از کجا بدانم عشقم برای روز ولنتاین چه انتظاری از من دارد

تصور دنیایی بدون هدیه دادن و هدیه گرفتن كار آسانی نیست. همه‌مان روزهای خوشی را به یاد داریم كه خاطره‌اش با یادبودی از طرف یكی از عزیزانمان زیباتر و فراموش‌نشدنی‌تر شده است.

از روز عید گرفته، تا تولدهایمان، روز مادر، روز پدر و حتی هیچ چیز، یك صبح زیبای پاییزی كه بر روی میز كارمان با یك جعبه كوچك از طرف یك دوست غافلگیر شده‌ایم. هدیه دادن یكی از اتفاقات جذاب زندگی است كه گذراندنش را هیجان‌انگیزتر و زیباتر می‌كند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

01

این روزها، خرید کادو دلایل زیادی دارد و البته هر آدمی برای خوشحال كردن آدم‌های مهم زندگی‌اش راه‌های مختلفی را امتحان می‌كند. برای بعضی‌ها هدیه دادن، جشن گرفتنِ یك روز ویژه است، بعضی‌ها به آدم‌های مهم زندگی‌شان هدیه می‌دهند تا مهم بودن آنها را به یادشان بیاورند و البته بیشتر وقت‌ها هم ما مجبوریم كه برای یك مناسبت خاص هدیه ببریم! بدون این كه راه گریزی از آن داشته باشیم.
اصولا انتخاب هدیه كار آسانی نیست و در واقع برای خیلی‌ها یكی از سخت‌ترین و وقت‌گیرترین كارها به حساب می‌آید. اما بیایید یك لیست درست كنیم از ایده‌هایی كه برای هر مناسبت می‌شود استفاده كرد. به این ترتیب شاید كارمان هم در انتخاب هدیه آسان‌تر شود.

  • سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج یكی از آن مناسبت‌هایی است كه فراموش كردنش جزو گناهان بزرگ به حساب می‌آید و تحت هیچ شرایطی از زیر آن در رفتن ممكن نیست!
اگر یك خانم هستید و می‌خواهید برای همسرتان به مناسبت سالگرد ازدواج هدیه بخرید، می‌توانید از یك گزینه كاربردی استفاده كنید، چرا كه مردها عاشق هدیه‌هایی هستند كه بشود ازشان استفاده كرد. یك جعبه ابزار شیك، یك شام دو نفره در یك رستوران رمانتیك و یا بالش‌های مموری فوم كه همسرتان با آن راحت‌ترین خواب جهان را تجربه خواهد كرد، ایده جذابی است.
اگر یك آقا هستید و می‌خواهید برای همسرتان به مناسبت سالگرد ازدواجتان هدیه بخرید، دست شما در انتخاب بازتر است، چرا كه اصولا هدیه خریدن برای خانم‌ها آسان‌تر از مردهاست. اگر همسر شما اهل مهمانی دادن و به پا كردن دوره‌های دوستانه است، سِت كاپوچینو خوری استیل یك گزینه به شدت سورپرایزكننده برای او به حساب می‌آید كه بی‌شك با دیدنش فریاد شادی خواهد كشید و البته سِت لحاف هم با آن طرح ساده و شیك یك هدیه هیجان‌انگیز برای خانم‌هایی با سلیقه‌های ساده و مینیمال خواهد بود.

 

02

  • تولد

روز تولد برای بیشتر آدم‌ها خاص‌ترین روز تقویم به حساب می‌آید و بسیار مهم است كه اطرافیان چگونه بودن آنها را با یك هدیه متفاوت جشن بگیرند. البته كه جنس هدیه با جنس رابطه بالا و پایین می‌شود و اینكه آیا شما برای تولد مادرتان هدیه می‌خرید یا دوست صمیمی‌ و یا رییستان، در انتخاب هدیه كاملا تاثیر می‌گذارد. اما خیلی مهم است كه در مورد هدیه تولد این نكته را در نظر داشته باشیم كه هدیه‌ای كه انتخاب می‌كنیم یك انتخاب كاملا شخصی باشد. چیزی كه فقط و فقط برای شخص شخیص صاحب تولد انتخاب شده باشد و نه یك وسیله عمومی كه همه در خانه از آن استفاده می‌كنند یا یك هدیه تزئینی كه بی‌حواس خریداری شده و ممكن است هیچ‌وقت از آن استفاده نشود.
من به شخصه از هدیه گرفتن فرنچ پرس دوست‌داشتنی كه با آن می‌توانم یك جشن یك‌نفره‌ی عصرگاهی به پا كنم، یا شمع‌های معطر لیوانی كه اتاقم را پر از بوی بهشت می‌كند و البته كیف شیك برند Pull&Bear برای روز تولدم به شدت خوشحال خواهم شد.

 

پیشنهاد هدیه خاص برای خرید

 

03

  • هدیه عروسی

البته كه خیلی‌ها ترجیح می‌دهند هدیه عروسی را خشكه حساب كنند و یا برای خرید هدیه به یك طلافروشی مراجعه كنند. اما من فكر می‌كنم دادن یك هدیه جذاب و كاربردی كه همیشه تصویر شما را به یاد خانواده تازه بیاورد كاری بس خوشایندتر است. اصلا فرض كنید شما تازه ازدواج كرده‌اید، آیا از گرفتن همچنین سِت چای‌خوری جذاب كاهلا یا سرویس غذاخوری آراتیك و یا حتی سرویس قاشق و چنگال نقره‌ای طرح سلو به شدت ذوق‌زده نمی‌شوید؟

 

05

ایده های فوق العاده برای خرید هدیه خاص

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

4 دیدگاه در “پيشنهاد هديه برای مناسبت‌های خاص!

  1. سیما گفت:

    مرسی. خوب بود

  2. رها گفت:

    چه جالب من از این روتختی خریدم. چقدرم خوشگله

  3. فرزانه گفت:

    این شمع های عطری لیوانی من رو به خاطرات خوش گذشته میبره و فضایی که ایجاد میکنه واقعا وصف نشدنیه

  4. نسرین گفت:

    من امروز با مدیسه آشنا شدم و از محصولاتش بازدید کردم ، جالب و دیدنی بود. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *