چهره بازیگران و افراد مشهور در جوانی

از جذابیت‌های بازیگری و برخی حرفه‌های دیگر مربوط به سینما جاودان شدن چهره‌ها و ویژگی‌های فیزیکی افراد در سنین مختلف است. مخاطب می‌تواند با مرور آثار یک بازیگر یا کارگردان تغییرات فیزیکی حاصل از گذر عمر را با جزئیات در بازیگران، خواننده‌ها، کارگردانان و بیشتر افرادی که در این حوزه کار می‌کنند ببینند. در این مطلب جوانی بازیگران و برخی افراد مشهور دیگر را با تصاویری مقابل هم قیاس می‌کنیم. گذر عمر پدیده‌ای عجیبی است و بر هر کس تأثر منحصر به فردی دارد؛ برخی در جوانی جذاب‌ترند، برخی در میانسالی و برخی حتی در کهنسالی؛ برخی هم انگار فرقی برایشان نمی‌کند و در هر سن و سالی زیبا، جذاب و کاریزماتیک به نظر می‌رسند!

چهره بازیگران و افراد مشهور در جوانی جکی چان

Samuel L. Jackson

ساموئل ال جکسون از آن دسته افرادی است که به سختی می‌توان تشخیص داد چند ساله است! این دو تصویر در فاصله 27 سال از او گرفته شده است؛ در تصویر اول او 44 ساله است و در تصویر دوم 70 ساله! چهره جوانی، میانسالی و کهنسالی او را به سختی می‌توان تمایز داد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

چهره بازیگران و افراد مشهور در جوانی ساموئل جکسون

Michael Caine

مایکل کین را اخیرا بیشتر با فیلم‌های نولان به خاطر می‌آوریم. او پای ثابت تئوری‌های فضا-زمانی نولان است. تنت، اینتراستلر و اینسپشن؛ پیرمرد دانایی که رازهایی نگفته با خود دارد. او در دسته چهره‌های کاریزماتیک قرار می‌گیرد که چه در جوانی و چه در کهنسالی جذابیت‌های خاص خودش را دارد. در تصویر اول مایکل کین 33 ساله است وبا نام هنری مایکل اسکات فعالیت می‌کند و در تصویر دوم سِر مایکل کین 83 ساله را می‌بینید!

چهره بازیگران و افراد مشهور در جوانی مایکل کین

Clint Eastwood

کلینت ایستوود در کهنسالی همان جذبه‌ای دارد که در جوانی داشت. جذبه و شخصیت او در حدی بود که ترانه‌سرایان برایش ترانه نوشتند و خواننده‌ها درباره‌اش خواندند. در تصویر اول او را در 33 سالگی می‌بینید و در تصویر دوم بازمانده‌های جذابیتش را در 87 سالگی مشاهده می‌کنید.

چهره بازیگران و افراد مشهور در جوانی کلینت ایستوود

جذاب‌ترین بازیگر مرد خارجی چه کسی است؟

Liam Neeson

لیام نیسون اما از آن دسته بازیگرانی است که با گذراندن جوانی نه‌تنها از جذابیت‌هایش کم نشده بلکه به آن افزوده شده است. شاید چهره او در فیلم‌های که در جوانی بازی کرده کمی برای نقش‌هایش لطیف به نظر می‌آمد اما حالا در 66 سالگی کاملا جذابیت و شخصیت یک ابرقهرمان را دارد! در تصویر اول او 36 ساله است و در تصویر دوم 66 ساله!

چهره بازیگران و افراد مشهور در جوانی لیام نیسون

Bruce Willis

بروس ویلیس در دوران میانسالی از دوره جوانی جذاب‌تر شده است. هرچند او موهایش را از دست داده و آن را از ته می‌تراشد اما این مدل جدید به چهره منحصر به فرد او نشسته است و جذابیت او را بیشتر می‌کند. این دو تصویر در فاصله‌ای 32 ساله از او ثبت شده است؛ یکی در 31 سالگی و دیگری در 63 سالگی.

چهره بازیگران و افراد مشهور در جوانی بروس ویلیز

 

خرید لباس مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “چهره بازیگران و افراد مشهور را در جوانی با حالا مقایسه کنید

  1. ندلی گفت:

    همشون زشت شدن لجز ساموئل جکسون ار اولم زشت بود ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *