بگو چه قهوه‌ای دوست داری تا بگويم كيستی؟

خیلی جدی نگیرید اما می‌گویند آدم‌هایی كه یك مدل قهوه بخصوص می‌نوشند، عادت‌هایی شبیه به هم دارند و اگر پرسشنامه‌ای از عادات و خلق‌وخوهای آن‌ها تهیه کنید جواب‌های مشابه خواهید دید. روحیاتی که ما سعی کردیم همه‌شان را یکجا جمع کنیم. البته ما نرفته‌ایم یک تحقیق میدانی انجام دهیم و اینجا هم نتایج پژوهش‌مان را منتشر کنیم! خلاصه اینکه این یک مقاله‌ی دقیق علمی در نیچر نیست و شما هم بیشتر آن را به عنوان یک متن فان بخوانید.

 

فال قهوه و شخصیت شناسی - 1

شما آدم ركی هستید، بی‌پرده و كاملا روراست. آدمی كه همه‌چیز را از لباس و كفشش گرفته تا دكوراسیون خانه‌اش ساده و در عین حال زیبا انتخاب می‌كند و سبك خانه‌اش مینیمال است. شما معمولا آدم ساكتی هستید اما این دلیل نمی‌شود كه كسی نفهمد زیر آن ظاهر آرام یك آدم نسبتا مودی مخفی شده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

فال قهوه و شخصیت شناسی - 2

  • اگر اسپرسو دوست داريد

شما باهوش، قابل اعتماد و تیزهوش هستید و به سر وقت بودن بی‌نهایت اهمیت می‌دهید. در جمع‌ها معمولا نقش رهبر را دارید و سختكوشی‌تان شهره عام و خاص است. یكی از خصوصیات خیلی خوب شما این است كه دقیقا می‌دانید از زندگی‌تان چه می‌خواهید، چیزی كه اغلب آدم‌ها به دانستن آن غبطه می‌خورند.

 

فال قهوه و شخصیت شناسی - 3

  • اگر عاشق لاته هستيد

لاته‌ای‌ها آدم‌های به شدت پر انرژی، بی غل و غش و شادابی هستند كه بودنشان به هر جمعی شادی و نشاط می‌بخشد و برای همین همیشه دور و برشان پر از دوست و رفیق است. لاته‌ای‌ها معمولا به لباس‌های رنگی و شاد تمایل دارند، عاشق سفر هستند و درست به هنگام تصمیم‌گیری حسابی دودل می‌شوند.

 

خرید اینترنتی انواع قهوه فرانسه، ترک و اسپرسو

 

فال قهوه و شخصیت شناسی - 4

  • اگر كاپوچينو دوست داريد

شما فردی سخت‌كوش، دوست‌داشتنی و باهوش هستید كه وقتی به انجام شدن كاری گیر می‌دهید الا و بلا باید آن كار انجام شود. كاپوچینویی‌ها آدم‌هایی خلاق، قابل اعتماد و باانگیزه هستند كه به سرعت با آدم‌ها دوست می‌شوند و واقعا هم دوستان خوبی به حساب می‌آیند اما بودن با كسانی كه از قوه خلاقیت كمی برخوردارند، به شدت برایشان كسل‌كننده است.

 

فال قهوه و شخصیت شناسی - 5

  • اگر فراپاچينو دوست داريد

شما عاشق زندگی و زیبایی‌های آن هستید و از امتحان كردن هر تجربه جدیدی به شدت استقبال می‌كنید. سفر كردن، دلیل اصلی كار كردن و پول در آوردن شماست و ماجراجویی، كنجكاوی و ریسك پذیری ویژگی‌های جذاب شخصیتتان. رفتن به یك كافه‌ی تكراری و سفارش دادن یك قهوه تكراری چیزی است كه اصلا و ابدا در كت شما نمی‌رود. وقتی می‌توانید هر بار یك نوشیدنی جذاب جدید سفارش بدهید چه كاری است كه روزهایتان را با یك نوشیدنی گرم تكراری بگذرانید؟

معرفی بهترین نوشیدنی های چربی سوز

فال قهوه و شخصیت شناسی - 6

  • اگر قهوه فوری دوست داريد

اصلا از شما بی‌خیال‌تر و زندگی را ساده‌گیرتر هم مگر داریم؟ شما آدم شاد و مثبت‌اندیشی هستید كه بودن در كنارتان هر كسی را به وجد می‌آورد. شما به راحتی با یك محیط خو می‌گیرید اما بدتان هم نمی‌آید كه تا جایی كه می‌شود از زیر انجام دادن كارهای سخت در بروید!

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

9 دیدگاه در “بگو چه قهوه‌ای دوست داری تا بگويم كيستی؟

  1. داود گفت:

    الان تفاوت کاپوچینو رو با اسپرسو نفهمیدم چی شد

  2. nadia گفت:

    اگر كاپوچينو دوست داريد:
    شما فردي سخت‌كوش، دوست‌داشتني و باهوش هستيد كه وقتي به انجام شدن كاري گير مي‌دهيد الا و بلا بايد آن كار انجام شود. كاپوچينويي‌ها آدم‌هايي خلاق، قابل اعتماد و باانگيزه هستند كه به سرعت با آدم‌ها دوست مي‌شوند و واقعا هم دوستان خوبي به حساب مي‌آيند اما بودن با كساني كه از قوه خلاقيت كمي برخوردارند، به شدت برايشان كسل‌كننده است.

    منم همینطوریم 😉

  3. دانیال گفت:

    این نشون میده که اسپرسویی ها و کاپاچینویی ها شاید یه نفر باشن

  4. ژينوس گفت:

    پس قهوه ي ترك چي شد ؟

  5. ستاره گفت:

    چيزي به اسم قهوه سياه نداريم. black coffee يعني قهوه بدون شيروشكر. قهوه تلخ بدون هيچ افزدوني

  6. الیسا گفت:

    تکلیف من که همه رو به جز اسپرسو دوست دارم چیه؟ اصولا من عاشق قهوه هستم حالا هرچی باشه به جز اسپرسو

  7. جواد گفت:

    تکلیف اونیکه قهوه دوست نداره چیه ؟

  8. مهندس سارا زمانی گفت:

    خیلی ممنون از مطالب مفیدتون.
    آرزو هرآدمی که این مطلب رو میخونه و انرژی میگیره
    امیدوارم موفق باشید…

  9. یاسین گفت:

    نمی‌دونم چه جوری اینا رو اوردی ولی کاملا با شخصیت من میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *