عکس انواع عطر زنانه و مردانه اصل

از چند سال پیش که شب یلدا و مراسم آن در زندگی ما پررنگ‌تر شده‌است، انگار در این شب نوعی پیوند را با طبیعت تجربه می‌کنیم. ما که در زندگی ماشینی روزمره‌مان گم شده‌ایم، در این شب زندگی خود را با شب انقلاب زمستانی طبیعت هماهنگ می‌کنیم، جشنی برپا می‌کنیم و میوه، خشکبار و تزییناتی برگرفته از طبیعت را گرد هم می‌آوریم.

برای انتخاب عطر مناسب برای شب یلدا، پیشنهاد ما عطری است که حال و هوای این شب را تکمیل کند. این عطرهای میوه‌ای که پیوند نزدیکی با طبیعت دارند، با بوی ملایم و شیرین خود برای یک شب طولانی و جشنی دلنشین گزینه بسیار مناسبی هستند:

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

  • عطر زنانه لا وی اِ بِل از برند لانکوم

عطر زنانه لاوی اِ بل از برند لانکوم  Lancome La Vie Est Belleکه در سال 2012 به بازار آمد، رایحه‌ای ملایم و طبیعی دارد. این عطر ترکیبی از عطر شاتوت و گلابی است که در قلب خود رایحه دانه تونکا و کرم فندقی را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر نعناع هندی و وانیل ترکیب شده‌است. طراحان این عطر بی‌نظیر تاکید فراوانی بر ایده زیبایی طبیعی، سادگی و دوری از کلیشه‌های زیبایی و خوشبختی دارند.

عکس انواع عطر زنانه و مردانه اصل

  • عطر زنانه این دِ مود فور لاو از برند فرره

عطر زنانه این دِ مود فور لاو از برند فرره Ferre In The Mood for Love  که در سال 2009 به بازار آمد، رایحه‌ای شیرین و مطبوع دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر پرتقال تلخ و گل مگنولیا است که در قلب خود رایحه گل رز سفید را پنهان کرده‌است و بر پایه رایحه عنبر و چوب‌های معطر ترکیب شده‌است.

عکس انواع عطر زنانه و مردانه اصل

  • عطر زنانه امتیست از برند لالیک

عطر زنانه امتیست از برند لالیک Lalique Amethyst که در سال 2007 به بازار آمد، رایحه‌ای سرمست‌کننده و جذاب دارد. این عطر ترکیبی از عطر جوزهندی، شاتوت و توت سیاه است که در قلب خود رایحه گل رز، فلفل، گل صدتومانی، نیلوفر و ایلانگ ایلانگ را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر وانیل و مشک ترکیب شده‌است.

 

عکس انواع عطر زنانه و مردانه اصل

  • عطر زنانه اکلت دارپژ از برند لانوین

عطر زنانه اکلت دارپژ از برند لانوین Lanvin Eclat D’Arpege در سال 2002 به بازار آمد و رایحه‌ای گلی و میوه‌ای دارد. این عطر ترکیبی از عطر گل یاس و برگ لیمویی سیسیلی است که در قلب خود رایحه اقاقیای بنفش، شکوفه هلو و گل صدتومانی سرخ را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر چای سبز، سدر سپید لبنانی، مشک و عنبر ترکیب شده‌است. ترکیب ملایم و لطیف رایحه گل‌ها و شکوفه‌های بهاری در این عطر یادآور روزهای شیرین اردیبهشتی در یک باغ مصفا و جذاب است. رنگ بنفش شفاف و روشن این عطر جیبی در کنار بسته‌بندی کریستالی متفاوت و زیبایش، رایحه لطیف و رویایی این عطر را به رایحه‌ای آسمانی و مناسب فرشتگان تبدیل کرده‌است که تا آن را نبویید، باور نخواهیدکرد.

شب یلدا در شهرهای مختلف ایران و جهان

عکس انواع عطر زنانه و مردانه اصل

  • عطر زنانه سینما از برند ایو سن لورن

عطر زنانه سینما از برند ایوسن لورن Yves Saint Laurent Cinema که در سال 2004 به بازار آمد، عطری جذاب برای زنان است و رایحه‌ای گرم، شیرین و وانیلی دارد. این عطر ترکیبی از عطر پرتقال کلمانتین، شکوفه بادام و گل کیکلامن است که در قلب خود رایحه یاسمن، گل صدتومانی و گل نرگس را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر عنبر، مشک و وانیل ترکیب شده‌است.

 

عکس انواع عطر زنانه و مردانه اصل

فروشگاه اینترنتی مدیسه مجموعه ای از عطرهای زنانه و ادوکلن‌های مردانه را دست‌چین کرده که در اینجا می‌توانید ببینید.

 

خرید عطر از بهترین مارک های معروف

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *