استایل مارادونا

فوتبالی باشید یا نباشید امکان ندارد نام دیه‌گو مارادونا به گوشتان آشنا نباشد! دیه‌گو مارادونا مردی فراتر از فوتبال بود که با مرگش دنیا را عزادار کرد. او تنها اسطوره فوتبال نبود بلکه الگوی تمام عیار در نحوه لباس پوشیدن، مدل مو و سبک زندگی بیش از سه نسل از جوانان بود. بیشتر ما مارادونا را برای خاطراتی که در زمین فوتبال برای ما و پدران ما ساخته می‌شناسیم اما جالب است بدانید مارادونا در دوران جوانی و حتی میانسالی در صنعت مد پیشرو بود و با توجه به شخصیت منحصربه‌فردی که داشت نوآوری‌های جذاب و خلاقی در استایلش می‌کرد که برای زمان خودش جالب توجه و نو بود.

استایل مارادونا - 7

کلاه‌های متنوع

اگر به صورت اتفاقی تنها اسم مارادونا را در گوگل جست‌وجو کنید و به عکس‌های غیرفوتبالی او دقت کنید حتما کلاه‌های کپ، انگلیسی، هندی و متفاوت دیه‌گو توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل مارادونا - 6

استایل هاوایی

مارادونا در عکس‌هایی که در دوران جوانی‌ و میانسالی در فصل تابستان از خود به جا گذاشته هر کجا که توانسته در تابستان از پیراهن یا تی‌شرت هاوایی استفاده کرده و به این مدل علاقه‌مند بوده. استفاده از کراوات هاوایی هم توسط او در آن زمان درخور توجه بوده است.

استایل مارادونا - 5

هودی

مارادونا در دوره‌ای که لباس‌های آزاد نشانه خوبی در استایل نبود و نمادی از آشفتگی محسوب می‌شد هودی می‌پوشید! او از نقد شدن واهمه‌ای نداشت و کاری را می‌کرد که به آن علاقه داشت؛ مد برای او مهم نبود چرا که برخی از عناصر مد را خود دیه‌گو تعیین می‌کرد!

استایل مارادونا - 4

موی بلوند

شاید در حال حاضر موهای بلوند نیمار یا جاستین بیبر برایتان آوانگارد و جوان‌پسند به نظر برسد اما جالب است بدانید مارادونای جوان بود که ابتدا از این رنگ مو استفاده می‌کرد و تا مدت زیادی سوژه نقد رسانه‌ها شده بود!

استایل مارادونا - 3

عینک آفتابی

مدل‌های عینک آفتابی که مارادونا استفاده می‌کرد هم در زمان خودش و هم حالا عجیب و خاص به نظر می‌رسد؛ دیه‌گو شخصیت معمولی نبود و برای همین استفاده از این نوع عینک‌ها هم برای او دور از انتظار نیست!

چرا فوتبال؟ چه بازیکن فوتبالی

استایل مارادونا - 2

دو ساعت مچی!

مارادونا در دوران میانسالی نیز با استایلش همه را متعجب می‌کرد و همچنان در استفاده از لباس و اکسسوری پیشرو و خلاق بود! عکسی که می‌بینید مربوط به سال 2010 و زمانی است که دیه‌گو سرمربی آرژانتین بود و در هر دست یک ساعت مچی بسته بود!

استایل مارادونا - 1

 

خرید لباس ورزشی مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *