عکس لباس کار

لباس كار عجيب ترند مد پوشاك ريحانا خوانده بازيگر مشهور محبوب سرهمي پيشنهاد استايل جنجالي تابستان بهار

لباس هاي سرهمي در رنگ ها و دوخت هاي مختلفشان، از دوران انقلاب صنعتي تا به امروز با ما بوده اند. اين لباس ها كه نخستين بار براي محافظت از بدن كارگران در برابر مواد شيميايي و اجسام سخت ابداع شد ‌در ابتدا با پارچه هاي ضخيم و مقاوم دوخته مي شد. يكي از معادل هاي انگليسي آن jumpsuit است به معناي لباسِ پرش، چرا كه اين لباس را چتربازان براي پريدن از هواپيما به تن مي كردند.


ويكتوذيا بكهام بكام خواننده بازيگر محبوب مشهور عجيب لباس سرهمي جنجالي خبر داغ مد فشن پوشاك

سرهمي ها در طول تاريخ به مرور وارد مد و پوشش روزمره آدمها شدند؛ با دوخت ها و شكل هاي عجيب و متنوعي در هفته هاي مد ديده شدند اما مي دانيم هيچ ترندي پايدار نمي ماند مگر آن كه يك ترند كاربردي باشد. حالا سرهمي هاي كاربردي يا همان لباس كار به ترند محبوب مدپوش ها تبديل شده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

۱۵ ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

مد لباس سرهمي لباس كار عجيب جنجالي داغ پوشاك پوشش ترند فشن تابستان بهار پيشنهاد استايل

از ريانا گرفته كه يك لباس كار ساده با تن خور آزاد را به عنوان استايل خياباني اش انتخاب مي كند تا ويكتوريا بكام كه فرم اندامي و پارچه نرم و لطيف را براي اين لباس ترجيح مي دهد. سرهمي ها را در رنگ هاي زيتوني و سبز ارتشي، مي توانيد با يك كيف دستي، دوشي و يا يك كيف كمري ست كنيد، آن را در تركيبي اسپرت يا رسمي به كار ببريد و اين لباس پركاربرد را به يك كالاي اساسي در كمد لباستان تبديل كنيد.

لباس مد فشن عجيب جنجالي خبر داغ سرهمي ترند تابستان

پيشنهاد امروز ما، يك سرهمي سايز-بزرگ زنانه با فرم لباس كار و به رنگ سبز تيره است كه مي توانيد در دو سايز 48 و 50 از فروشگاه مدیسه خريداري كنيد. همچنين انواع مختلف سرهمي هاي زنانه براي سايزهاي گوناگون را به سادگي با كليك روي دکمه زیر در سايت مديسه مشاهده كنيد.

 

خرید انواع لباس سرهمی زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *