عاشق خودت باش

Desigual

همه‌ی ما بارها و بارها با اصطلاح مدل روبرو شده‌ایم. آدم‌هایی که برای تبدیل شدن به یک سوپر مدل، دست به هر کاری می‌زنند؛ از انواع و اقسام لوازم آرایشی گرفته تا هزار و یک مدل عمل جراحی فقط برای اینکه حضور خود در بازار داغ مادلینگ را جذاب‌تر کنند. اما ماجرا اینجاست که زیبایی نه به اجزای صورت است و نه به اندام موزون. ماجرا اینجاست که همه چیز به نگاه تو به جهان خودت برمی‌گردد و آن طور که خودت در مورد خودت فکر می‌کنی!

اما در این آشفته بازار عجیب و غریب و بی‌رحم، آدم‌هایی هم هستند که ظاهر خود را با همان امضای مخصوص به خود پذیرفته‌اند و نه تنها برای تغییرش به آب و آتش نمی‌زنند، بلکه آنقدر اعتماد به نفس دارند که با همان ظاهر عجیب می‌شوند ستاره‌ی عالم مد!

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

وینی هارلو Winnie Harlow سوپر مدل کانادایی که بصورت مادرزادی پوستی دو رنگ دارد: یکی از همین انسان‌های عجیب و غریبی است که با وجود تفاوت آشکارش، آنقدر اعتماد به ‌نفس داشت که حالا با برندهای مطرح جهان کار می‌کند. هیچ کدام از همکلاسی‌های او در تمام دوران کودکی‌اش که چنتل را با کلماتی شبیه گاو و گورخر صدا می‌کردند نمی‌دانستند که او روزی یوزپلنگ جذاب خطاب خواهد شد!

وینی می‌گوید: “من عاشق خودم هستم و به رنگ پوستم افتخار می‌کنم و این حس باعث هجوم همه‌ی اتفاقات خوب هستی به سمت من می‌شود. خودت را دوست داشته باش!”

وینی هارلو که به‌صورت مادرزادی مبتلا به بیماری پوستی ویتیلیگو (پیسی) است، از سال 2014 و بعد از شرکت در مسابقه مدلینگ America’s Next Top Model نماینده رسمی برند اسپانیایی دزیگوال Desigual شد.

 

خرید جدیدترین لباس مجلسی زنانه

چیکار کنم حالم خوب شه : حالم بده چیکار کنم

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “جذاب و قوی مثل وینی هارلو سفیر برند Desigual

  1. Sara Saremi گفت:

    عالی بود عالی

  2. Annanaser گفت:

    khoshgele haaa!

  3. فاطمه عباسی گفت:

    واقعا رنگ پوستش همینجوریه؟ چه جالب من تا حالا چیزی نشنیده بودم در این مورد. ممنون واقعا!

  4. Arezoo4 گفت:

    من از اینستاگرام شما اینجا رو پیدا کردم همیشه مطالبتون رو اونجا می خوندم اما این مطالب مربوط به مد و لایف استایلی که اینجا میذارین واقعا جذابه. خیلی ممنون که اینجا رو معرفی کردین صبا جون

  5. گلی گفت:

    سلام بله واقعا اعتماد بنفس بزرگترین سرمایه هر ادمی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *