مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده

کاروان مد مردان در آخرین مقصد خود به پاریس رسید و مجموعه های لباس مردانه برای بهار/تابستان 2020 توسط برندهای مختلف به نمایش در آمد. امروز نگاهی به این مجموعه ها انداخته ایم.

 

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 1

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 2

Valentino

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آنها که با ولنتینو و طراح آن، پییِر پائولو پیچولی، آشنایی دارند می دانند که مجموعه های ولنتینو رنگارنگ و دلنشین است و همیشه با یک پالت ملایم، چشم را نوازش می کند. او برای مجموعه مردانه اش امسال به سراغ موسیقی پروگرسیو راک دهه 70 رفت و از پیراهنهای رنگارنگ گرفته تا شلوارهای پیله دار، گردنبندهای مهره و اسنیکرهای بزرگ، همگی شلختگی استایل آن دوران را تداعی می کرد.

 

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 3

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 4

Celine

اگر یک تِم باشد که بتوان هفته مد پاریس امسال را با آن توصیف است آن سبک راک اند رول است. هدی اسلیمن، طراح برند سلین، عاشق خاطره بازی و زنده کردن تصاویر نوستالژیک است. او برای مجموعه مردانه 2020 خود، پسرانش را با شلوارهای جین دمپاگشاد، کت های کمری، مدل موی دهه هفتادی و رِی بن کلاسیک روی سن فرستاد.

 

خرید لباس و اکسسوری مردانه

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 5

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 6

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 8

Louis Vuitton

کمربندهای زردرنگ Off-White این روزها در میان ایرانی ها طرفداران زیادی دارد. شاید ندانید که طراح آن، ویرژیل اَبلو، همان کسی است که خط مردانه لویی ویتان را طراحی می کند. در مجموعه 2020 مردانه لویی ویتان، حال و هوایی روستایی با کلاه های حصیری، چکمه های پلاستیکی و سبدهایی از گلهای وحشی حکمفرماست.

 

 

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 9

مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده - 10

Balmain

مجموعه آخر را به بلمان و طراح خوشتیپ آن، اولیویه روستان، اختصاص داده ایم. اولیویه نیز برای مجموعه 2020 خود تم نوستالژیک و البته آینده نگر را انتخاب کرد؛ مدلهای بلمان با لباسهایی از جنس PVC و چرم نقره ای، عینک های نقابی یکپارچه، جین های شسته شده و موهایی که روی صورتشان ریخته شده است گویی از دل کمیک استریپ های sci-fi قدیمی بیرون آمده اند.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “مردان پاریسی در بهار و تابستان آینده چه خواهند پوشید؟

  1. زهرا گفت:

    عالی دمتون گرم کلی الهام گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *