لباس مهمانی شب دوستانه

وقتی به یک مهمانی رسمی و یا مجلس عروسی دعوتیم، تکلیف معلوم است، اما معمولا وقتی به مهمانی‌های دوستانه در شب دعوت می‌شویم، نمی دانیم چه بپوشیم که مناسب باشد. در این مطلب نکاتی را برای  انتخاب لباسی که نه بیش از حد رسمی باشد و نه بیش از حد خودمانی برای مهمانی‌های شب بررسی می‌کنیم.

 

نکته های مهم انتخاب لباس

  1. شلوار نپوشید! اگر می‌پوشید، جین نپوشید!

با اینکه این روزها در بازار شلوارهای جین خوش‌ترکیب با تزیینات مناسب مجالس پیدا می‌شود، بهتر است در مهمانی‌های شب پیراهن، دامن و یا شلوار پارچه‌ای بپوشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 1

  1. کیف بزرگ همراه نبرید

وقتی مهمانی کوچک است، گاهی فراموش می‌کنیم که کیف روزمره‌مان را با یک کیف مناسب‌تر عوض کنیم. به‌عنوان یک قاعده کلی بهتر است به‌یاد داشته باشید که هرچه مهمانی رسمی‌تر، کیف مناسب آن کوچکتر. به همین سادگی.

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 2

  1. تیپ‌تان را با تعداد زیاد زیورآلات شلوغ نکنید

در دنیای مد یکی از طلایی‌ترین جملات از کوکو شنل Coco Chanel  نقل می‌شود که توصیه کرده همیشه دم درب منزل و هنگام خروج جلوی آینه بایستید و یکی از زیورآلاتتان را کم کنید. این روزها استفاده همزمان از گوشواره، گردنبند، دستبند و انگشتر ست، جذاب تلقی نمی‌شود. زیورآلات کمتر اما خاص‌تری انتخاب کنید.

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 3

 

خرید اینترنتی لباس و پوشاک

 

  1. پیراهن ماکسی نپوشید

پیراهن‌ها و دامن‌های ماکسی یا آنقدر رسمی هستند که در واقع لباس شب به‌حساب می آیند و یا آنقدر کژوال و خودمانی بوهوشیک که برای مهمانی‌های شب مناسب نیستند. قد مناسب لباس برای مهمانی‌های شب میدی (تا زانو) و یا کوتاه‌تر از آن است.

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 5

  1. گن بپوشید

اجازه ندهید قدری اضافه وزن تیپ و لباستان را خراب‌کند. گن مناسب به خصوص در ناحیه میان تنه (شکم، کمر و پهلوها) برای اغلب خانم‌های ایرانی مناسب است و به پوشاندن ناصافی‌های اندام کمک می‌کند، پس گن مناسب را فراموش نکنید. همچنین با انتخاب لباس زیر بکلس اجازه ندهید خط لباس زیرتان از روی پارچه لباس دیده‌شود.

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 6

  1. پاشنه‌بلند بپوشید

این روزها تیپ اتلیژر Athleisure و تیپ‌های ترکیبی اسپرت و رسمی زیاد شده، ولی مهمانی شب جای این ترکیب نیست. کفش‌های کژوال و تخت را در منزل بگذارید و برای مهمانی با کفش پاشنه بلند ظاهر شوید. هرچه مهمانی رسمی‌تر، پاشنه بلندتر! البته تناسب قد خودتان با همسرتان را فراموش نکنید.

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 7

 

6 نکته کاربردی برای انتخاب لباس مهمانی مناسب

 

مهمانی خودمانی

 

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 8

اگر شما هم از آن دسته خانم‌های عاشق رنگ و نور هستید که همیشه با لباس‌هایشان حرف تازه‌ای برای گفتن دارند، این ست متفاوت و جذاب را با سبک کژوال و ساده‌اش قطعا می‌پسندید. تاپ و دامن ریناشیمِنتو با این ترکیب رنگ خیره‌کننده‌اش به همراه کفش‌های هشت ترک استرادیواریوس حکایتی از حال‌ِ خوش شما دارد و خوب بلد است چطور بر اندامتان خوش بنشیند!

اگر خواستید استایلتان را اندکی رسمی‌تر کنید، می‌توانید این کت خوش‌برش و خوش‌دوخت با آن شکاف متبحرانه بر پشتش را به همراه این ترکیب سِت نمایید.

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 9برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 10

 

سرهمی های بلند

برای خانم هایی که از پوشیدن پیراهن، بلوز و دامن خسته شده‌اند، سرهمی‌های بلند یک گزینه مناسب است. آماندا استیل Amanda Steele مدل و بازیگر امریکایی که از بلاگرهای محبوب هم هست و بیش از 2.7 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد، با پوشیدن سرهمی‌هایی به رنگ‌های مختلف به لباس‌های خود تنوع می‌دهد.

 

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم - 11

آماندا به خوبی می‌داند که سرهمی‌های تک رنگ قد را بلندتر و هیکل را کشیده‌تر نشان می‌دهند. آماندا سرهمی‌های خود را با یک جفت کفش یا صندل پاشنه‌بلند مجلسی و یک دستبند ساده و بدون زیورآلات اضافه ست می‌کند. موهای مناسب برای این تیپ باز و ساده است.

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم؟

  1. سلطان مراغ زاده گفت:

    خیلی عالیه از راهنماییها شما خانواده کامل استفاده بردند

  2. پاک طینت گفت:

    ایول شما هم ستتون کامله ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *