نحوه ست كردن شلوار و پيراهن زنانه

يكي از گزينه هاي جذابي كه در مورد استايل خانم ها وجود دارد پوشيدن پيراهن به جاي مانتو است. پيراهن هاي بلند و پوشيده را مي توان به راحتي با يك كفش راحتي ست كرد اما پيراهن هاي كوتاه يا بازتر را چطور  در خيابان بپوشيم؟‌ مي توانيم آن را با شلوار يا لگينگ ست كنيم اما براي هر مدل پيراهن بايد چه نوع شلواري را انتخاب كرد كه بي قواره و ناهماهنگ به نظر نرسد؟‌

در پست امروز نحوه ست كردن انواع پيراهن و شلوار را نشان مي دهيم:

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

 

خريد لباس زنانه پيراهن شلوار مانتو تهراني مد روز جديد تازه فشن عجيب داغ ترند 1398

پيراهن هاي ماكسي كلوش

پيراهن هاي كلوش با پارچه هاي سبك و تن خور آزاد را مي توانيد با يك شلوار راسته يا چسبان به راحتي ست كنيد. اگر پيراهنتان طرحدار است رنگ زمينه آن را براي رنگ شلوار در نظر بگيريد. اگر طرح پيراهتتان شلوغ است و تشخيص رنگ زمينه در آن دشوار است كافي است براي پيراهن هاي تيره تر از شلوار مشكي يا سرمه اي استفاده كنيد و براي پيراهن هاي روشن تر از شلوار شيري يا كرم رنگ. اگر قد متوسط يا كوتاه داريد حتما پيراهن هاي ماكسي را با صندل هاي لژدار يا پاشنه دار بپوشيد.

 

مد روز لباس زنانه پيراهن شلوار جين ست استايل پيشنهاد مشاوره خريد اينترنتي مد جديد فشن داغ تازه

 

خريد لباس زنانه مانتو اسپرت ورزشي تونيك پيراهن شلوار جين اسلش دورس ست استايل ترند مد روز تازه جديد داغ تهراني باشگاه

تونيك اسپرت با تن خور آزاد

تونيك هاي اسپرت يا كشيِ كوتاه را مي توانيد با شلوارهاي جين آزاد يا اسلش بپوشيد. اين ست ها بسيار مناسب كوه پيمايي و سفرهاي جاده اي است و با صندل و كفش هاي ورزشي به زيبايي هماهنگ مي شود.

 

خريد لباس زنانه مد فشن تونيك پيراهن شلوار ورزشي جين چسبان مد جديد تازه داغ مانتو تهراني

تونيك اسپرت چسبان

تونيك هاي اسپرتي كه فيت و چسبان هستند با شلوارهاي اسلش تركيب چندان جالبي نمي سازند. براي اين پيراهن ها يك شلوار پارچه اي يا جينِ دمپا گشاد را انتخاب كنيد و از پوشيدن كفش هاي پاشنه دار با اين شلوارها غافل نشويد تا هم اندام شما بلندتر و كشيده تر جلوه كند و هم استايلي مناسب فضاهاي شهري و نيمه رسمي داشته باشيد.

15 ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

خريد لباس زنانه ست استايل پيشنهاد چطور مد تازه جديد فشن داغ مانتو تهراني پيراهن شلوار تونيك رسمي اداري

پيراهن هاي كوتاه راسته

پيراهن هاي كات دار و مينيمال داراي شكل و شمايل رسمی هستند. اين ها را مي توانيد با شلوارهاي پارچه اي راسته بپوشيد و با يك كفش رسمي پاشنه دار يا تخت ست كنيد. اين ست مناسب محل كار، قرارهاي رسمي و ميهماني هاست.

 

خريد لباس زنانه ست استايل مد فشن 1398 تازه جديد داغ امروزي مانتو تهراني پيراهن شلوار رسمي مهماني

پيراهن هاي برش دار مورب

اگر پيراهن شما برش هاي موربي دارد يا دامن آن داراي چندين لايه است مي توانيد براي زير آن از يك شلوار برش دار كوتاه استفاده كنيد. متفاوت بودن رنگ شلوار و پيراهن باعث مي شود برش هاي لبه پيراهن بهتر ديده شود و زيبايي آن دو چندان گردد.

 

خريد لباس زنانه ست استايل مد فشن تازه داغ امروزي جديد 1398 مانتو پيراهن شلوار

پيراهن هاي ماكسي راسته

براي پيراهن هاي ماكسي كه داراي برش هاي مينيمال و ساده اند و در بغل چاك دارند از يك شلوار پارچه اي راسته يا دمپا گشاد به رنگ هاي ساده استفاده كنيد تا بر سادگي طرح پيراهنتان تاكيد كند و جذابيت آن را نيز بيشتر نشان دهد. اين ست را با صندل هاي تخت يا كفش هاي رسمي تخت بپوشيد. زيرا اين استايل بر راحتي و مينيماليسم تاكيد دارد.

قیمت بهترین لباس های شیک زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *