کوچکترین فشن شو تاریخ در هفته مد میلان

 در هفته مد میلان جدیدترین استایل‌های ماسکینو از طریق یک فشن شوی عروسکی نمایش داده شد. این کوچک‌ترین فشن‌شویی است که تا کنون برگزار شده و در آن هیچ مدل و یا مهمانی حضور نداشتند. ضبط و انتشار این نمایش عروسکی جذاب با کمک جیم هنسون، کارگردان ، عروسک‌گردان و تهیه کننده آمریکایی انجام شد.

 

کوچکترین فشن شو در هفته مد میلان - 1

 

با توجه به همه‌گیری کرونا و تغییر شرایط مورد نیاز برای حضور در هفته مد میلان، بیشتر شرکت‌کنندگان مجبور شدند تا به ایده‌های خلاقانه‌ برای ارائه برنامه‌های خود روی بیاورند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

یکی از این ایده‌های خلاقانه، ایده برند ماسکینو بود. جرمی اسکات برای این هفته یک فشن شوی تمام و کمال را به صورت عروسکی تدارک دید. در این فشن شو تمام مدل‌ها و شرکت‌کنندگان عروسکی بودند. البته این یک نمایش عروسکی ساده نبود بلکه باید استایل‌ها و کالکشن بهار و تابستان 2021 ماسکینو را هم معرفی کند.

 

کوچکترین فشن شو در هفته مد میلان - 2

 

برای انجام دادن این ایده تمامی لباس‌های این کالکشن با تمامی جزئیات در سایز کوچک تهیه شده و به وسیله مدل‌های عروسکی به نمایش درآمدند. البته تنها این لباس‌ها نبودند که باید در ابعاد کوچک‌تر طراحی و تهیه می‌شدند بلکه تمامی اکسسوری‌ها و جزئیات استایل آن‌ها نیز باید با همین شیوه تهیه و طراحی می‌شد.

 

کوچکترین فشن شو در هفته مد میلان - 3

 

جذابیت این نمایش تنها به پیاده‌سازی این جزئیات در ابعاد کوچک ختم نمی‌شود. اگر با دقت به مهمانان و شرکت‌کنندگان در این فشن شو دقت کنید چهره‌های شناخته شده‌ای مانند آنا وینتور، روزنامه‌نگار و ویراستار آمریکایی را نیز در میانشان می‌بینید. از جذابیت‌های دیگر ایده خلاقانه ماسکینو طراحی دقیق این چهره‌ها با جزئیات استایل آن‌هاست.

 

کوچکترین فشن شو در هفته مد میلان - 4

 

در انتهای این برنامه عروسک مربوط به طراح این مجموعه را هم می‌بینیم. او تاجی بر سر و پیراهن ماسکینو را بر تن دارد و با افتخار در انتهای این نمایش ظاهر می‌شود. می‌توانید به تماشای این فشن‌شو خاص بنشینید و علاوه بر جزئیات جذاب آن از دیدن کالکشن ماسکینو که در بهار و تابستان به بازار می‌آید، البته در ابعاد واقعی،  لذت ببرید.

 

 

بهترین لباس های زنانه فصل

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *