مانچینی، خوش‌استایل‌ترین مربی یورو 2020

یورو 2020 هم تمام شد و ایتالیا بعد از 50 سال بار دیگر جام قهرمانی اروپا را بالای سر برد. مانچینی از نگاه کارشناسان برای کسب این جام بیشتر از مسائل فنی روی مسائل روحی تیم ایتالیا تمرکز کرده بود و همدلی که او در بازیکنان ایجاد کرد در نهایت باعث موفیت این تیم شد. مانچینی قبلا هم ثابت کرده است که در علوم انسانی مهارت دارد؛  کافی است به نحوه لباس پوشیدن او دقت کنید. شال‌های منحصر به فرد، رنگ‌بندی درست و چشم‌‎نواز و اکسسوری‌های شیک، او خوب می‌داند که چطور توجه‌ها را به خود جلب کند. چند مربی دیگر می‌شناسید که تا این حد به استایل خود اهمیت دهد و همواره خوش‌پوش در انظار عمومی حاضر شود؟ مانچینی را به جرأت می‌توانیم خوش‌استایل‌ترین مربی یورو 2020 بنامیم. در این مطلب چند مورد از استایل‌های چند سال اخیر او را بررسی کرده‌ایم.

استایل های روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 -1

مانچینی در زمینه فشن قبل از هر چیز به شال‌های متنوعی که در استایل‌هایش استفاده می‌کند مشهور است. شال‌های مانچینی ما را یاد کلاه‌های جانی دپ می‌اندازد. او برای هر استایلی یک یا چند شال متنوع و منحصر به فرد دارد که پوشش او را ویژه و جالب توجه می‌کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل های روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 - 2

کتانی سفید جایگاه ویژه‌ای در ساختن استایل‌های کژوال دارد . مانچینی کاملا به این مسئله آگاه است. با اینکه او را بیشتر با استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی می‌بینیم سرمبی ایتالیایی می‌داند که با ترکیب کت یا سویشرت با کتانی سفید می‌توان استایل‌های کژوال چشم‌نوازی ساخت حتی اگر کتانی‌ها تنها جزء سفید آن استایل باشد.

استایل های روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 - 3

این بار مانچینی را با شال و عینک می‌بینیم. این یکی از منحصر به فردترین استایل‌هایی است که مربی ایتالیایی تا کنون با آن دیده شده. با دیدن این عکس اگر ندانیم که او مانچینی است بیشتر بازیگران یا کارگردان‌های سینما را به خاطر می‌آوریم. شال، کلاه انگلیسی و شال چهارخانه توجه همه دوربین‌ها را به مربی ایتالیایی جلب می‌کند.

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا - 4

پیش‌تر گفتیم که مانچینی استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی را ترجیح می‌دهد. به این عکس توجه کنید؛ کت و کفش قهوه‌ای با پیراهن و شلوار طوسی و شالی چهارخانه از دسته شال‌هایی که معرف این سرمربی است. این استایل رسمی است یا غیر رسمی؟ یا حتی کژوال؟ با این لباس همه جا می‌توانید حاضر شوید؛ کنار زمین فوتبال، در یک قرار دوستانه برای نوشیدن فنجانی قهوه یا حتی در جلسه‌ای کاری برای امضای قراردادی مهم. مانچینی فکر همه‌چیز را کرده است!

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا - 5

مانچینی در استفاده از استایل‌های رسمی هم منحصر به فرد به نظر می‌رسد. خیلی از مربی‌ها را با کت، شلوار و کراوات دیده‌ایم اما آیا آن‌ها هم مثل مانچینی به جزئیات دقت می‌کنند؟ کافی است نگاهی به کراوات سرمربی ایتالیایی بیندازید؛ پرچم ایتالیا با وجود اینکه فضای کوچکی را به خود اختصاص داده به شکل اعجاب‌آوری خودنمایی می‌کند! البته از ساعت ریچارد میل گران‌قیمت او هم نمی‌توان به سادگی گذشت.

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا - 6

 

خرید ست لباس مردانه

چرا فوتبال؟ چه بازیکن فوتبالی

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *