عکس استایل لوپیتا نیوانگو در فیلم Us

لوپیتا نیوانگو، بازیگر جذاب کنیایی‌تبار، به انتخاب لباس‌های جسورانه و استایل اصیل افریقایی مشهور است.
لوپیتا یکی از ستارگان همیشگی فرش قرمزهاست؛ کسی که عکاسان را هر بار با استایل متفاوتش غافلگیر می‌کند. در چند هفته اخیر و با اکران فیلم هارورِ US در سینماهای شهرهای بزرگ جهان، لوپیتای 36ساله نیز بارها روی فرش قرمز دیده شد.‌
در ادامه، پوشش‌ها و میکاپ‌های متفاوت او را ببینید.  کدام استایل از نگاه شما خاص‌ترین است؟

عکس 1 استایل لوپیتا نیوانگو در اکران فیلم Us

برای اکران فیلم ترسناک US در نیویورک، لوپیتا سِتی از برند فرانسوی Balmain انتخاب کرد. یک شومیز سفید بلند که کت شفافی با پین‌های نقره‌ای روی آن پوشیده می‌شود. کمربند پهن فلزی باعث شده است لوپیتا لاغرتر دیده شود. میکاپ جذاب چهره او یک سایه صورتی تیره است که ابروها را نیز پوشانده، و موهای لوپیتا نیز در چند بافت مخروطی‌شکل اَفرو به شکلی نامتقارن تزئین شده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

عکس 2 استایل لوپیتا نیوانگو در اکران فیلم Us

در فستیوال SXSW لوپیتا را در یک کت‌وشلوار سفید چهاردکمه از برند Honyada می‌بینیم. دو برش از دو طرف کت باعث شده تا کمر او باریک‌تر دیده شود. اما نکته اصلی این ست، میکاپ جسورانه مو و چهره اوست. یک نوار قرمز رنگ، پلک‌ها را به هم وصل کرده و ردیفی از سنجاق‌های استیل به شکلی نامنظم، موهای او را مانند یک کلاه کاملا پوشانده اند. این استایل مو با الهام از یکی از تصاویر قدیمی اسنوپ داگ (رپر امریکایی) انتخاب شده است.


عکس 3 استایل لوپیتا نیوانگو در اکران فیلم Us

برای اکران فیلم US در لندن، لوپیتا پیراهن پولک‌دوزی‌شده‌ای از برند Attico را به رنگ قرمز خونی انتخاب کرد. ترکیب آن با آرایش مشکی لب‌ها و لنز قرمزرنگی(!) که به چشم دارد کاملا مناسب بازیگری است که برای اکران یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت به روی فرش قرمز می‌رود.

 

خرید لباس زنانه

 

عکس 4 استایل لوپیتا نیوانگو در اکران فیلم Us

یک جامپ‌سوتِ صورتی براق از جنس لَمه از برند Bande Noir با کفش‌های شفاف و نوک‌تیزی از Sergio Rossi چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود برمی‌گردارند. اما این تنها سورپرایز لوپیتا برای حضور در شوی تلویزیونی Stephen Colbert نبود بلکه غافلگیری اصلی، لنزهای زردرنگ او بود که کارکتر دلهره‌آور او در فیلم Us را تداعی می‌کرد.

 

عکس 5 استایل لوپیتا نیوانگو در اکران فیلم Us

استایل آخر ما ربطی به فرش قرمز ندارد بلکه لوپیتا آن را برای شرکت در شوی تلویزیونی Ellen انتخاب کرده است. یک جامپ‌سوت سفید و مشکی دوتکه از Christian Siriano با این کات زیبای موها، که با طرح هندسی لباس کاملا هماهنگی دارد، یک تصویر به‌یادماندنی از لوپیتا ساخته است.

 

استایل بهترین بازیگران زن معروف

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *