پيراهن مشکی

به طور کلی پیراهن مشکی شاید ‌پرکاربردترین آیتم مد مردانه برای سالیان طولانی باشد. اگر از مردم بپرسید رنگی كه هيچوقت از پوشيدن آن خسته نمی‌شويد، چيست، حداقل نه نفر از هر ده نفر سیاه یا سفید را انتخاب می‌کنند. مشکی کابردی‌ترین رنگ است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. به‌خصوص وقتی صحبت از رنگ‌های پرطرفدار در مد مردانه می‌شود، مشکی یک گزینه شیک و همه‌کاره در کمد لباس شماست. مردان خوش‌اندام و جذاب، عاشق لباس مشکی هستند زیرا این رنگ همیشه با استایل و کلاس مرتبط بوده است.

اگرچه که رنگ‌ها می‌توانند لباس‌های شما را جذاب جلوه دهند اما شما می‌توانید  یک لباس مشکی ساده را برای هر موقعیتی به تن کنید. اگر نگران این هستید که پوشیدن لباس مشکی کسل‌کننده باشد، راه‌های مختلفی برای پوشیدن پیراهن مشکی برای داشتن ظاهری شیک وجود دارد. چه بخواهید یک استایل غیررسمی، تجاری یا رسمی داشته باشید، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیراهن مشکی خود را به زیبایی استایل کنید. دقت کنید که اصطلاح پیراهن در اینجا به انواع پیراهن‌ها مانند رسمی، تی‌شرت، گرمکن و غیره اشاره دارد و این مطلب برای اینکه بتوانیم از پیراهن مشکی محرم خود بهترین استفاده را بکنیم هم کاربردی است. پس بدون مقدمه‌چینی، بیایید شروع کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل مشکی

چرا باید پیراهن مشکی بپوشید؟

اولین و شناخته شده‌ترین مزیت رنگ مشکی توانایی آن در ست شدن با هر آیتم دیگری به بهترین شکل است. شما می‌توانید هر رنگ، بافت یا مدلی را با یک لباس مشکی خود ترکیب کنید و جذاب به نظر برسید. مشکی به‌قدری رنگ کاملی است که برای بد جلوه دادن یک لباس مشکی مردانه باید تلاش بسیار زیادی کرد. علاوه بر این، اثبات شده که مشکی یک عامل مهم و تقویت‌کننده در ظاهر کلی است. تقریباً همه افراد با لباس مشکی بهتر از هر رنگ دیگری به نظر می‌رسند. این امر به‌ویژه در مورد مردان صادق است، خواه آن‌ها به دنبال ظاهری خشن باشند یا فقط یک ظاهر معمولی؛ مشکی آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

مزیت بزرگ بعدی لباس مشکی این است که در زمان صرفه‌جویی می‌کند. شما می‌توانید یک پیراهن مشکی را در عرض چند دقیقه در کنار هر لباسی بچینید و مطمئن باشید که قطعا جذاب به نظر می‌رسند.

خرید استایل ‌های مشكی‌ ترندی

چگونه در تابستان لباس مشکی بپوشیم؟

رنگ مشکی گرمای زیادی را جذب می‌کند، بنابراین اگر می‌توانید، آیتم‌های سیاه خود را با جایگزین‌های روشن‌تری ترکیب کنید و سراغ استایل‌های سرتاپا مشکی نروید تا خنک‌تر بمانید.

تی‌شرت ها و پیراهن مشکی نباید خیلی تنگ باشند، آن‌ها را کمی آزاد نگه‌دارید تا پوست شما بتواند نفس بکشد.

انواع مختلفی از کفش‌ها وجود دارد که می‌توانید با لباس‌ مشکی غیررسمی خود بپوشید، ازجمله کفش‌های کتانی، کفش‌های راحتی، Doc Martens و … در اگرچه بیشتر مردان کفش‌های کتانی سیاه را ترجیح می‌دهند، اما کفش‌های کتانی سفید واقعاً لباس‌های مشکی را جذاب می‌کنند. کفش‌های کتانی کانورس یا کفش‌های ورزشی کانورس انتخاب ایده‌آلی هستند. درکل برای کفش‌هایتان، بهتر است به سراغ رنگ‌های خنثی بروید یا کفشی با زیره سفید انتخاب کنید تا کمی توازن در استایلتان ایجاد شود.

ایده‌های برای استایل کردن پیراهن مشکی

وقتی صحبت از استایل کردن یک پیراهن مشکی می‌شود، تنوع بی‌پایانی وجود دارد؛ اما صادقانه بگویم، فقط یک قانون کلیدی برای پوشیدن پیراهن مشکی وجود دارد و آن ساده نگه‌داشتن آن است. همه‌چیزهای دیگر به جزئیات مربوط می‌شود. در اینجا چند نکته کاربردی در مورد استایل کردن با این لباس بی‌عیب و نقص آورده شده است:

پیراهن مشکی با کت‌ و شلوار

قانون شماره یک برای پوشیدن پیراهن مشکی با کت‌وشلوار این است که کت‌وشلوار خود را تیره نگه دارید همچنین از خطوط با عرض زیاد اجتناب کنید، در غیر این صورت ممکن است شبیه یک گانگستر به نظر برسید. اگر اهل ماجراجویی هستید و می‌خواهید کت‌وشلوار روشن‌تری را با پیراهن مشکی امتحان کنید، کت‌وشلوار خاکستری روشن قابل‌قبول است. با پیراهن مشکی خود از انتخاب کت‌وشلوار بارنگ‌های روشن دیگر مانند قهوه‌ای یا قرمز خودداری کنید. این تنالیته ها بیش‌ازحد قوی هستند و با لباس تیره در تضاد خواهند بود. همان‌طور که گفتیم کت‌وشلوارهای خاکستری زغالی نیز یک گزینه عالی برای ست کردن پیراهن‌های مشکی هستند.

از سویی اگر پیراهن مشکی خود را با کت‌وشلوار مشکی ست می‌کنید، می‌توانید از کراوات صرف‌نظر کنید؛ اما حتی اگر تصمیم دارید کراوات را در استایل خود بگنجانید، باید بدانید که گزینه‌های محدودی دارید. کراوات مشکی بهترین عملکرد را دارد و استایل شما را مونوکروم نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید کراوات‌هایی با راه‌راه‌های روشن‌تر، مانند خاکستری یا شرابی، برای ایجاد تضاد جزئی بپوشید.

کت شلوار مشکی

پیراهن مشکی با شلوار جین

عنوان، گویای همه‌چیز است. تنها چیزی که نیاز دارید یک پیراهن مشکی و یک شلوار جین است. یکی از روش‌های بسیار محبوب، زیبا و بی‌دردسر برای استایل تی‌شرت یا پیراهن مشکی، ست کردن آن با شلوار لی مشکی است. برخلاف استفاده از پیراهن سفید، پوشیدن تی‌شرت یا لباس‌های سیاه می‌تواند شما را لاغرتر نشان دهد. برای رسیدن به یک ظاهر لاغر و شیک، می‌توانید به‌سادگی یک تی‌شرت یا پیراهن مشکی را با شلوار جین آبی بپوشید. همچنین می‌توانید استایل جذاب خود را با یک کتانی کرم یا قهوه‌ای تکمیل کنید.

از سویی پوشیدن یک پیراهن رسمی مشکی روی یک شلوار جین سرمه‌ای، بدون تلاش زیاد یک استایل غیررسمی و هوشمندانه را برای شما می‌سازد. می‌توانید این ترکیب را هنگام بیرون رفتن با دوستان خود یا یک شام کاری بپوشید. فقط مطمئن شوید که پیراهن و شلوار جین فیت باشند و خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشند.

‍پبراهن مشکی و جین

تی‌شرت یا پیراهن مشکی با جاگر

چه آن‌ها را دوست داشته باشید یا نه شلوار جاگر به‌سرعت به یکی از پرفروش‌ترین اقلام کمد لباس مردانه در سال‌های اخیر تبدیل‌شده‌اند. طراحی مخروطی و منسجم آن‌ها به این معنی است که آن‌ها می‌توانند خط باریکی بین لباس بدنسازی و ورزشگاه بدون به نظر رسیدن ظاهری شلخته ایجاد کنند. اگرچه با توجه به زیبایی اسپرت و نوع طراحی آن‌ها، همیشه بهتر است آن را با یک تی‌شرت مشکی فیت ست کنید اما یک پیراهن مردانه مشکی لینن نیز ترکیب خوبی با آن‌ها می‌سازد؛ اما در کل همه‌چیز به ترجیح شما بستگی دارد.

جاگر مشکی

تی‌شرت یا پیراهن مشکی با شلوار پارچه‌ای

لباس مشکی با شلوار پارچه‌ای ترکیبی کلاسیک است که هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد. این استایل یک لباس غیررسمی هوشمند، همه‌کاره و درجه‌یک است و به شما این امکان را می‌دهد که برای همه نوع رویدادی، مناسب و شیک باشید. در چنین استایلی دست شما کاملاً باز است و چه بخواهید یک پیراهن آستین‌بلند، آستین‌کوتاه، دکمه‌دار یا بی یقه را با شلوار‌های پارچه‌ای بپوشید، درنهایت ظاهری خوب و شیکی خواهید داشت.

پيراهن مشکی با شلوار پارچه ای

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله اطلاعات موردنیازی را که برای هرچه بهتر پوشيدن لباس مشکی نیاز است را در اختیار شما قرار داده باشد. در بیشتر موارد، یک لباس مشکی فرصتی جایگزین برای بسیاری از رنگ‌های عالی دیگری است که می‌توانید بپوشید. پوشیدن هرازگاهی، یک آيتم مشکی می‌تواند یک تغییر جالب در استایل شما باشد که قطعاً از آن پشیمان نخواهید شد.

 

مطالب مرتبط

وقتی آقایان پیراهن مشکی می‌پوشند…
شیک‌پوش در مراسم عزاداری با مانتو مشکی
چگونه مثل یک مشکی پوش واقعی فوق العاده باشیم؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *