عکس سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی

اگر می‌خواهید مخاطب خاص دوست داشتنی‌تان را حسابی سورپرایز کنید، امسال در حالی‌که منتظر دریافت یک دسته گل رز است، به اون یک دسته گل شکلاتی هدیه بدهید و ذوق‌زده‌اش کنید! در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم چگونه دسته‌گلی با مغز توت فرنگی پوشیده در شکلات و گلبرگ‌هایی از جنس تافی بسازید. خیالتان راحت، درست کردنش هم بسیار ساده‌است.

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 1

لوازم مورد نیاز

نیم کیلو توت‌فرنگی درشت

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

یک بسته تابلت شکلاتی

سیخ چوبی

نیم کیلو تافی شکلاتی ساده

2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو

قیچی آشپزخانه، وردنه، آبکش با حفره‌های درشت، سلفون یا کیسه فریزر

توت ‌فرنگی‌ها را بشویید، ساقه‌شان را بگیرید و بگذارید خشک شوند.

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 2

تابلت شکلاتی را با چاقوی آشپزخانه خرد کنید، در ظرف گودی بریزید و در مایکروفر بگذارید. هر 20 ثانیه شکلات را هم بزنید تا کاملا آب شود. وقتی دو سوم شکلات آب شد، دیگر مایکروفر را روشن نکنید و با هم زدن بقیه آب را ذوب کنید. این کار را می‌توانید با قرار دادن شکلات در ظرف پیرکس و گذاشتن آن روی کتری آب جوش هم انجام‌دهید.

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 3

قسمت تیز سیخ چوبی را در شکلات مذاب و سپس در مقطع بالایی توت‌فرنگی فرو ببرید. توت فرنگی ها را چند دقیقه در یخچال بگذارید تا شکلات منجمد و سیخ‌ها در توت‌فرنگی‌ها ثابت شود. بعد از خارج کردن توت فرنگی ها از یخچال، هر کدام را با دقت در شکلات مذاب فروکنید و از انتهای سیخ در حفره‌های آبکش پشت و رو شده فرو کنید تا شکلات بدون تماس با سطح دیگری ببندد.

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 4

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 5

در مرحله بعد چند تافی را با حرارت دست یا با چند ثانیه گذاشتن در مایکروفر نرم کنید، هر کدام را با قیچی 2 یا 3 قسمت کنید. یک لایه سلفون روی سطح کار باز کنید، تافی ها را رویش بچینید و یک لایه سلفون دیگر رویش بکشید. سپس با وردنه روی سلفون بالایی بکشید و تافی‌ها را پِرِس کنید تا گرد و تخت شوند. تافی‌های پرِس‌شده گلبرگ گل‌های شما خواهند بود.

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 6

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 7

در مرحله بعد با دستان تمیز و سرد شروع به پیچیدن رزها می‌کنیم. اول یکی از گلبرگ‌های کوچکتر را به صورت رولی بپیچید و این گلبرگ را در مرکز و بالای توت فرنگی شکلاتی فیکس کنید. گلبرگ‌ها را یکی‌یکی به دور هم بپیچید و لبه آن‌ها را به بیرون برگردانید و با دست فرم‌دهید.

 

خرید از سوپرمارکت اینترنتی

 

 

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 8

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 9

اگر در بین کار دستتان چرب یا نوچ شد، آن را در مقداری پودر کاکائو که دم دست گذاشته‌اید فرو ببرید تا چسبندگی آن از بین برود. برای گلبرگ‌های بیرونی گل ممکن است لازم باشد تافی درسته یا با برش‌های کمتری استفاده کنید. گلبرگ‌ها را بپیچید تا گل رز چاق و چله و کاملی ساخته‌شود. حدود 6 تا 10 گلبرگ برای هر رز کافی خواهد‌بود. پس از آماده‌شدن هر گل رز آن را در یخچال بگذارید تا سفت‌شود.

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 11

سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی - 12

برای ملاقات ولنتاین گل‌ها را با روبان قرمز تزیین‌کنید و حس شیرین یک سورپرایز خوشمزه را در چهره عشقتان ببینید.

ایده های فوق العاده برای خرید هدیه خاص

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “سورپرایز روز عشق با دسته گل شکلاتی

  1. گل گفت:

    خیلی خوبه این فقط خیلی وقت میبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *