موارد دیگری هستند که استایل فواق‌العاده‌ای به شما خواهند داد. این تیپ به عنوان یکی از جذاب‌ترین تیپ اسپرت مردانه سیاه تلقی می‌شود. برای بوت می‌توانید از بوت‌های مشکی و قهوه‌ای رنگ استفاده کنید. شلوار کتان و کاغذی مشکی همراه با بوت‌های قهوه‌ای ترکیبی زیبا را به ارمغان می‌آورند.

بلوز مردانه مشکی همراه با شلوار چهارخانه

لباس مشكی با شلوار چهارخانه

ممکن است بخواهید از بلوز مردانه مشکی در استایلتان استفاده کنید، با پوشیدن شلوارهای چهارخانه ریز، می‌توانید تیپ اسپرت مردانه مناسب تابستان داشته باشید. فقط باید به این نکته توجه کنید که شلوارهای چهارخانه حداقل به یک رنگ دیگر در طرح پارچه خود نیازمند هستند، رنگ‌های پیشنهادی‌ ما، از سری رنگ‌های تیره مثل خاکستری تیره خواهد بود که استایلتان مناسب ماه محرم شود.

قوانین طلایی لباس پوشیدن مردان برای جذب خانم ها

بهترین استایل اسپرت را برای محرم داشته باشید

در این مقاله سعی کردیم 7 نکته و استایل مناسب برای ماه محرم را پیشنهاد دهیم. با رنگ مشکی استایل‌های متعددی را می‌توان برای خود در نظر گرفت. هدف ما در این مقاله پیشنهادهایی برای تیپ اسپرت مردانه با تم مشکی بود، اما با رنگ مشکی شما قادر خواهید بود استایل‌های رسمی بی‌نظیر دیگری را نیز انتخاب کنید.

امیدواریم توانسته باشیم به شما در انتخاب استایل مشکی مورد نظرتان کمک کنیم و از سردرگمی نجاتتان دهیم. با خیال راحت از پیراهن، شلوار و تیشرت‌های مشکی خود استفاده کنید، زیرا رنگ مشکی حتی در روزهای غیر محرم هیچ وقت جذابیت خود را از دست نمی‌دهد و سبب می‌شود شما نیز خوش اندام‌تر به نظر برسید.

البته اگر نگران این موضوع هستید که نتوانید ست موردنظر خود را در بازار پیدا کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی مدیسه سری بزنید و از گزینه‌های فراوان این فروشگاه بزرگ برای طراحی استایل خود دیدن کنید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *