بلاگر مسن اینستاگرام

دنیای مد امروز 99% توجه و هیجانش را به سمت جوانی نشانه گرفته‌است. بلاگرهای جوان و کم سن و سال طرفدارهای بی‌شماری دارند که هر روز در حال افزایش هستند. اما شاید برایتان جالب باشد که بلاگرها و اینستاگرامرهای مسن هم در این سالها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و استایل سنین بالای 60 را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

از پنج اینستاگرامری که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم، بعضی برای ایده گرفتن استایل مادرها و مادربزرگ‌ها مناسبند و بعضی دیگر فقط برای دیدن و تعجب کردن؛ اما نکته بدیهی و جذاب آن است که روحیه و انرژی این فشن بلاگرها در سن بالا می‌تواند برای هر کسی الهام‌بخش باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

معرفی 5 فشن بلاگر مسن اینستاگرام - 1

سارا جین ادامز 62 ساله دیزاینر جواهرات، مدل و اینستاگرامر معروفی است که استایل جسورانه و چشمگیرش 181k فالوور را به خود جذب کرده است. سارا را با رنگ‌های جیغ، طرح‌های ساختار شکنانه و به بازی گرفتن قواعد استایل می‌شناسند.

 

معرفی 5 فشن بلاگر مسن اینستاگرام - 2

لین اسلِیتر 63 ساله فشن بلاگر شیک و خوش تیپی است که استایل کلاسیک و همه‌پسندش برای سنین مختلف الهام‌بخش است. با این که لین خیلی جسور نیست استایل‌های کاربردی و چشم‌نوازی را معرفی می‌کند که 659k فالوور را به خود جذب کرده‌است.

 

معرفی 5 فشن بلاگر مسن اینستاگرام - 3

هلن روت وینکل یک بلاگر امریکایی است که با استایل رنگی و پر زرق و برقش 3.8 میلیون فالوور را به‌خود جذب کرده‌است. هلن 88 ساله بی‌باک و جسور به جنگ کلیشه‌های ذهنی رفته است و هرگز لباس‌هایی که برای سنین بالا «نرمال» شناخته می‌شوند را به‌تن نخواهد کرد.

 

معرفی 5 فشن بلاگر مسن اینستاگرام - 4

 

پَتی گیبنز بلاگر 60 ساله امریکایی استایل خلاقانه خود را با ترکیب کردن سبک‌های وینتج و مدرن به‌نمایش می‌گذارد. پتی پوششی که کلیشه‌ها برای زنان مسن تعریف کرده‌اند را کنار گذاشته و استایلی جوانانه و دلنشین را به  16.2k فالوور خود معرفی می‌کند.

 

معرفی 5 فشن بلاگر مسن اینستاگرام - 5

استایل دوری جیکبسن آنقدر شیک و امروزی است که شاید باور این که 82 ساله است سخت باشد. این فشن بلاگر که به همراه عکس‌هایش توصیه‌های آموزشی هم در اختیار 43.9k فالوورش می‌گذارد، از تست کردن ترندهای جدید ترسی ندارد.

استایل کدام فشن بلاگر مسن را می‌پسندید؟ انرژی و حس و حال کدام از این افراد برایتان الهام‌بخش است؟

 

خرید لباس زنانه

 

مدلینگ چیست و چطور مدل شوم؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *