عکس مدل مانتو مشکی برای مجلس ختم

به روزهایی نزدیک می‌شویم که داشتن مانتوهای مشکی رسمی برای مراسمی‌ که در پیش است، بسیار ضروری به‌نظر می‌رسد. اگر شما هم از خانم‌هایی هستید که تمایل دارید برای مراسم عزا شیک و پوشیده دیده‌شوید، این شش مدل مانتوی رسمی پیشنهاد ما به شما است. این مانتوها را می‌توانید با لگینگ یا شلوار چسبان، دامن ماکسی و یا شلوارهای گشاد تابستانی برای یک تیپ رسمی ست‌کنید.

مدل‌های مانتو عزاداری برای فرم‌های اندام مختلف

در تصویر از سمت راست به چپ ابتدا مانتوی بلند و کلوشی را می‌بینید که از جنس پارچه همانند ریون یا تریکو دوخته شده است. مزیت انتخاب مانتو از این نوع پارچه آن است که سنگینی، لختی و آویختگی مانتو باعث می‌شود ظرافت‌های شانه و بازوی شما به‌خوبی نمایان شود. این مدل مانتو برای خانم‌های قدبلند شیک‌پوش مناسب است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مانتوی دوم نوعی مانتوی برش‌دار کوتاه است که با پنلی از گیپور مخملی تزیین شده‌است. برش‌های عمودی روی این مانتو باعث می‌شود اندام شما کشیده و لاغرتر به نظر برسد؛ به همین علت این مانتو را به خانم‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که در قسمت بالاتنه، به خصوص شکم و پهلوها اضافه وزن دارند.

 

عکس انواع مدل مانتو مشکی جدید برای مراسم عزاداری محرم و ختم

مانتوی سوم از سمت راست مدل ساده‌ای دارد که با چند پیلی در قسمت پایینی شکم، به ایجاد ظرافت در بالاتنه شما کمک خواهد کرد. این مدل مانتو برای خانم‌هایی که در قسمت پایین تنه اضافه وزن دارند یا کمر باریکی ندارند، مناسب نیست.

۱۵ ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

مانتوی چهارم برشی شیک دارد که به طور خاص برای خانم‌های لاغراندام طراحی شده است. این مانتو شما را قدبلندتر نشان خواهد داد، بنابراین توجه کنید که خانم‌های ریز نقش به شرط آنکه قد متوسطی داشته باشند، می‌توانند به‌خوبی از این مانتو استفاده کتند.

ویژگی منحصر به فرد مانتوی پنجم پنل گیپوری است که در قسمت روی ران‌ها کار شده‌است. این پنل که بخش زیادی از سطح لباس را اشغال کرده، با جذب خط نگاه به سوی خود باعث می‌شود نقاط دیگر اندام شما به نظر لاغرتر برسد. بنابراین خانم‌هایی که در هر بخشی از اندام خود، به‌ویژه باسن و ران‌ها اضافه وزن دارند، می‌توانند این مدل را با خیال راحت انتخاب کنند.

آخرین مانتو با مدل بارانی برای اکثر اندام‌ها مناسب است. برای پوشیدن این مانتو توجه کنید که اگر دور کمرتان از حد متعارف بیشتر است، بهتر است جلوی این مانتو را باز بگذارید و کمربند آن را از اطراف بیاویزید یا در جیب‌های آن قرار دهید.

نحوه انتخاب پارچه مناسب مانتو برای عزاداری

یک قانون کلی برای انتخاب مانتو مشکی برای عزاداری این است که مانتوی شما بیش از حد پر زرق و برق و کار شده به نظر نرسد. از سوی دیگر مانتو مشکی کاملا ساده نیز گزینه مناسبی برای پوشیدن در مجلس ختم یا عزاداری نیست. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هنگام انتخاب مانتو برای عزاداری، اگر از پارچه‌های کارشده استفاده می‌کنید، دقت کنید که نخ، تزیینات و پولک و مروارید کار شده روی آن همرنگ پارچه و تقریبا مات باشد تا با ایجاد برق ملایمی روی پارچه آن را از سادگی خارج کند اما برای صاحب عزا ایجاد کدورت خاطر نکند.

برای تهیه مانتو مشکی عزاداری برای ماه محرم یا مجلس ختم می‌توانید از مجموعه مانتو مشکی مدیسه دیدن کنید.

 

خرید انواع مانتو شیک

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “شیک‌پوش در مراسم عزاداری با مانتو مشکی

  1. الهام گفت:

    آخ چ مراسمی بشه اون مراسم ک توش حوریان با این لباسا باشن … مرده هم زنده میشه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *