پنه لوپه کروز خاور باردم اصغر فرهادی بازیگر عجیب مرگ کارل لاگرفلد لباس مدل مد فشن عروس

عناوین مقاله ...

پنه لوپه کروز در شوی چنل

هفته گذشته آخرین شوی کارل لاگرفلد برای برند فرانسوی شَنل برگزار شد؛ در محیطی برفی شبیه به یک روستای کوچک در ارتفاعات آلپ. از چهره های مشهوری که در این کت واک ظاهر شدند پنه لوپه کروز، بازیگر اسپانیایی بود. او با یک ست تماماَ سپید، دامن پفداری به شکل گلوله برفی، و یک رز سپید در دست ادای دین خود را به کارل لاگرفلد انجام داد.
باقی لباس های این کالکشن هم با تم زمستانه، از بافت ها و توئیدهای اُوِرسایز (سایز بزرگ) تشکیل شده بود و آغازگر این شو، کارا دلاوین، مدل محبوب بریتانیایی بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پنه اوپه کروز بازیگر اسپانیایی خاور باردم اصغر فرهادی عجیب مدل شوی لباس مد فشن

 

کایلی جنر، جوان ترین میلیاردر تاریخ

کایلی جنرِ 21ساله از سوی مجله فوربز لقب «جوان ترین میلیاردر خودساخته تاریخ» را به خود اختصاص داد. جوانترین عضو خانواده ی کارداشیان ها در سال 2015 برند لوازم آرایشی را با نام کایلی کازمتیکس راه اندازی کرد. او که امروز بیش از 128میلیون فالوور در اینستاگرام دارد خود، بزرگترین چهره و تبلیغ برای برندش است. فوربز ارزش فعلی کمپانی کایلی را نهصد میلیون دلار تخمین زده است؛ کمپانی ای که تمام و کمال متعلق به اوست. ‌

فوربز کلمه «خودساخته» را برای کسانی به کار می برد که دارایی یا بیزینس شان را به ارث نبرده اند بلکه خودشان آن را به راه انداخته اند.

کایلی جنر ثروتمند میلیاردر کارداشیان معروف پولدار فوربس مجله

خرید انواع لوازم آرایشی جدید

 

مثل امال کلونی این بار در مهمانی سبز بپوش

⁣جورج کلونی George Clooney و همسر 42 ساله‌اش امال Amal که کمتر از دو ماه پیش صاحب فرزندان دوقلوی دختر و پسر به نام‌های اِلا و الکساندر شده‌اند، دو روز پیش برای اولین بار بعد از تولد بچه‌ها برای یک قرار دونفره قدم به خیابان‌های ایتالیا گذاشتند. لباس سبز رنگ امال که زیبایی خاصی به چهره شرقی و پوست گندمگون او بخشیده‌است، ایده مناسبی برای انتخاب رنگ لباس برای مهمانی‌ها است. خانم‌هایی که پوست برنزه و گندمگون یا سبزه دارند می‌توانند با انتخاب رنگ سبز یا فیروزه‌ای برای یک لباس ماکسی حسابی در مجلس دیده‌شوند و بدرخشند.

امال کلونی - عکس لباس سبز

وقتی نیکول کیدمن گل گلی می پوشد!

⁣وقتی ترندهای جذاب و دوست‌داشتنی ماندگار می‌شوند، خانم‌های خوش‌پوشی که روی آن ترند سرمایه‌گذاری و خرید کرده‌اند، شاد می‌شوند! از نمونه‌های چنین ترندی طرح گل است که از فشن شوهای بهار و تابستان 2017 وارد بازار شد و همچنان در همه جا دیده می‌شود. نیکول کیدمن Nicole Kidman دوست‌داشتنی و جذاب مدتی پیش این پیراهن زیبای گل‌دار را در مراسم افتتاحیه فیلم The Beguiled پوشید و آن را با اکسسوری‌ جذاب و نامتعارفی به شکل دستبند توری ست کرد. با الهام از این ترکیب جذاب پیشنهاد ما یکی از پیراهن‌های گل‌دار خوش برش و خنک تابستانی مدیسه است. توصیه می‌کنیم هر کدام را که انتخاب کردید، ست کردن اکسسوری‌های مچی دست‌ساز و خاص از جنس روبان یا تور به رنگ گل‌های لباس را نیز با آن همراه‌کنید و این رنگ را در کفش و کیف‌تان تکرار کنید.

نیکول کیدمن - لباس گل گلی

 

⁣نیکول کیدمن Nicole Kidman  چند ماه دیگر پنجاه ساله می‌شود! باورتان می‌شود؟ این بازیگر استرالیایی خوش‌استایل که زیبایی منحصر‌به‌فردش زبانزد است، در عکس زیر با تیپ جذاب #اسمارت_کژوال دیده می‌شود. سه رنگ مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای که تناسب خوبی با هم دارند، در این ست #کلاسیک در کنار هم قرار گرفته‌اند. نیکول در این عکس یک ژاکت مشکی ساده را با شلوار کتان سرمه‌ای #رسمی ست کرده‌است. یک شومیز طرح‌دار چند رنگ در زیر این لباس را از سادگی درآورده و به علت ایجاد تضاد رنگی با یقه ژاکت باعث شده بالاتنه نیکول کشیده و متناسب دیده‌شود. کفش‌های رسمی مشکی نیکول متناسب با #ترند بهار 2017 پنجه تقریبا تیز دارد. کیف دستی نیکول مشکی و قهوه‌ای است. اما جذاب‌ترین بخش این ست کلاه نیکول است که تیپ او را خودمانی و دوست‌داشتنی کرده‌است. عینک آفتابی نیکول در تناسب با کیف و شومیز او فریم قهوه‌ای لاکی دارد. نیکول کیدمن دیشب با فیلم لایِن Lion در مراسم اسکار حضور داشت.

 

خرید لباس زنانه جدید

 

 

نیکول کیدمن

 

سرخ‌پوشی این بار با میراندا کِر

⁣پیش‌تر نوشتیم که در هفته‌ مد نیویورک امسال رنگ قرمز روی کت واک‌ها به وفور دیده می‌شد و تابستان و پاییز امسال رنگ قرمز بازار را تسخیر خواهد‌کرد. رنگ قرمز امسال  آن‌قدر چشمگیر و قوی در کالکشن‌های طراحان کار شده که Power Red هم خوانده‌می‌شود.

در این عکس میراندا کِر Miranda Kerr مدل 34 ساله استرالیایی را در توکیو می‌بینید که در یک ترکیب شیک و جذاب پیراهن قرمز رنگ ساده‌اش را با کفش‌های پاشنه‌بلند سفید ترکیب کرده‌است. اکسسوری‌های سفید یا مشکی برای ترکیب با لباس قرمز گزینه بسیار مناسبی هستند. سایر گزینه‌های مناسب برای ترکیب با رنگ قرمز لباس، رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری هستند. کالاهایی که در عکس می‌بینید با جستجوی کدشان در سایت مدیسه قابل خرید هستند.

 

لباس قرمز میراندا کر

 

از جسیکا آلبا تا ویکتوریا بکهام؛ داستان یک گاردن پارتی

⁣اگر قرار است فردا به مهمانی ویژه روز پدر بروید و یا از مهمانان پذیرایی کنید، یک تیپ #اسمارت_کژوال به سبک جسیکا آلبا Jessica Alba به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازیگر 36 ساله امریکایی را در این عکس در کنار ویکتوریا بکهام Victoria Beckham زیبا و جذاب می‌بینیم که چند روز پیش میزبان یک گاردن‌پارتی بزرگ بود.

 

Jessica Victoria

جسیکا برای شرکت در این مهمانی یک شومیز سفید گل‌دار را با شلوار جین آبی ست کرده‌است. صندل پاشنه بلند جسیکا، اما لژدار است که برای مهمانی گزینه راحت و مناسبی است. یکی از انتخاب‌های مناسب برای صندل‌هایی با بند دور مچی، شلوارهایی است که قد بالای مچ داشته باشند و زیبایی صندل را به خوبی به نمایش بگذارند. کمربند جسیکا فرم کمر او را به چشم می‌آورد و اجازه نمی‌دهد اندام او یک‌دست و بی‌انحنا دیده‌شود.

 

ایده مانتوی بهاره از امیلی

⁣امیلی راتایکاوسکی Emily Ratajkowski مدل و بازیگر 25 ساله امریکایی از آن سلبریتی‌هایی است که دنبال کردن استایلشان ایده‌های خوبی می‌دهد. در این عکس امیلی را با ست لباسی به رنگ‌های خنثی سفید و کرم می‌بینیم که از ترندهای پرطرفدار سال 2017 است. از شانس ما ایرانی‌ها مدتی‌است سلبریتی‌ها خیلی تمایل دارند کت‌های بلند مشابه مانتو بپوشند که کار ایده‌گرفتن را برای خانم‌های ایرانی بسیار راحت می‌کند.

امیلی در این ست جذاب که به عنوان لباس عید امسال بسیار مناسب است، یک مانتوی کرم رنگ بلند را روی یک سرهمی سفید پوشیده‌است. این ترکیب بسیار کاربردی علاوه بر اینکه برای پوشیدن در خیابان مناسب است، به سادگی با درآوردن مانتو تبدیل به یک لباس مجلسی مناسب عیددیدنی و مهمانی می شود. برای فراهم کردن این ست زیبا می‌توانید مثل امیلی کیف مجلسی‌تان را همرنگ سرهمی و کفش یا صندلتان را همرنگ مانتو انتخاب‌کنید. امیلی این ست را با زیورآلات سبک و ساده ترکیب کرده‌است و یک جفت گوشواره میخی کوچک در گوش و یک حلقه ساده در انگشت اشاره دارد.

Emily

 

اسمارت کژوال به سبک تیلِر سویفت

⁣معروف‌ترین سلبریتی‌ها، ساده‌پوش ترین‌ها هم هستند. تیلِر سویفت Taylor Swift خواننده 28 ساله امریکایی که به شدت در ایران طرفدار دارد و با نام تیلور هم مشهور است، در این عکس یک ست ساده و شیک زمستانی به تن دارد.

پلیور تیلر که در قسمت بالاتنه با طرح ازتک (سرخپوستی) تزیین شده است، طرحی مشابه نقش‌های ترکمن خودمان دارد. تیلِر این پولیور را با شلوار چسبان زرشکی رنگ ست کرده‌است تا فرم کشیده پاهایش به خوبی به چشم بیاید. کیف رسمی زرشکی چرم و بوت‌های قهوه‌ای بلند المان‌های کلاسیک این ست هستند، در حالی‌که اضافه‌شدن کلاه بافتنی کژوال سبزرنگ تیلر به این ست حکایت از علاقه او به سبک اسمارت_کژوال دارد.

تیلور سوئیفت

پوست ماری‌های جذاب این روزها به‌تن سلین دیون

⁣گاهی باید برای ایجاد یک ست خاص و به‌یاد ماندنی طرح یا جزییاتی را با تاکید استفاده کرد. سلین دیون Celine Dion خواننده محبوب کانادایی که در این تصویر در پاریس دیده می شود، یکی از جذاب‌ترین ترندهای سال را در این ست به شیوه ای نو به‌کار گرفته‌است. ترند طرح پوست‌ماری Snakeskin که در فشن‌شوهای امسال با کت واک برند بالمن Balmain برای اولین بار دیده‌شد، این روزها به‌تن سلبریتی‌ها زیاد دیده می‌شود. سلین در این تصویر فوت و فن ست‌کردن طرح پوست ماری را به‌خوبی با ترکیب‌کردن آن با یک رنگ خنثی و ساده به‌نمایش گذاشته‌است. امروز مجموعه ای از لباس‌ و کفش با طرح پوست‌ماری را یک‌جا جمع کرده‌ایم تا به‌شما گزینه‌های جذابی را برای نیمه دوم تابستان پیشنهاد‌کنیم.

 

 سلین دیون و لباس پوست ماری Celine Dion

 

استریت استایل راحت و بی‌دردسر کِندال جنر

کندال جنر Kendall Jenner، بازیگر و مدل امریکایی 21 ساله که مدتی است حسابی معروف شده و دست کارداشیان‌ها؛ خواهران ناتنی‌اش را در خوش‌پوشی و استایل از پشت بسته، تیپ کژوال شیکی در خیابان دارد که به آسانی قابل کپی کردن است. اگر شما هم اهل تیپ‌های راحت و بی‌دردسر هستید، می‌توانید مثل کندال یک پلیور آزاد سایز بزرگ را با لگینگ  یا شلوار چسبان و کفش ورزشی ست کنید. بر خلاف تصور، سایز بزرگ این پلیور شما را چاق نشان نمی‌دهد، بلکه اگر پلیوری انتخاب کنید که حالت افتاده و سنگین و بافت شل داشته باشد، ظرافت اندام شما در آن بهتر نمایش داده می‌شود. علاوه بر این اگر مثل کندال لباسهای یک رنگ و تیره انتخاب کنید، کشیده و لاغر دیده می‌شوید. کندال که در این تصویر در حال قدم‌زدن در لوس آنجلس است، این ست جالب را با عینک لنز گرادینت ری بن ست کرده‌است که به دلیل تیرگی متوسط شیشه برای فصل سرما بسیار مناسب است. تکمیل‌کننده ست کندال یک کیف چرم مشکی است.

 

کِندال جنر

 

خرید انواع لباس زنانه

 

استریت استایل کیت ماس در شب سال نو میلادی

⁣در این روزهای آخر سال میلادی و بدو بدوی خریدهای لحظه آخری، سلبریتی‌ها هم بیکار ننشسته‌اند. در این عکس کیت ماس Kate Moss مدل 42 ساله انگلیسی را می‌بینیم که با تیپ اسمارت کژوال بسته‌های لحظه آخری عیدی دخترش لایلا را به دست دارد و در حال پیاده‌شدن از ماشین است.

کیت در این عکس یک شومیز خاکی رنگ به تن دارد که با کت خز چند رنگ، کیف قهوه‌ای آجری و نیم‌بوت‌های قهوه‌ای پاشنه‌دار ست شده‌است. کیت این ست قهوه‌ای رنگ را با یک شلوار جین آبی اسکینی به تعادل رسانده است. شال گردن مشکی رنگ ست شده با عینک آفتابی فریم کائوچویی مشکی کیت از اجزای اصلی ست‌های زمستانی هر خانم خوش‌پوش است.

 

کیت ماس - KateMoss

 

تیپ صورتی ملیح با ایده از کاپ کیک توت فرنگی!

⁣وقتی رنگی مثل صورتی مد می‌شود، انگار خانم‌ها دلگرمی پیدا می‌کنند! ترند رنگ صورتی که امسال از اوایل بهار به کت واک‌ها و فروشگاه‌ها وارد شد، ساده، خالص و دوست داشتنی وارد فصل تابستان می‌شود. در این تصویر کِیت مِرا Kate Mara بازیگر 34 ساله امریکایی با انتخاب صورتی چرک ملایم تیپی جذاب، امروزی و در عین حال ملیح و دوست‌داشتنی را برای خود فراهم کرده‌است.

صورتی خامه‌ای لباس کیت (بخوانید رنگ کاپ کیک توت فرنگی)، به خوبی با رنگ‌های کرم و شامپاینی کفش و بلوز ساتن او ست شده‌است و یک کیف کوچک قرمز، یکنواختی این ست را از بین برده‌است. شلوار کیت هماهنگ با آخرین ترند تابستان امسال فاق بلند و مدل از بالا گشاد دارد. رنگ صورتی ملایم یا گلبهی را این تابستان برای مانتویتان انتخاب کنید!

 

Kate Mara strawberry

 

تیپ این روزهای مونیکای دوست‌داشتنی سریال فرندز

⁣گاهی اوقات دوست داریم ساده؛ اما شیک بپوشیم. کورتنی کاکس Courteney Cox  بازیگر 53 ساله امریکایی که بیشتر به‌خاطر ایفای نقش مانیکا Monica در سریال فرندز Friends شناخته می‌شود، همیشه الهام‌بخش تیپ‌های ساده و جذاب بوده است. در این تصویر که کورتنی را پریروز در لوس آنجلس و پیش از حضور در برنامه محبوب Jimmy Kimmel Live!  نشان می‌دهد، او یک تیپ سراپا مشکی را برای‌خود انتخاب کرده است.

پیشنهاد ما برای شبیه‌سازی این تیپ اسمارت کژوال تک رنگ تی‌شرت مشکی با طرح خلاقانه قلب از برند JPA به همراه شلوار کتان مشکی Bellefille است. یک جفت کفش بندی پاشنه‌بلند مشکی از برند Charles and Keith به همراه یک کیف مربع شکل بند بلند از برند فرانسوی David Jones مکمل مناسبی برای این ست جالب و راحت خواهد‌بود.

Courtney Cox

 

تیپ بهاری ریس ویترسپون

⁣ریس ویترسپون Reese Wotherspoon بازیگر 40 ساله امریکایی که در سال 2006 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد، همیشه با تیپ سرحال و شادابش الهام‌بخش خانم‌هایی بوده‌است که تیپ‌های دخترانه #وینتج را می‌پسندند. ریس که در این عکس در حال خرید در لوس‌آنجلس دیده می‌شود، از جدیدترین ترند بهاری دنیای فشن استفاده کرده و کفش و کیف زرد رنگی را برای این ست لباس انتخاب کرده‌است. انتخاب یک بلوز یا شومیز گل‌دار متناسب با فضای بهاری است و مثل همیشه یک شلوار جین آبی تیره مکمل راحت و کاربردی یک ست #اسمارت_کژوال بوده‌است. عینک آفتابی مدل Wayfarer تناسب خوبی با فرم صورت قلب شکل دارد. ریس خوش‌تیپ و جذاب مادر دو پسر و یک دختر به نام‌های دیکن، تنسی و اِیوا است.

Reese

 

خرید اینترنتی پیراهن زنانه

 

تیپ بهاره ویکتوریا بکهام در اروپا

بالاخره کم کم هوا در اروپا هم بهاری و گرم‌تر می‌شود و شانس ما برای دیدن سلبریتی‌های بهاری‌پوش بیشتر می‌شود. در این تصویر ویکتوریا بکهام Victoria Beckham خواننده، مدل و طراح لباس انگلیسی را می‌بینیم که به بازدید موزه لوور در پاریس رفته‌ و یک ست بهاری خوش‌رنگ و ملیح به تن دارد. ویکتوریا در این ترکیب یک شومیز سفید آهار دار را با یک دامن صورتی پلیسه ترکیب کرده‌است و به سبک انتخاب لباس یکی در میان، کفش‌هایش را سفید انتخاب کرده‌است. دامن‌های بلند پلیسه از ترندهای بهاری پرطرفدار امسال هستند که بین سلبریتی‌های ایرانی و خارجی محبوبیت خاصی دارند. ویکتوریا یک عینک آفتابی بزرگ با فریم مشکی را با این ست ترکیب کرده‌است که سبک کلاسیک و شیک ژاکلین کندی را تداعی می‌کند.

Victoria

 

تیپ عید به سبک آنجلینا جولی

⁣در عکس‌های سلبریتی‌های این فصل رویه‌های بلند و آزاد از پارچه‌های نرم و سبک و ترکیب رنگ‌های روشن به خصوص سفید و شیری زیاد دیده می‌شود. انجلینا جولی Angelina Jolie ؛ بازیگر 42 ساله امریکایی هم از این گروه مستثنی نیست.

در این عکس سوپراستار معروف را در حال می‌بینیم که با ترکیب پیراهن بلند و سفید و یک رویه یا مانتوی آزاد شیری رنگ یک ست خنک و شیک را برای خودش فراهم کرده‌است. انجلینا این ترکیب را با کفش تخت کرم رنگ و کیف قهوه ای ست کرده و مثل همیشه یک عینک آفتابی ری بن با مدل خلبانی Aviator به چشم دارد. انجلینا بعد از اتمام چندین مرحله عمل جراحی که به دلیلی داشتن ژن سرطان برای جلوگیری از دو نوع سرطان انجام‌داد، مدتی است دوباره به فعالیت‌های عمومی پرداخته و در حال حاضر در کامبوج به سر می‌برد. انجلینا اولین فرزندش مداکس را 15 سال پیش از این کشور به فرزندی پذیرفت.

 

Angelina Zahara Pax

 

تیپ خاص خواهران خوش‌پوش در راهپیمایی اعتراض به ترامپ

خواهران حدید که همواره نگاه‌ها را به خودشان جذب می‌کنند، چند هفته پیش در تظاهراتی که در حمایت از حقوق زنان برگزار شد، با این تیپ‌های چشمگیر اسمارت کژوال ظاهر شدند.

در این تصویر جی‌جی Gigi Hadid را در سمت راست می‌بینیم که یک بلوز مشکی ساده را با شلوار جین برمودا ست کرده‌است. بوت پاشنه‌بلند مشکی جی‌جی در تناسب با رنگ پلیور انتخاب‌شده، اما رنگ قرمز کاپشن او این تیپ را از یکنواختی خارج کرده‌است. جی‌جی یک عینک آفتابی با فریم مشکی به چشم دارد.
در سمت چپ تصویر بِلا Bella Hadid را می‌بینیم که یک پلیور شیری کوتاه را با شلوارجین دمپا‌گشاد فاق بلندی ست کرده‌است که از بلندی روی زمین هم کشیده می‌شود. کیف بِلا برای راحتی بیشتر هنگام پیاده‌روی با بند بلند انتخاب شده‌است. عینک آفتابی بلا مدل کلاسیک و شناخته شده خلبانی Aviator از برند امریکایی رِی‌بن Ray Ban است. خواهران حدید با اینکه یک سال اختلاف سنی دارند، مثل دوقلوها رابطه‌ای نزدیک و صمیمی با هم دارند.

Gigi Bella

 

خرید لباس مجلسی زنانه

 

تیپ پیشنهادی سلنا گومز برای نوجوانان

می‌دانستید محبوب‌ترین فرد دنیا در اینستاگرام کیست؟ خواننده 25 ساله امریکایی سلینا گومز Selena Gomez که در ایران به نام سِلِنا هم شناخته می شود، با 110 میلیون فالوور بیشترین تعداد فالوور در جهان را در اینستاگرام دارد. سلینا در عرض چند روز موفق شد برای همین عکس 6.4 میلیون لایک دریافت‌کند!

این ست ساده و کژوال لباس که این همه مورد توجه قرار گرفت، الهام گرفته از مد دهه 90 و شامل یک بلوز نیم‌تنه سفید، سرهمی زاپ‌دار جین و یک جفت کفش کژوال سفید است. این ترکیب که برای دورهمی‌های عید نوجوانان و خانم‌های کم‌سن و سال بسیار مناسب به نظر می‌رسد را می‌توانید با بلوز نیم‌تنه مشکی و کفش کژوال مشکی یا برای خانم‌های جسور‌تر با بلوز نیم‌تنه سرخابی و کفش کژوال سرخابی هم ست‌کنید.

 

Selena Gomez

 

جیزل خوش‌پوش چه تیپی می‌زند؟

تیپ جیزل بوندچن Gisele Bundchen سوپرمدل 36 ساله برزیلی همیشه زیر ذره‌بین است. برخلاف آنچه اکثر ما فکر می‌کنیم، لباس مورد علاقه این مدل پردرآمد پیراهن و کفش پاشنه‌بلند زنانه نیست. جیزل به‌تازگی در جواب مجله وُگ Vogue  پاریس اعلام کرده که تیپ مورد علاقه‌اش شلوار جین و تی‌شرت است؛ و اگر یک نفر باشد که بتواند جین و تی‌شرت را شیک و استایلیش به تن‌کند، او جیزل است. جیزل در این تصویر چند لایه تی‌شرت و تاپ با مدل‌های متفاوت یقه را با هم ترکیب کرده است تا به بالاتنه‌اش حجم دهد. شلوار جین جیزل با مدل راسته و طرح فرسوده کشیدگی پاهای او را به خوبی به چشم می‌آورد. جیزل این تیپ زیبای #اسمارت_کژوال را با نیم‌بوت جیر و یک کت ساده ست کرده‌است. عینک آفتابی جیزل از برند ری بن Ray Ban و مدل خلبانی Aviator است که برای همه فرم‌های صورت مناسب است.

 

Gisele-Bundchen

 

بیست ساله‌ها از کارلی کلاس ایده بگیرند!

⁣این روزها که دامن شلواری و شلوارهای دمپاگشاد دوباره به مد روز برگشته‌اند، از عکس سلبریتی‌ها می‌شود ایده‌های جالبی گرفت. در این عکس که کارلی کلاس Karlie Kloss مدل 25 ساله امریکایی را در افتتاحیه فروشگاه Maisonette نشان‌می‌دهد، ایده‌های جالبی برای خانم‌هایی دیده می‌شود که در اوایل دهه بیست هستند.

پیشنهاد ما برای شبیه‌سازی تیپ کارلی شلوار سفید از بالاگشاد و فاق‌بلند از مجموعه جدید برند انگلیسی Wallis به همراه یک بلوز آستین سه ربع ساده مشکی از برند اسپانیایی Bershka است. یک جفت کفش رویه بلند از برند امریکایی Nine West به سبک کارلی برایتان انتخاب کرده‌ایم که با حفره‌ای که در قسمت پنجه تعبیه شده، کاملا مناسب فصل بهار است. کارلی برای اینکه ست لباسش را از سادگی و کلیشه سفید و مشکی دربیاورد، یک کیف سبز تیره به دست گرفته که مشابه آن را از برند فرانسوی David Jones به‌شما پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید این ست جذاب کدهای تصویر را در سایت Modiseh.com جستجو کنید و یا روی لینک‌های متن کلیک‌کنید.

Karlie Kloss

 

رازهای ویکتوریا بکهام برای خوش پوشی

⁣ویکتوریا بکهام Victoria Beckham خواننده، مدل و طراح لباس انگلیسی که به زودی 43 ساله می‌شود، به تازگی نامه‌ای به خودش در زمان جوانی نوشته‌است و پندهایی از خوش‌پوشی به خودش در 18 سالگی داده‌است. ویکتوریا در این نامه نوشته‌است: «از جوانی و لباس‌های پر زرق و برقش لذت ببر. لباس‌های نوشته دار با شعارهای هیجان‌انگیز بپوش. موهایت را بلوند کن. روزی به گذشته نگاه خواهی‌کرد و لبخند خواهی زد.»

پیشنهادهای استایل ویکتوریا برای سنین بالاتر هم می‌تواند ایده‌های جالبی به ما بدهد. ویکتوریا نوشته‌است: « زمان تیپ تو را به سمت استایل کلاسیک خواهد برد. سِنت که بالاتر می‌رود بهتر است کفش‌های پاشنه‌بلندت را با کفش‌های تخت و راحت عوض‌کنی. پیراهن‌های کوتاه را کم‌کم کنار خواهی گذاشت و به جای آن‌ها بلوزهای سفید آهار‌دار با دامن مشکی خواهی‌پوشید.» نکته دیگری که ویکتوریا به خودش یادآوری کرده‌است جای تامل دارد: «زیاد عینک آفتابی بزن! حتی داخل ساختمان! عینک آفتابی ست لباست را تکمیل می‌کند و از ساده‌ترین لباس‌ها شیک‌ترین ست‌ها را می‌سازد. تو در آینده عاشق عینک آفتابی خلبانی (Aviator) خواهی‌شد!»

رازهای ویکتوریا بکهام برای خوش پوشی

 

ست مانتوی عید به سبک سی‌یرا

⁣اگر مراسم اهدای جوایز گرَمی 2017 Grammy Awards را تماشا کرده‌باشید، احتمالا کنجکاو هستید بدانید سلبریتی‌ها در مهمانی بعد از اجرای مراسم که به سبک نیمه رسمی است، چه پوشیده بودند. بعد از بررسی استایل خانم های حاضر در افترپارتی گرَمی امسال، تیپ سی‌یرا Ciara خواننده 32 ساله امریکایی را به عنوان استایلی مناسب برای عید امسال خانم‌ها پسندیدیم.

سی‌یرا که در این مراسم باردار بود، دو نمونه از ترندهای بهار امسال را در ست لباسش به‌کار گرفته بود. رویه‌های مانتو شکلی که امسال بین سلبریتی‌ها محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌است، در فصل بهار با طرح‌ راه‌راه تزیین شده‌اند. همچنین شلوار دمپاگشاد بلند به فهرست مد امسال بازگشته‌است. سی یرا این مانتوی راه راه را با یک شلوار دمپاگشاد مشکی بلند و بلوز مشکی ست کرده است. پیشنهاد ما برای تکمیل این ترکیب شیک، با توجه به ترند لباس سرتاپا مشکی یک کیف و کفش مشکی و شال مشکی است. خانم‌هایی که لباس‌های تیره را نمی‌پسندند می‌توانند این مجموعه را با شلوار شیری دمپاگشاد ست‌کنند.

Ciara

 

ساده‌پوشی به سبک کیتی هولمز

تیپ کژوال کِیتی هولمز Katie Holmes برای خانم‌هایی که دوست دارند ساده و راحت بپوشند ایده‌های خوبی دارد. این بازیگر 39 ساله امریکایی که همسر سابق تام کروز هم هست، شخصیتی متواضع دارد که در لباس‌پوشیدنش به خوبی انعکاس پیدا کرده است.

کِیتی در این عکس یک شومیز چهارخانه سفید و مشکی به تن دارد. شلوار جین چسبان کیتی خاکستری تیره و فاق‌بلند است. طرح چهارخانه و شلوار جین فاق بلند از مدهای روز دنیا هستند. کیتی این بلوز و شلوار را با یک کفش اسپرت سفید رنگ ست کرده‌است و عینک فریم کائوچویی مشکی به چشم دارد. با الهام از این ست ساده و شیک می‌توانید یک مانتو چهارخانه سفید و مشکی بهاره را با شلوار جین خاکستری ، شال سفید و کیف مشکی ست‌کنید. تام کروز و کیتی هولمز یک دختر 11 ساله به نام سوری دارند که رسما اعلام کرده اند نامش را از زبان فارسی و به معنای گل سرخ برگزیده‌اند.

Katie Holmes

 

چهل و سه ساله یا شصت و سه ساله؟!

⁣حدس می‌زنیم این خانم را نشناسید و یا ندانید مخاطب این مطلب ما چند ساله‌ها هستند. کریستی برینکلی Christie Brinkley ، سوپر مدل و بازیگر امریکایی که در عکس می‌بینید، پریروز شصت و سه ساله، بله، تکرار می‌کنیم، 63 ساله شد! این هم عکس تولد ایشان است. از همه خانم‌های میانسال دعوت می‌کنیم از این تیپ کژوال ایده بگیرند.

کریستیِ پرانرژی در این عکس یک پلیور کرم رنگ را روی یک شومیز طراح‌دار پوشیده‌است. شلوار جین آبی تیره و کفش‌های کژوال سفید کریستی انتخاب خوبی است که سن او را کمتر نشان می‌دهد. از رموز دیگر موفقیت کریستی در جوان دیده‌شدن موهای مواج و شاداب او است که نشان از رسیدگی فراوان دارد. لاک قرمز ، رژ گونه هلویی و ریمل حجم‌دهنده هم برای یک آرایش شاد و سرحال‌آور لازم هستند. خوب است بدانید که استفاده مناسب از فرمژه و ریمل فراوان روی مژه‌های پلک بالا باعث بازتر دیده‌شدن چشمها و پنهان‌شدن افتادگی یا چین پلک در سن بالاست. قطعا شما هم قطعا با ما موافقید که اگر یک نفر اکسیر جوانی ابدی را کشف کرده باشد، او کریستی برینکلی است! البته جا دارد ذکر کنیم که این خانم خوش‌چهره 4 بار ازدواج کرده‌اند و دارای 3 فرزند هستند.

 

Christie Brinkley

 

مطالب مرتبط

۱۲ استایل ترند بازیگران – قسمت اول

۱۲ استایل ترند بازیگران – قسمت دوم

عکس استایل لوپیتا نیوانگو در اکران فیلم Us

عکس مانیکا گلر و الگوی استایلی شما برای تابستان

چهره های محبوب در کمپین های تبلیغاتی پاییز

عکس استایل‌های جنیفر آنیستون در نقش ریچل گرین در سریال فرندز

عکس الیزابت هارمن یک شیک پوش واقعی

ساعت‌های مچی اولیویا برتن ؛ داستان یک دوستی

متفاوت و شگفت‌انگیز مثل تیلدا سوینتن

نگاهی به به‌یادماندنی‌ترین استایل‌های آنجلینا جولی

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *