عکس شلوار

 

شلوار دمپاگشاد؛ بازگشت چرخه‌ای مد

⁣حتما قبلا شنیده‌اید که مد و ترند روز هر 20 تا 30 سال یک‌بار تکرار می‌شود. امسال زمان بازگشتن بخشی از مد دهه‌ 80 میلادی است. شلوارهای دمپاگشاد از مد دهه 80 میلادی برگشته‌اند تا تکانی جدی به لباس‌های تکراری این سالها بدهند. امسال وقتش است شلوار جین‌های اسکینی و چسبان را کنار بگذاریم و با پوشیدن شلوار جین دمپاگشاد نفس راحتی بکشیم و نسیم بهاری را حس‌کنیم!

 

عکس شلوار دمپاگشاد

تفاوت جین‌های دمپاگشاد امسال با قبلی‌ها در سنگشور کمرنگ و مختصر و استایل تقریبا رسمی آنها است. دیگر شلوار جین تنها یک لباس کژوال نیست. جین‌های دمپاگشاد Flared و بوت‌کات Boot Cut امسال را با کفش‌های پاشنه‌بلند مجلسی ست‌کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

شلوار برمودا در فصل سرما بپوشیم؟

هیچ قرار نیست در فصل سرد شلوارهای برمودایمان را کنار بگذاریم! خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که شلوار برمودا فقط مناسب فصل بهار و تابستان است و از دیدن شلوارهای ضخیم و پشمی کوتاه و بالای قوزک پا تعجب می‌کنند.

عکس شلوار برمودا

 

واقعیت این است که امسال در اکثر کت‌واک‌های هفته مد نیویورک انواع شلوار برمودا و کوتاه برای فصل پاییز و زمستان دیده می‌شد. شلوار برمودا را در فصل سرد می‌توانید با بوت‌های مچی و نیم‌بوت به همراه جوراب‌های بلند مشکی یا رنگی ست کنید.

 

خرید شلوار زنانه جدید

 

 

عکس شلوار ترند

گزینه جذاب دیگری که دارید، ست کردن شلوار برمودا با بوت ساق بلندی است که کاملا زیر پاهای شلوار قرار می‌گیرد و کل ساق پا را می‌پوشاند.

 

عکس شلوار برمودا

 

 

 

شلوارهای پلاتزو از کجا آمدند؟

شلوارهای پِلاتزو (Palazzo Pants) که در فارسی با نام شلوار از بالاگشاد شناخته می‌شوند، شلوارهایی هستند با پاچه‌های گشادی که از کمر چین می‌خورد. تفاوت این شلوارهای با دامن شلواری در الگوی راسته آنها است، در حالی‌که دامن شلواری با مدل فون (A-Line) دوخته می‌شود. همچنین تفاوت شلوار پلاتزو با شلوارهای دمپا گشاد در این است که شلوارهای دمپا از زانو به پایین گشاد می‌شوند و در قسمت ران نسبتا چسبان هستند.

 

Palazzo Pants

تقریبا هر سال تابستان شلوارهای از بالاگشاد به دنیای مد وارد می‌شوند، ولی شاید بشود گفت بیست سالی هست که این شلوارها با تنوع امسال دیده نشده بودند. این شلوارها که برای اولین بار در دهه 1960 و 1970 وارد دنیای مد شدند، در ابتدا چنان جنجالی به‌حساب می‌آمدند که بسیاری از رستوران‌ها و اماکن تفریحی آن زمان از ورود خانم‌هایی با این پوشش جلوگیری می‌کردند. شلوارهای پلاتزو که این روزها کاملا جذاب به‌نظر می‌رسند را می‌توانید با انواع تاپ‌های نیم‌تنه، تاپ‌های بلند چسبان یا گشاد، تی‌شرت‌های گشاد و بلوزهای بلند ست‌کنید.

 

راهنمای انتخاب مدل لباس زنانه مناسب بهار ۱۴۰۱

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *