مدل مانتو مشکی

یکی از اصلی‌ترین قطعات در کمد لباس زنانه، انواع مدل مانتو مشکی است که می‌تواند ما را به این فکر بیاندازد که بهترین آیتم‌ها برای استایل دادن به آن‌ها چیست. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با آنچه در کمد لباستان دارید یک مانتو مشکی را استایل کنید، تا مانند بهترین بلاگرهای مد، بسیار شیک به نظر برسید. نکات و ترفندهای زیر را بررسی کنید تا هنگام ترکیب لباس‌ها از آن‌ها استفاده کنید و مطمئن شوید که سبکی كه انتخاب می‌کنید؛ شخصیت شما را نیز منعکس کند.

ممکن است فکر کنید که ساختن یک استایل شیک و جذاب سرتاپا مشکی کمی سخت باشد، به‌خصوص اینکه مدل مانتو مشکی کاملا ساده و بدون فرم خاصی باشد؛ اما باور کنید، وقتی استایل‌کردن درست انجام می‌شود؛ تفاوتی كه در ظاهر شما ايجاد می‌كند شگفت‌انگیز خواهد بود. بسیاری از بلاگرهای مد مدل مانتو مجلسی بلند مشکی را با روسری مشکی یا شالی به رنگ‌های خنثی مانند بژ یا سفید ست می‌کنند. در مورد اکسسوری‌ها، خنثی بودن رنگ مشکی دست شمارا کاملا باز گذاشته است تا در دنیای اکسسوری‌های جذاب ماجراجویی کنید. می‌توانید استایل تمام مشکی داشته باشید یا اضافه کردن رنگی به کیف و کفش‌هایتان ظاهر کلاسیک خود را عطر و بويی جديد اضافه كنيد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل مانتو مشکی ساده و شیک

استایل کردن انواع مدل مانتو مشکی 1401

به طور کلی لباس مشکی سبک کلاسیک دارد و همواره به دلیل شیک بودن و سادگی جزو محبوبترین آیکون‌های دنیای مد کشورهای اسلامی هستند. برای اینکه ظاهر خود را شیک‌تر نمایان کنید، بهتر است به سایر آیتم‌های استایل خود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. قوانین سخت و پیچیده‌ای وجود ندارد، پس حتی از ترکیب کردن صندل‌ها و کیف‌های دستی معمولی خود با انواع مدل مانتو مشکی مجلسی نترسید.

چگونه مدل مانتو مشکی جدید خود را لایه‌بندی کنیم؟

مدل مانتو مشکی مجلسی

توجه داشته باشید، لباسی که برای زیر مانتو مشکی جدید خود انتخاب کرده‌اید قدرت سرنوشت‌سازی در استایل شما دارد. چراكه اگر بیش‌ازحد به لباس زیر مانتو بپردازید، اين خطر استايل شما را تهديد می‌كند که اغراق‌های بیش‌از حد در ظاهر شما به چشم بخورد؛ که حتی باعث می‌شود حجیم‌تر نیز به نظر برسید. با الهام از بلاگر‌های مد می‌توانید حتی مدل مانتو مشکی مجلسی کار شده یا مانتو مشکی ترکیبی خود را با یک لباس ساده، تاپ گشاد، شلوار گشاد، شلوار جین تنگ یا حتی پیراهن‌های ماکسی رنگارنگ لایه‌بندی کنید. تصاویر زیر نمونه‌ای عالی از پوشیدن انواع مدل مانتو مشکی ساده و شیک حتی با دامن‌های چین‌دار و ماکسی‌ها را به نمایش می‌گذارد. یکی از مواردی که حتماً باید در نظر داشته باشید این است که اگر به دنبال باریکتر به نظر رسیدن هستید؛ به سراغ تک‌رنگ‌ها بروید و از پوشیدن چندلایه مختلف زیر مانتو مشکی مجلسی کار شده خودداری کنید.

خرید جدیدترین مانتوهای مشکی

اکسسوری‌های مناسب انواع مدل مانتو مشکی جدید

مدل مانتو مشکی با کمربند

اکسسوری‌ها در هر استایل و لباسی تفاوت زیادی ایجاد می‌کنند، اما وقتی مانتو مشکی بلند می‌پوشید اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. ازآنجایی‌که مشکی با هر رنگ دیگری به راحتی هماهنگ می‌شود، با پوشیدن کیف و کفش با رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های رنگارنگ و چشم‌نواز، فرصتی عالی به استايل خود می‌دهید که در ذهن افراد متمایز شود. شما حتی می‌توانید مانند بلاگر‌های مد، کیف و کفشتان را در رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری مد روز، سعی کنید کمربند نازکی روی مدل مانتو مشکی ساده و شیک خود ببندید تا با باریک‌تر نشان دادن کمر خود به ظرافت هرچه بیشتر ظاهرتان بیافزایید.

مدل مانتو مشکی ترکیبی با جزئیات رنگی و گلدوزی

مانتو مشکی بلند

زمانی که مدل مانتو مشکی جدید شما دارای جزئیات رنگارنگی است، استایل دادن به آن کمی سخت‌تر می‌شود، زیرا این رنگ‌ها گزینه‌های شما را محدود می‌کنند. ساده‌ترین و راحت‌ترین کار این است که مانتو مشکی مجلسی کار شده خود را با شال و روسری‌های بارنگ‌های خنثی مانند مشکی، بژ یا سفید ست کنید و سپس رنگ گلدوزی یا جزئیات مانتو مشکی خود را با لوازم جانبی‌تان هماهنگ کنید. این ترفندی است که اکثر بلاگرهای مد برای داشتن یک استایل جذاب از آن استفاده می‌کنند.

انواع مانتو مشکی جدید با آستین‌های مدل‌دار

ازآنجایی‌که آستین‌های بادکنکی و پفدار در حال حاضر از ترندهای پرطرفدار این روزها هستند، که این‌روزها ما آن را در انواع مانتو مشکی بلند می‌بینیم.این مدل آستین یک پيچیدگی فانتزی و زنانه به ظاهر شما اضافه می‌کنند و می‌توانند دقیقاً همان چیزی باشند که برای یک رویداد یا مهمانی و مراسم خاص به آن نیاز دارید. چنین مدل مانتو‌هایی با این سبک از تزئینات، دردسته‌بندی انواع مدل مانتو مجلسی کارشده قرار می‌گیرند و انتخاب سایر آیتم‌ها نیز باید بر اساس همان سبک انتخاب شود.

با انواع مدل مانتو مشکی اسپرت چه کنیم؟

مدل مانتو مشکی اسپرت

رنگ مشکی یک رنگ بی جنسیت محسوب می‌شود و این دلیلی است که مناسب‌ترین رنگ برای پوشاک اسپرت باشد. انواع مدل‌های مانتو مشکی اسپرت زیادی در بازار موجود است که می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. ازآنجایی‌که مدل مانتو مشکی اسپرت با مدل مجلسی متفاوت است و بیشتر مناسب استفاده روزمره است، می‌توانید به‌سادگی آن را با انواع شلوارهای جین و پارچه‌ای از اسکینی گرفته تا مام استایل و گشاد ست کنید. فقط توجه داشته باشید که سبک مانتو مشکی‌تان با شلوار هماهنگی داشته باشد به طور مثال آیتم‌های اوررسایز را باهم نپوشید. برای ست کردن انواع مدل مانتو مشکی اسپرت دست شما کاملاً باز است و بر حسب مدل یقه مانتو می‌توانید طیف وسیعی از شال‌ها یا روسری‌ها را با آن ست کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید. برای مدل مانتو مشکی اسپرت با یقه‌های بزرگ روسری‌ها آیتم‌های بهتری هستند اما درصورتی‌که مانتو مشکی شما یقه پهن و بزرگی ندارد به‌راحتی می‌توانید به سراغ شال نیز بروید.

مطالب مرتبط

چطور پیراهن مشکی مردانه را به بهترین روش ست کنیم؟

چگونه مثل یک مشکی پوش واقعی فوق العاده باشیم؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *