مدل مانتو

اگر شما هم برای انتخاب مدل مانتو بین انواع طرح‌های مانتوفروشی‌ها گم می‌شوید، ما برایتان پیشنهاداتی داریم که به شما کمک می‌کند از پرو بی‌نهایت مانتو خلاص شوید.

مانتو مهم‌ترین تاثیر را بر ظاهر شما دارد و اگر انتخابی منطبق بر اندامتان داشته باشید می‌توانید خوش‌هیکل‌تر و خوش‌فرم‌تر به‌نظر برسید. برش و مدل مانتو ها تاثیر مستقیمی بر درشت‌نمایی یا پنهان‌کردن ایرادات اندام شما دارند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بعضی از مدل‌ مانتو ها را هرگز نباید بپوشید. و بعضی از مدل‌ها همان چیزی‌ست که شما نیاز دارید.

1- شما چاق نیستید اما …

اگر اندام شما درشت اما متناسب است مانتوهای تک رنگ، راسته و کمردار مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. کمر مانتو انحنای بدن شما را مشخص‌تر و ظرافت اندام شما را بیشتر می‌کند. مانتو جلوباز و گشاد برای شما توصیه نمی‌شود. پوشیدن مانتو با پارچه‌ی راه‌راه یا طرح‌های عمودی هم به شرط برش‌دار بودن در ناحیه‌ی کمر فرم زیبایی به اندام شما می‌دهد.

 

مدل مانتو - 7مدل مانتو - 6

 

 

40 مدل مانتو جدید و به روز ترند تابستان

2- سایزبندی را فراموش کنید

اگر چاق هستید سایز را فراموش کنید. مهم‌ترین خصوصیت برای انتخاب شما دوخت و برش مدل مانتو است. مانتوهایی با دامن کلوش و بلند اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد. راه‌ها و خطوط عمودی بر روی مانتو بر خلاف را‌ه‌های افقی برای کشیده‌تر نشان دادن اندام بسیار موثر است. مانتوهای تنگ، چسبان، استرچ و کشی به هیچ‌وجه مناسب شما نیست. مانتوهای کمردار، ایراد اندام شما را پررنگتر می‌کند. بهتر است مانتوهایی با جیب‌های بزرگ بر روی آن را انتخاب نکنید. مانتوهای کوتاه انتخاب مناسبی برای شما نیست در عوض می‌توانید با انتخاب مانتوی بلندی که در پهلوها شکاف دارد ظاهری کشیده‌تر داشته باشید

 

مدل مانتو - 3مدل مانتو - 3

 

 

3- کمربند ممنوع

اگر شکم و پهلوی بزرگی به نسبت کل بدنتان دارید مانتوهای راسته و قالب تن باید انتخاب اول شما باشد. پوشیدن مانتوهای کمردار باعث جمع‌شدگی و چین‌‌خوردگی در آن ناحیه می‌شود و شکم شما را بزرگ‌تر از واقعیت نشان می‌دهد. به طور کلی جیب، پلیسه و چین در پشت، جلو و پهلو توجه به قسمت میانی بدن را بیشتر می‌کند و باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن شکم می‌شود. مدل Wrap یا چپ و راستی (مدلی که یک طرف مانتو روی طرف دیگر قرار می‌گیرد.) با تقسیم بالاتنه به دو قسمت، کمر مشخص‌تری ایجاد می‌کند و باعث کوچک‌تر دیده شدن شکم و متناسب شدن اندام شما می‌شود. مانتوهای عبایی و گشاد هم می‌تواند انتخاب خوبی برای پنهان کردن چاقی موضعی شما باشد.

 

قیمت مدل های جدید مانتو

 

مدل مانتو - 5

ae3068_1

4- تناسب را حفظ کنید

اگر لاغراندام هستید مانتوهای کمردار تنگ و قالب بدن اندام شما را زیباتر می‌کند. مانتوهای تک‌رنگ مانند مانتو صورتی با ایجاد خطی یکدست شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب مانتوهایی با قسمت‌بندی در طرح و رنگ می‌تواند اندام شما را متناسب‌تر نشان دهد. به یاد داشته باشید مانتوهای خیلی کوتاه برای افراد لاغر مناسب نیست چون پاها کشیده‌تر از واقعیت دیده می‌شود و تناسب اندام را بهم می‌زند.

 

مدل مانتو - 2                             مدل مانتو

با رعایت نکاتی که در مورد انتخاب مدل مانتو و ست کردن مانتو شلوار گفته‌شده، به راحتی می‌توانید بدون تحمل ترافیک و استرس گشتن در مراکز خرید و پرو کردن مانتوها در اتاق پروهای کوچک و گرم، به راحتی مانتوی مورد نظرتان را آنلاین بخرید و از مناسب بودن مدل آن برای فرم بدنتان اطمینان داشته‌باشید. برای تهیه مانتوهایی که در تصویر می‌بینید به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

25 مدل مانتو مشکی محرمی دخترانه – ترندهای 1401

5- تعیین قیمت لباس

شما هم گاهی این حس را پیدا كرده‌اید كه تفاوت مانتوی صدهزار تومانی داخل ویترین مغازه را با مانتوی یك میلیون تومانی داخل یك مزون را متوجه نشوید؟ بدانید كه در این طرز تفكر تنها نیستید! همه ما دوست داریم بدانیم چه چیزهایی باعث تفاوت فاحش قیمت لباس های مزونی و دست دوز با قیمت لباس‌های آماده می‌شود. بنابراین بخوانید تا بگویم كه كدام فاكتورها باعث گران قیمت شدن لباستان می شود.

نكته اول: مانتوهای مغازه ها و بوتیك ها با سایزهای استانداردی دوخته می شوند كه با ابعاد بدن اكثر مردم جور هستند. این سایزها با اینكه به اكثر افراد «می خورند»، دقیقا و كامل روی اندام هر كسی «نمی نشینند». بنابراین شما بخشی از قیمت مانتوی مزونی را برای دوختن دقیقا بر اساس سایزها و اندازه های بدن خودتان می‌پردازید.
نكته دوم: مانتوهای فروشگاه‌ها با پارچه های ارزان قیمت با كیفیت متوسط دوخته می‌شوند تا در سود و زیانی كه از فروش رفتن یا فروش نرفتن آن در مغازه به دست می‌آید، تولیدی ضرر نكند. اما مزون چون از شما سفارش می گیرد و یا تعداد محدودی از هر مدل می دوزد، این آزادی را دارد كه از پارچه‌های گران‌قیمت‌تر، مرغوب‌تر و خاص‌تر استفاده كند. پارچه هایی كه با الیاف پشم و یا موی حیوانات بافته می شوند، بالا‌ترین قیمت را دارند. درحالی‌كه پارچه‌های بافته شده از نایلون، پلی‌استر و الیاف مصنوعی مانند پارچه مانتویی تابستانه ارزان‌ترین ها هستند چون به سادگی جا‌می‌اندازند، برق می افتند و كیفیت خود را از دست می دهند.

 

مطالب مرتبط

ایده‌هایی برای استایل اداری

انواع مدل مانتو تابستانی ترند امسال را می شناسید؟

کدام شلوار را با کدام مانتو ست کنیم؟

کدام رنگ صورتی را برای مانتو انتخاب‌کنیم؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *