لباس های ترند امسال

 

ترندی با ایجاد فضای خالی روی شانه‌ها

⁣نمی‌شود از ترندهای روز دنیای مد گفت و حرفی از ترندهای لباس مجلسی نزد. یکی از محبوب‌ترین ترند های بهار و تابستان 2018 Peep Shoulder Dresses یا پیراهن‌هایی با فضای خالی روی شانه‌ها است. این پیراهن‌ها که در انواع یقه رومی تا یقه گرد و اشکی و مورب طراحی شده‌اند، در مجموعه‌های بهاره اکثر برندهای فست فشن دیده می‌شوند و در عین سادگی جذابیت ویژه‌ای برای یک مهمانی ایجاد می‌کند. منتخبی از بهترین‌های این ترند را در عکس می‌بینید که با جستجوی کدشان در سایت مدیسه قابل خرید هستند.

 

Peep Shoulder

 

لباس طرح روسری

به زمانی رسیده‌ایم که جای روسری فقط روی سر نیست! در سال 2019 روسری‌های کلاسیک با طرح‌های ورساچه و گوچی و شنل و غیره به‌عنوان پارچه وارد دنیای مد شده‌اند و طرح آنها روی بلوزها، دامن‌ها و پیراهن‌ها نشسته‌است. استایل پیراهن‌ها و بلوزهای طرح روسری معمولا گشاد و آزاد است و فقط در قسمت کمر تنگ می‌شود. اکسسوری‌ها و اجزای مکمل ساده و تک‌رنگ بهترین گزینه برای ست‌کردن با این طرح هستند.
_
به‌زودی خواهید توانست پیراهن، دامن و بلوزهای طراحی‌شده با این ترند را از مدیسه خریداری کنید.
__
نظر شما درباره این ترند چیست؟
شما دوست داریدمدیسه چه طرح‌هایی را برای بلوز، مانتو و پیراهن عرضه کند؟

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

جدیدترین مدل های گوشواره آویز 2019

گوشواره‌های منگوله‌ای

شاید چند سال پیش باور این سخت بود که منگوله‌هایی که در حالت عادی در کنار پرده دیده می‌شود، مینیاتوری شوند و از گوش‌ها آویخته شوند؛ اما در سال 2019 گوشواره‌های منگوله‌ای نه‌تنها عجیب نیستند، بلکه به یکی از ترندهای ماندگار تبدیل شده‌اند که از سال گذشته در استایل‌های تابستانی دیده می‌شوند. از جذاب‌ترین کاربردهای این ترند برای افزودن رنگ و روح بخشیدن به یک استایل خنک سفید یا پاستلی است.
_
به‌زودی خواهید توانست گوشواره‌های طراحی‌شده با این ترند را از مدیسه خریداری کنید.
__
نظر شما درباره این ترند چیست؟
شما دوست دارید مدیسه چه مدل‌هایی را برای زیورآلات عرضه کند؟

 

لباس های آستین پفی

لباس آستین پفی

شاید چند سال پیش تصور اینکه لباس های آستین‌های پفی دوباره وارد دنیای مد شوند عجیب و دور از ذهن بود. اما این آستین‌ها در سال 2018 به‌آرامی جای خودشان را در میان ترندها باز کردند و در فصل بهار و تابستان 2019 حسابی وارد استایل خانم‌های ترندی‌پوش شدند. این ترند جذاب یادآور فیلم‌ها و داستان‌های پرنسسی است و با یک حس نوستالژیک بازسازی شده‌است. در سال 2019 لباس های آستین‌های پفی را به‌جای پارچه‌های براق و لطیف پرنسسی، به‌همراه پارچه‌های زمخت و کتان خواهید‌ دید. به‌زودی خواهید توانست مانتو، شومیز و بلوزهای طراحی‌شده با این ترند را از مدیسه خریداری کنید.
_
نظر شما درباره این ترند چیست؟
شما دوست دارید مدیسه چه مدل مانتوهایی را عرضه کند؟

 

شلوار خمره ای

شلوار خمره ای

شلوارهای خمره‌ای یا Harem pants مدلی از شلوار هستند که در قسمت کمر و دمپا جمع و در قسمت باسن و بالای پاها با چند پیلی یا چین گشاد شده اند. ست کردن این شلوارها که این روزها ترند داغی به‌شمار می‌روند، آسان نیست.  پیشنهادما را برای ست‌کردن این مدل شلوار ببینید.

 

خرید اینترنتی پوشاک و اکسسوری ترند

 

پولک، اکلیل و پارچه‌های براق ترند بهاری

⁣از جذابیت‌های فصل بهار در دنیای مد و فشن، به‌پایان رسیدن هفته‌های مد پاریس، نیویورک، لندن و میلان است که به ما علاقه‌مندان مد فرصت تفسیر و پیش‌بینی ترندهای سال آینده را می‌دهد. در روزهای آتی برایتان از ترندهای بهار و تابستان 2018 رونمایی خواهیم‌کرد.

پولک، اکلیل و پارچه‌های لمه و براق از ترندهایی هستند که در سال جاری شاهدشان خواهیم‌بود. از فشن شوی Tom Ford تا کت واک Gucci همه‌جا در هفته‌های مد SS2018 پارچه‌های درخشان دیده می‌شد. در تصویر تعدادی از جذاب‌ترین و بروزترین‌های پولک‌دار مدیسه را برایتان انتخاب کرده‌ایم که با جستجوی کدی که در کنارشان می‌بینید، قابل خرید از سایت مدیسه هستند.

Sequins

 

 

ست لباس خنک زنانه برای داغ ترین روزهای تابستان

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *