معجزه‌ای به نام جوراب شلواری

جوراب شلواری‌ها، همانطور که در مقاله داستان یک کمد زمستانی گفته‌ام، دوستانی مهربان و همراه برای روزهای سرد سال هستند. دوستانی عیب‌پوش و محافظ که نه تنها تو را گرم می‌کنند، بلکه خوب می‌دانند چگونه تو را از آن چه که هستی زیباتر و جذاب‌تر نشان بدهند و اصلا نمی‌شود که توی کمد هر خانم خوش‌پوشی چندین و چند عدد از این موجودات نرم و لطیف در رنگ‌ها و پترن‌های مختلف وجود نداشته باشد!

جوراب شلواری معجزه‌ی لاغری است

فرض کنید مشغول آماده شدن برای رفتن به یک مهمانی یا اُپنینگ یک نمایشگاه هستید و در آن لحظه‌ی به خصوص کمی احساس چاقی می‌کنید. فکر می‌کنید چه چیزی جز یک جوراب شلواری ضخیم مشکی مات توانایی این را دارد که در یک لحظه شما را دو کیلو لاغرتر از واقعیت نشان بدهد؟!؟

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

همراه لباس‌ با رنگ‌های درخشان

معجزه‌ای به نام جوراب شلواری - 1

حتما برای شما هم پیش آمده که مدت‌هاست یک لباس خیلی خواستنی با یک رنگ ویژه مثلا زرد خریده‌اید و هنوز که هنوز است جسارت پوشیدنش را پیدا نکرده‌اید. باید بگویم که این بار هم یک جوراب شلواری سیاه مات به کمکتان خواهد آمد و به همراه یک کت مشکی و یک جفت بوت ترکیبی ایجاد خواهد کرد که شما با اعتماد به نفس بیشتری لباس زیبای زردتان را به تن کنید.

جوراب شلواری‌های خیلی نازک

بخاطر نازکی بیش از حد این جوراب‌ها خیلی بهتر است که آنها با یک پیراهن نسبتا پوشیده‌تر و جدی‌تر پوشیده شوند تا کنتراست مناسبی را ایجاد کرده و یکدیگر را تا حدودی خنثی کنند.

 

معجزه‌ای به نام جوراب شلواری - 2

 

جوراب شلواری‌های رنگی

آنها قادرند هر لباسی را به یک لباس خاص و منحصربه‌فرد تبدیل کنند. برای همین این بار یکی از آن پیراهن‌های مشکی که مدت‌هاست از چشمتان افتاده را به همراه یک جوراب مثلا زرشکی بپوشید و ببینید چقدر همه‌چیز به نظرتان متفاوت خواهد آمد.

با رنگ‌ها بازی کنید

اصولا جوراب‌شلواری باید در تکمیل پیراهن شما حرف بزند. برای همین تصمیم بگیرید که چگونه رنگ پیراهن و جوراب را ست کنید. اگر می‌خواهید حسابی در مهمانی بدرخشید و رنگ‌هایتان از چشم‌ها دلربایی کند، می‌توانید به سراغ این ترکیب‌ها بروید:

معجزه‌ای به نام جوراب شلواری - 3

  • بنفش و طلایی
  • قرمز و سبز
  • آبی کاربنی و نارنجی
  • سبز، زرد و قهوه‌ای

هر رنگی کار نمی‌کند

درست است که ردیف جوراب شلواری‌ها در کنار هم بسیار جذاب و دلربا هستند. اما مثلا جوراب‌شلواری سفید فقط وقتی کاربرد دارد که شما قرار باشد به کلاس باله بروید، آن هم در صورتی که پاهای خیلی خیلی لاغری دارید.

 

خرید جوراب و جوراب شلواری زنانه

 

راهنمای انتخاب مدل لباس زنانه مناسب بهار ۱۴۰۱

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “معجزه‌ای به نام جوراب شلواری

  1. يارا گفت:

    خيلي خوشم مياد از مطالب استايلتون. به نظرم وبلاگ مديسه يكي از حرفه اي تزين وبلاگ ها رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *