نکاتی برای این که از خرید لباس خود راضی باشیم!

خرید کردن از سرگرمی‌های لذت‌بخش برای بسیاری از ما است؛ اما انتخاب و خرید لباس های مناسبی که به سادگی خراب نشوند کار ساده‌ای نیست. در این مطلب نکاتی را با یکدیگر مرور می‌کنیم که به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم لذت خرید لباس را با لذت رضایت از خرید همراه کنیم.

  • زیپ فلزی

زیپ فلزی

 

در هنگام خرید لباس های زیپ‌دار، سعی کنید به زیپ آن‌ها توجه کنید. خصوصا در مورد شلوار‌ها و کاپشن‌ها! زیپ‌های پلاستیکی کم‌دوام‌تر هستند و به راحتی می‌شکنند یا از هم باز می‌شوند؛ بنابراین اولویت خرید خود را بر لباس‌هایی بگذارید که دارای زیپ فلزی هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • دکمه‌های اضافی

دکمه‌های اضافی

 

معمولا لباس‌هایی که به خوبی و با کیفیت دوخته شده‌اند همراه خود چند دکمه اضافی هم دارند. وجود این دکمه‌ها ممکن است در ابتدای خرید چندان به چشم نیاید ولی بسیار مهم و تاثیر گذار است. به خصوص در مورد پیراهن‌های مردانه! زیرا برای همه‌ی ما موارد زیادی پیش می‌آید که دکمه لباسمان از جا کند و گم شود. در این شرایط ممکن است هرگز نتوانید دکمه‌ای مشابه برای لباس خود پیدا کنید و مجبور شوید یک لباس مناسب و زیبا را به خاطر نداشتن دکمه هماهنگ با آن برای همیشه کنار بگذارید.

  • پارچه‌های طبیعی

پارچه‌های طبیعی

 راهنمای خرید لباس اورجینال

الیاف‌های مصنوعی و پارچه‌های مصنوعی احتیاج به مراقبت فراوانی دارند و بسیاری از آن‌ها پس از شست‌وشو دچار افت کیفیت می‌شوند. بنابراین توصیه ما به شما این است که در مواردی که می‌توانید الیاف طبیعی را جایگزین کنید.

  • کوک لباس

کوک لباس

 

یکی از مواردی که در هنگام خرید لباس به راحتی قابل مشاهده است کیفیت کوک‌ و دوخت لباس است. حتما به این مورد توجه کافی نشان دهید زیرا هر قدر هم پارچه‌ی لباس مرغوب باشد اگر محکم و منظم کوک نخورده و دوخت تمیزی نداشته باشد، به زودی مجبور خواهید بود که به دیدن خیاط بروید.

 

خرید لباس زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *