عکس جورج کلونی خوش تیپ

 

سلبریتی های ایرانی

 

رضا گلزار با چه تیپی سلفی می‌گیرد؟

بالاخره نوبت رسید به بررسی استایل سوپراستارهای جذاب ایرانی و ما هم مستقیم می‌رویم سراغ محمدرضا گلزار؛ بازیگر و موزیسین ایرانی. در این تصویر رضا گلزار را با تیپ اسپرت زمستانی در حال سلفی گرفتن در خیابان می‌بینیم.

عکس سلفی محمدرضا گلزار

ترکیب رنگ‌های درخشان قرمز و آبی در این عکس روحیه جسور جوانی را تداعی می‌کند. رضا در این تصویر بلوز آستین بلند طوسی رنگی به تن دارد که روی آن یک جلیقه کاپشنی قرمز پوشیده‌است. هماهنگی رنگ‌کفش‌های اسپرت قرمز رضا با جلیقه او ترکیب چشم‌نوازی ایجاد کرده‌است. شلوار جین رضا آبی تیره و ست شده با رنگ کلاه کَپ او است. ترکیب رنگ یکی در‌میان برای ست لباس از جذاب‌ترین ترکیب‌هایی است که هم آرامش هارمونی و هم جذابیت و انرژی تضاد رنگ‌ها را دربر دارد. تکمیل‌کننده این ست شیک و خاص یک عینک آفتابی Ray-Ban با مدل Wayfarer و یک ساعت مچی با صفحه گرد بزرگ است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

تیپ شاد و پرانرژی شاهرخ استخری

⁣هدیه خریدن برای مخاطب خاص زیر سی سال حال و هوای هیجان‌انگیز دیگری دارد! اگر دوست دارید برای مخاطب خاص جوان و پرشر و شورتان هدیه‌ای بگیرید که مورد تایید بازیگر مورد علاقه‌اش هم باشد، می‌توانید از این تیپ جذاب و پرانرژی شاهرخ استخری ایده بگیرید.

shahrokh estakhri

این بازیگر خوش‌پوش ایرانی در این تصویر دو رنگ تقریبا متضاد را کنار هم قرار داده تا یک تیپ جسورانه را برای خود فراهم‌کند. شما می‌توانید مخاطب خاصتان را با این تیپ اسمارت کژوال متشکل از یک کت تک آبی و یک تی شرت قرمز سورپرایز کنید.گزینه‌های مناسب برای ست‌کردن با این ترکیب یک شلوار جین تیره به همراه کفش و کمربند کژوال مشکی یا سرمه ای است.

 

مرد خوش‌پوش یعنی شهاب حسینی

هر جا سخن از سلبریتی‌های جذاب ایرانی است، نام شهاب حسینی می‌درخشد! این بازیگر 43 ساله ایرانی که چند ماه پیش برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم کن 2016 شد، از محبوب‌ترین و قابل افتخارترین سلبریتی‌های ایرانی است.

Shahb Hosseini

شهاب خوش‌پوش و دوست داشتنی را در این تصویر در جشن چلچراغ می‌بینید که یک ست اسپرت کژوال به‌تن دارد. ست کت اسپرت تک و شلوار جین به اکثر آقایان می‌آید و سنشان را کمتر از آنچه هست به چشم می‌آورد. شهاب در این تصویر یک کت تک آبی برشدار با شلوار جین آبی بوت‌کات و یک پیراهن چهارخانه ست کرده‌است. از آنجا که همرنگ بودن اجزای چرمی ست لباس آقایان اهمیت زیادی دارد، شهاب برای این برنامه یک کمربند مشکی را با یک جفت کفش کژوال مشکی ست‌کرده‌است.

ست لباس شهاب حسینی را به همسرتان هدیه بدهید

 

تیپ دیدنی بهرام رادان در جشنواره فجر

⁣نمی‌شود از جاذبه‌های سینمای ایران و جشنواره #فجر گفت و از بهرام رادان چیزی نگفت! این بازیگر 37 ساله محبوب ایرانی که سال گذشته در فیلم بارکد نقش‌آفرینی کرد، مثل همیشه در این تصویر شیک‌پوش و جذاب ظاهر شده‌است. تیپ رسمی و ترکیب رنگ مشکی و طوسی جلوه زیبایی به اندام این سوپراستار معروف داده‌است.

 

Bahram Radan

 

بهرام در این عکس با اینکه یک شلوار رسمی طوسی رنگ به‌تن دارد، یک کت چرم مشکی را با پلیور یقه اسکی مشکی ترکیب کرده‌است تا ست لباسش تکراری و کسالت‌آور نباشد. کفش‌های مشکی چرم بهرام کاملا رسمی است. نکته جالبی که جذابیت این ست را چند برابر کرده‌است، پوشیدن یک ژاکت طوسی یقه هفت زیر کاپشن است که با ایجاد تضاد رنگی، مرز بصری بین پلیور و کاپشن مشکی را شکسته، بالاتنه بهرام را کشیده‌تر کرده و او را قدبلندتر نشان می‌دهد. پوشیدن پلیورها و ژاکت‌های یقه‌هفت یکی از تکنیک‌های قدبلند دیده شدن برای خانم‌ها و آقایان است.

 

لیست قیمت جدیدترین لباس های مردانه

 

 

سلبریتی های خارجی

جذاب و خنده‌دار یا همان کریس پرَت

⁣کریس پرَت Chris Pratt بازیگر 38 ساله امریکایی که اغلب در فیلم‌های کمدی دیده می‌شود، در زندگی واقعی هم بسیار شوخ و سرزنده است. در این عکس که روز قبل گرفته‌شده کریس را در نیویورک پیش از حضورش در برنامه تلویزیونی Good Morning America می‌بینیم. کریس برای حضور در این برنامه یک ست کژوال جذاب را با استفاده از هارمونی رنگ‌های سرد آبی و طوسی انتخاب کرده‌است.

 

Chris Pratt

برای شبیه‌سازی تیپ کریس پیشنهاد ما شلوار جین آبی-طوسی از برند inc به همراه پیراهن جین آبی روشن از همین برند است. یک جفت کفش رویه بلند مشکی از برند مرغوب ایرانی Jackal Gando  انتخاب مناسب و راحتی برایهمراهی ست شما خواهد‌بود. عینک آفتابی Ray Ban مدل خلبانی Aviator با لنز گرادینت طوسی گزینه ایده‌‌آل شما برای ایجاد هارمونی بیشتر در این ست خواهد‌بود.

 

هی، جو! خوش‌شانس هستی یا خوش تیپ؟

جو منجَنیلو Joe Manganiello بازیگر 41 ساله امریکایی که در فیلم‌هایی همچون اسپایدرمن بازی کرده‌است تیپی مردانه، خشن و جذاب دارد. شاید همین تیپ و قیافه باعث شده باشد که جو با این که در دنیای هنر موفقیتی در حد متوسط کسب کرده است، بتواند با یکی از جذاب‌ترین زنان دنیا ازدواج‌ کند! جو منجنیلو که دو سال است با سوفیا ورگارا Sofia Vergara ازدواج کرده‌است، در این تصویر با یک ست لباس بهاره در حال قدم زدن در خیابان‌های لوس‌آنجلس دیده می‌شود.

 

JOE MANGANIELLO

برای شبیه‌سازی این تیپ #کژوال از جو منجنیلو می‌توانید یک پیراهن آستین‌کوتاه مشکی را با یک شلوار جین خاکستری طرح کهنه و کفش ورزشی مشکی ست‌کنید. جو علاوه بر ساعت و حلقه‌ای که به دست چپ دارد، یک دستبند فلزی پهن به دست راست کرده و عینک ری بن Ray Ban با مدل Wayfarer و فریم مشکی به چشم زده‌است.

 

رنگ عشق جورج کلونی مشکی است؟

⁣دیگر دوره آن گذشته است که اگر سرتاپا مشکی بپوشید، کسی نگران شود که نکند اتفاق ناگواری افتاده‌باشد. همان‌طور که قبلا هم گفتیم تیپ سراپا مشکی این روزها همه‌جا و به تن اغلب سلبریتی‌ها دیده می‌شود.

George Clooney

جورج کلونی George Clooney بازیگر و کارگردان 56 ساله امریکایی در این تصویر با یک کت و شلوار مشکی و پیراهن مشکی تیپ رسمی شیک و جذابی برای خود فراهم کرده‌است. جورج که چند روز پیش برای اکران خصوصی فیلم the Promise روی فرش قرمز ظاهر شد، با قراردادن یک عینک آفتابی قهوه‌ای لاکی با مدل Rayban Wayfarer در جیبش به جای دستمال یا گل، حالت خشک و تکراری را از این ست لباس گرفته و آن را امروزی و عادی به چشم آورده‌است. علاوه‌بر‌این بازگذاشتن یقه پیراهن به حالت کژوال و استفاده نکردن از کراوات به جذابیت این ترکیب کمک کرده‌است.

 

 

پیراهن جین به پیشنهاد بازیگران سریال واکینگ دد

این روزها که فصل هفتم سریال بسیار محبوب The Walking Dead با هیجان بسیار به پایان رسیده‌است، اگر همسری دارید که اهل این سریال است، می‌توانید سلیقه تلویزیونی همسرتان را با #ترند روز دنیا ترکیب‌کنید و با الهام از این عکس جالب که در فستیوال کامیک کان سن دیگو گرفته‌شده، تیپی جذاب برای همسرتان ترتیب‌دهید.

Walking dead

از آنجا که پیراهن‌های مردانه جین آبی رنگ امسال طرفداران بسیاری پیدا کرده و از نظر ضخامت و جنس هم کاملا مناسب فصل بهار است، با الهام از تیپ اندرو لینکن Andrew Lincoln و جفری دین مُرگن Jeffery Dean Morgan بازیگران نقش‌های ریک گرایمز و نیگِن در سریال مردگان متحرک The Walking Dead یک پیراهن جین را با یک تی‌شرت ساده ست‌کنید. این ترکیب #کژوال را می‌توانید با یک شلوار جین آبی تیره و کفش‌ و کمربند مشکی ست‌کنید.

 

بنفش؛ سوغات هفته مد میلان برای آقایان

⁣اگر از آن دسته آقایانی هستید که طرفدار دو آتشه صنعت مد و تحولاتش در دنیا هستند، حتما در دو هفته اخیر هفته مد لندن و میلان را دنبال کرده اید. از داغ‌ترین ترندهای هفته مد لندن برای بهار و تابستان سال 2017 رنگ بنفش برای لباس آقایان بود. پوشیدن رنگ بنفش که از رنگ‌های کلاسیک و تکراری برای آقایان نیست، نشان از جسارت و نوآوری شما خواهد داشت. یک راهنمایی کوچک: بهتر است آقایان رنگ بنفش را در یک تکه از ست لباسشان به‌کار بگیرند و بقیه اجزای ست را تیره انتخاب‌کنند تا تیپشان شلوغ و رنگارنگ نشود. رنگ بنفش به خوبی با مشکی، خاکستری و دودی ست می‌شود.

 

purple

تصویر سمت چپ از فشن شوی برند هرمس Hermes و عکس سمت راست از فشن شوی برند ورساچه Versace در هفته مد لندن که سه روز پیش به پایان رسید، انتخاب شده‌است.

 

یک استایل رسمی به سبک نیک لاشِی

گر به دنبال یک ست شیک، کلاسیک و رسمی برای عید هستید و از ترکیب همیشگی کت و شلوار مشکی یا سرمه‌ای با پیراهن سفید خسته شده‌اید، از بهترین گزینه‌ها استایلی با تم سرمه‌ای است. در این تصویر نیک لاشِی Nick Lachey خواننده 44 ساله امریکایی را در نیویورک می‌بینیم که یک کت و شلوار رسمی آبی تیره را با پیراهن چهارخانه سرمه‌ای ست کرده‌است. کلید جذابیت این استایل در استفاده از پیراهن تیره رنگ است که آقایان را لاغر و کشیده نشان می‌دهد، در حالی‌که پیراهن‌های رنگ روشن که معمولا با کت و شلوار پوشیده می‌شود، اضافه وزن شکم و بالاتنه را در معرض دید قرار می‌دهد. نیک این ست #نیمه_رسمی را با کمربند و کفش مشکی رسمی ست کرده‌است.

Nick Lachey in New York

 

چهارخانه قرمز و آبی؛ استایل روز رایان گاسلینگ

⁣همان‌طور که پیشتر گفتیم، پیراهن‌های مردانه با طرح چهارخانه در حال حاضر بسیار محبوب هستند. چند روز پیش نحوه ست کردن پیراهن چهارخانه در یک ست رسمی را به شما آموزش دادیم و امروز قصد داریم یک تیپ کژوال با استفاده از پیراهن چهارخانه را بررسی کنیم. رایان گاسلینگ Ryan Gosling بازیگر  37 ساله کانادایی و نامزد دریافت جایزه اسکار در این تصویر با یک پیراهن چهارخانه سرمه ای، سفید و قرمز دیده می‌شود. تیپ رایان در این عکس یکی از جذاب‌ترین روش‌های کژوال ست کردن پیراهن و شلوار برای آقایان را نمایش داده‌است. رایان در این تصویر که دیروز در لوس آنجلس ثبت شد، پیراهن را با دکمه‌های بسته روی یک شلوار جین آبی تیره قرارداده و زیر آن یک تی‌شرت سفید پوشیده است. کفش و کاپشن رایان به رنگ قهوه‌ای تیره انتخاب شده تا یکنواختی را از این ست دور کند. یک عینک آفتابی با لنز قهوه‌ای و کلاه کپ تکمیل‌کننده این ست راحت و کاربردی روزانه برای رایان است.

Ryan Gosling

 

 

تیپ هیپستر کریس همزورث چگونه ست شده است؟

⁣کریس هِمزوُرث Chris Hemsworth بازیگر 33 ساله استرالیایی که در فیلم‌هایی همچون ثور Thorو پیشتازان فضا Star Trek  درخشیده‌است، به خوبی می‌داند که برای پوشیدن یک ست سرتاپا جین، بهتر است از لباس‌های جین ساده و تیره رنگ استفاده کنیم.

 

ChrisHemsworth

 

کریس در این عکس یک پیراهن آبی جین را با دکمه‌های باز و تی‌شرت مشکی ساده ست کرده‌است. تیرگی عمودی ایجادشده توسط تی‌شرت زیرین قد کریس را بلندتر نشان‌داده و او را خوش‌قامت‌تر به چشم می‌آورد. شلوار جین آبی تیره کریس ساده و بدون سنگشور یا طرح‌های تزیینی است.

کریس این ست کژوال را با کفش‌های کالج قهوه‌ای رنگ و یک کلاه بافتنی قرمز ست کرده تا رگه‌هایی از سبک هیپستر را نیز به نمایش بگذارد. از ویژگی‌های دیگر تیپ هیپستر آویز بندی مشکی به دور گردن کریس است.

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “10 استایل مردانه برتر سلبریتی های ایرانی و خارجی

  1. ماهایا گفت:

    به نظر من اینجا تیپش اصلا جالب نیست شاید فقط عینکش قشنگ باشه اما تیپش با اون لباس مشکی اونم بدون کراوات خیلی دلگیره البته من از جرج کلونی خیلی خوشم میاد و طرفدارشم . اینطور مدها بیشتر مال بخش خاورمیانه هست که میدلیستها با سرمایه عظیم و با ورود به صنعت مد در بخشهایی از اروپا و امریکا این نوع سبک پوشش رو باب کردن و حالاحالاها هم ادامه داره تا وقتی که تزریق کنندگان این سبک مدها پول دارن پس زور دارن و دنیا روی حرف اونا میچرخه واگه دقت کرده باشین جرج کلونی همین پارسال به خاورمیانه سفر کرده بود البته همه سلبریتیها هم همیشه مشکی نمیپوشن شاید هر از گاهی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *