مدل مانتو ترندی

انواع مدل مانتو جدید و به روز ترند تابستان امسال آنقدر زیاد و متنوع است که دقیقا همان چیزهایی هستند که دوست دارید هر تابستان در کمد لباس خود داشته باشید. آنها راحت، سبک، همه کاره و عالی هستند. حال با این حجم از تنوع، این سوال پیش می‌آید که انواع مدل مانتو جدید 1401 چیست و کدام یک را باید انتخاب کنیم؟ امروز قصد داریم 40 مدل مانتو جدید و به روز ترند تابستان را به شما نشان دهیم تا برحسب استایل و سلقیه شخصیتان بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

1. مدل مانتو جدید گلدار

عکس مانتو چیندار

مدل‌های گل‌دار به سختی از مد خارج می‌شوند و از آنجایی که لباس‌های تابستانی گلدار بسیار رایج هستند، مدل مانتو جدید و به روز‌ گل‌دار هم همینطور هستند. این مدل مانتو  یک راه آسان برای خنک کردن به شکلی منحصر به فرد است و می توانید به راحتی آن‌ها را با پوشیدن کفش های کتانی سفید در صبح و جایگزینی با صندل های پاشنه دار در شب استایل کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

2. مانتو مدل طبقه ای

عکس مانتو طبقه ای

مانتوهای طبقه ای احتمالاً بزرگترین ترند مدل مانتو جدید امسال هستند. کافی است یکی از آن‌ها را در رنگ تابستانی روشن انتخاب کنید، بی شک از پوشیدن آن دست نخواهید کشید. مانتو مدل طبقه ای با انواع صندل های بند دار و کیف حصیری به خوبی استایل می‌شود.

3. مانتو تابستانی مغزی دوزی

مانتو مغزی دوزی

مانتو تابستانی مغزی دوزی اگرچه یک مدل مانتو جدید نیست، اما در تابستان امسال یک ترند بزرگ و یک لباس تابستانی عالی هستند که شیک و راحت هستند. انواع مانتو تابستانی مغزی دوزی را می‌توانید با شال یا روسری های رنگارنگ بپوشید تا ظاهر خود را درخشان نگه دارید

4. مدل مانتو دانتل

مانتو دانتل

ترند مدل مانتو دانتل که از سال گذشته شروع شده است، همچنانادامه دارد. بسیاری از بلاگرهای مد اخیراً از مانتو دانتل استفاده می‌کنند و این مدل مانتو جدید را در طرح های مختلف دیده ایم. برخی از مدل‌های مانتو دانتل بلند جلو باز هستند و برخی دیگر شامل ترکیبی با  پارچه های مختلف دیگر مانند کتان هستند.

5. مانتو دو رنگ

مانتو دو رنگ

مانتو دو رنگ یک ترند و مدل مانتو جدید جسورانه ، اما بسیار جالب است که در بین بلاگرهای مد نیز بسیار محبوب است. ترند مانتو دو رنگ مدتی است که محبوب شده است و طرفداران خاص خود را نیز دارد.

6. مانتو آستین پفی

عکس مانتو آستین پفی

این مدل مانتو نیز یک مدل مانتو جدید است که قطعا باید در کمد مانتو تابستان 1401 شما وجود داشته باشد. این مدل مانتو در ظاهر خاص و بسیار جذاب است و گزینه‌ای عالی برای شرکت در مراسم و ایونت‌ها به شمار می‌رود.

7. مدل مانتو سبک بوهو

مانتو بوهمين

این مدل نیز یک مدل مانتو جدید بسیار مد روز و جسورانه است که حال و هوای یک استایل کژوال راحت را به سبکی ویژه برای شما به ارمغان می‌آورد.

8. پیراهن‌ های ساحلی

مانتو ساحلی

پیراهن‌ های ساحلی نیز در حال حاضریک مدل مانتو جدید به حساب می‌آیند که بسیار راحت و منحصر به فرد هستند!

9. شومیز مانتویی

عکس شومیز مانتویی

شومیز مانتویی یک مدل مانتو جدید امسال است که در رنگ‌های شاد و مختلف می‌باشد. پس مطمئن شوید که حداقل یکی از آن‌ها را در کمد لباس خود داشته باشید. در صورت تمایل برای تهیه یک شومیز مانتویی شیک به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

10. مانتو راه راه

مانتو راه راه

اگرچه راه راه، مدل مانتو جدید نیست. اما از آن‌حایی که آن‌ها را می‌توان به طرق مختلف پوشید، در کمد مدل مانتو جدید تابستانی 1401 نیز دیده می‌شود. اگر قصد دارید لاغرتر و بلندتر به نظر برسید، به سراغ راه راه های عمودی بروید و اگر قد بلند و لاغر هستید، می توانید از راه راه های عمودی استفاده کنید.

11. وست

وست

وست‌ها یکی از راحت‌ترین انواع مدل مانتو جدید است که مد شده اند. وست‌ها را می‌توانید با انواع شومیز نیز ست کنید.

12. مانتو کتی

عکس مانتو کتی

یکی دیگر از انواع مدل مانتو جدید امسال مانتو کتی‌ها هستند که استایلی خاص و جذابی برای شما به ارمغان می‌آورند.

لیست قیمت مانتو کتی

13. مانتو سوزن دوزی

عکس مانتو سوزندوزی

مانتو سوزن دوزی که شامل نوعی گلدوزی یا پولک دوزی است، یکی از انواع مدل مانتو جدید  تابستان امسال است که استایلی جذاب و خیره کننده به خانم‌ها هدیه می‌دهد. پیشنهاد می کنیم برای دیدن مدل‌های بیشتر این مانتو حتما به فروشگاه مدیسه سر بزنید.

14. مانتو شطرنجی

مانتو شطرنجی

مانتو شطرنجی زیبا و جوان پسند یکی دیگر از انواع مدل مانتو جدید تابستان امسال است که هیچ شباهتی به مانتوهای سنتی ندارد. داشتن یک مانتو چهارخانه دکمه دار برای همه دختران جوان ضروری است.

15. مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

وقتی صحبت از رویدادها و مناسبت‌های رسمی می‌شود، مانتو مجلسی دیگر تنها یک مدل مانتو جدید نیست، بلکه یک سبک قابل قبول است. انواع مانتو مجلسی برای مناسبت‌های خاص مانند مانتو عقد محضری و … وجود دارد که مخصوص چنین مراسمی دوخته می‌شود.

16. کفتان جلو بسته

کفتان جلو بسته

کفتان یا کافتان که منشا آن آفریقایی است، نوعی لباس گشاد، راحت، شیک و آزادانه است. کفتان یکی دیگر از انواع مدل مانتو جدید تابستان امسال است و معمولا از پارچه های سبکی مانند ابریشم، تنسل و پنبه برای حفظ راحتی و خنک نگه داشتن در گرما دوخته می‌شوند. این مدل مانتو جدید جلو بسته امسال حسابی ترندی شده است.

17. کفتان جلو باز

کفتان جلوباز

کفتان‌های جلوباز نوعی از کفتان‌های مدرن هستند که به خوبی با پیراهن‌های ساحلی که خودشان از آیتم‌های ترندی امسال هستند به خوبی ست می‌شوند.

18. مدل پانچو

عکس پانچو

پانچو، لباسی است  که منشا باستانی دارد و اصلا مدل مانتو جدید محسوب نمی‌شود. اما از آن‌جایی که چند سالی است این مدل به عرصه مد بازگشته است، در تابستان امسال نیز به عنوان یک مدل مانتو شیک و باکلاس ساده طرفداران خود را دارد.

19. مدل مانتو و پیراهن ست

مدل مانتو و پیراهن ست

شاید هیچ مدل مانتو جدید تابستانی به اندازه مانتو و پیراهن ست شیک و راحت نباشد. توصیه می‌کنیم برای فرار از روز‌های گرم تابستان حتما یکی برای خود داشته باشید.

20. شومیز دامن دو تیکه

عکس شومیز دوتیکه

استایل شومیز‌ دامن دوتیکه هم یکی دیگر از انواع مدل مانتو جدید تابستانی امسال است که در رنگ‌های شاد و جذابی در فروشگا‌ه مدیسه نیز موجود است.

21. مانتو مزونی

مانتو مزونی

مانتو مزونی به نوعی مدل مانتو جدید می‌گویند که با مانتو‌های معمولی مغازه‌ها متفاوت است و معمولا در تیراژ کمتری تولید می‌شود. این مدل مانتو شیک و باکلاس است و معمولا قیمت بالاتری نسبت به سایر مانتوها دارد.

22. مانتو آستین کلوش

مانتو آستین کلوش

مانتو آستین کلوش هم نوعی مدل مانتو جدید مجلسی است که برای مناسبت‌های خاص جذاب است.

23. مانتو یقه پهن

مانتو يقه بزرگ

اگر به دنبال یک مدل مانتو مشکی جدید می‌گردید پیشنهاد ما به شما مدل مانتو یقه پهن است. این مدل مانتو معمولا قدی مشابه کت دارد و یقه جذاب آن با یک روسری کوچک استایلی خاص برای شما می‌سازد. این مدل، یک مانتو مشکی محرمی خیلی مناسب محسوب می‌شود.

24. مانتو لینن

لينن

شاید هیچ مدل مانتو ساده و خاصی به شیکی مانتو لینن نباشد. مانتو لینن بی‌شک برترین مدل مانتو جدید 1401 است که همه آن را دوست دارند.

25. مدل گلدوزی شده

مانتو گلدوزی شده

مانتو گلدوزی شده سبک جذابی از مانتو‌های مزونی است که امسال حسابی مد شده است.

26. مانتو سنتی

عکس مانتو سنتی

امسال سال طرفدارن طرح‌های سنتی است و انواع و اقسام مدل مانتو جدید سنتی در همه جا پیدا می‌شود.

با پارچه ‌های مناسب برای مانتو تابستانی آشنا شوید

27. مانتو خامه دوزی

مانتو خامه دوزی - 1

خامه دوزی نوع خاصی از گلدوزی روی پارچه با استفاده از نخ ابریشم است و مانتو‌های خامه دوزی شده نوعی مدل مانتو جدید سنتی است که از عید 1401 بسیار پرطرفدار شده‌‌اند.

28. مانتو بخارادوزی

مانتو بخارادوزی

به سوزن‌دوزی با نخ‌هاى ابريشمى رنگی روى پارچه کتان و کرباس بخارادوزی می‌گویند. مانتو بخارادوزی‌ یکی دیگر از انواع مدل مانتو جدید سنتی است که امسال در مدل‌های مختلف جلو بسته، وست یا جلوباز دیده می‌شود.

29. مانتو ژاکارد

مانتو ژاكارد

بهترین مدل مانتو کتی که می‌توانید داشته باشید یک مانتو ژاکارد است که نه تنها مدل مانتو جدیدی محسوب می‌شود، بلکه به علت تنوع و زیبایی که در تار و پود پارچه‌ است، بسیار شیک و جذاب به نظر می‌آید.

30. مانتو گیپور

گيپور

گیپور پارچه‌ای توری شکل دارای الیاف ابریشم و پنبه است که اگرچه پارچه‌ای کاربردی در تهیه لباس مجلسی بوده است اما در آیتم مانتو در واقع نوعی مدل مانتو جدید مجلسی به حساب می‌آید. با مانتو گیپور می‌توان ظاهری با وقار در مهمانی‌های رسمی به دست آورد.

31. کت و شلوار ست

کت و شلوار ست

کت و شلوار ست هم که همان‌طور که از نامش پیدا است، کت وشلوار زنانه‌ای دوخته شده از یک پارچه یکسان است. تابستان امسال کت و شلوارها به عنوان یک مدل مانتو شیک و باکلاس ساده برای خود محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند.

32. مانتو حریر

عکس مانتو حریر

مانتو حریر هم می‌تواند نوعی مانتو مجلسی باشد و هم در صورتی که طرح و نقشی شلوغ نداشته باشد، به عنوان یک مدل مانتو جدید روزمره مورد استفاده قرار بگیرد.

33. مانتو ابروبادی

مانتو ابروبادی

مدل مانتو جدید ابروبادی نوعی از مانتو است که پارچه‌ای سبک و خنک دارد.

34. مانتو ساتن

عکس مانتو ساتن

یک مدل مانتو جدید که در سال‌های دور هم مورد توجه بوده است و در تابستان 1401 مجدد به دنیای مد بازگشته است، مانتو ساتن است. این پارچه‌های براق اگر به خوبی ست شوند، برای هر کسی استایلی خاص و شیک بوجود می‌آوردند.

35. مانتو ساحلی

عکس مانتو ساحلی

مانتو ساحلی انواع مختلفی دارد از جلو بسته و جلو باز گرفته تا حریر و… که هرکسی بنا به استایل و سلیقه خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

36. کفتان حریر

کفتان حریر

همان‌طور کفتان حریر که در قسمت کفتان جلو بسته به آن اشاره کردیم، یک مدل مانتو جدید است که در دوخت آن پارچه حریر به کار رفته است.

37. کفتان سنتی

کفتان سنتی

ترکیب کفتان‌های پرطرفدار و مانتوهای سنتی باعث به وجود آمدن یک مدل مانتو جدید و به روز به نام کفتان سنتی شده است که هم راحت است و هم زیبا و کاربردی.

38. مانتو یقه ایستاده

مانتو یقه ایستاده

این مدل مانتو بر خلاف اکثر مدل‌های رایج یقه بسته و ایستاده‌ای دارد که اگرچه طرفداران زیادی ندارد، اما در لیست مدل مانتو ترند تابستان 1401 جای دارد.

39. مانتو عبایی جلوباز

عکس مانتو عبایی جلوباز

مانتو‌های عبایی نوعی مانتو راحت جلوباز هستند که سال‌های سال است که مد هستند.

40. مانتو عبایی حریر

مانتو عبایی حریر

این مدل مانتو عبایی به دلیل تنوع در طرح و رنگ بسیار خاص است و گاهی برخی مدل‌های آن در دسته مدل‌های مجلسی نیز جای می‌گیرد.

 

مطالب مرتبط

کدام رنگ صورتی را برای مانتو انتخاب‌کنیم؟
کدام شلوار را با کدام مانتو ست کنیم
ایده‌هایی برای استایل اداری

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *