عکس لباس قرمز مدیسه

گفتیم که رنگ قرمز مهم‌ترین ترند رنگ پاییز و زمستان امسال خواهد بود. از آنجا که هر دیزاینر و برند به شیوه خودش ترندها را معنا می‌کند، قصد داریم ببینیم استایلیست‌های برند H&M چه توصیه‌هایی برای پوشیدن و ست‌کردن رنگ قرمز دارند. به توصیه Ellen Palsson  استایلیست‌ برند سوئدی H&M برای ست‌کردن رنگ قرمز در این فصل سه روش را می‌توانید بکار بگیرید:

 

HMRedTrend

1. اگر در زمینه پیروی از مد محافظه‌کار هستید و تیپ‌های باوقار و شیک را ترجیح می‌دهید، یک یا چند اکسسوری مثل کیف و کفش یا حتی جزییاتی مثل دوخت لباس و تزیینات آن را قرمز انتخاب‌کنید، لباسی به رنگ سفید یا مشکی بپوشید و یک رژلب قرمز را با این ست همراه‌کنید.
2. اگر در پیروی از مد کمی جسور هستید و تیپ‌های کلاسیک جذاب را ترجیح می‌دهید، امسال به‌جای پالتو یا بارانی مشکی همیشگی رنگ قرمز را انتخاب‌کنید. پالتوهای Oversize امسال بزرگ و آزاد با سرشانه‌های پهن هستند. برای یک ست رسمی و جذابِ ترندی این پالتو را با یک بافت یقه اسکی چسبان و شلوار #رسمی فاق بلند مشکی همراه‌کنید.
3. اگر خود را ملکه مد می‌دانید و جسارتتان در زمینه دنبال‌کردن ترندها زبانزد است، امسال سراپا قرمز بپوشید. برای یک ست سوپر ترندی یک جفت بوت بلند قرمز را با پیراهن میدی و مانتو یا پالتوی قرمز بپوشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

حالا آماده شوید تا این جذاب های قرمز را با هم ببینیم.

 

یک تیپ جذاب مشکی و قرمز از ویکتوریا

⁣اگر قرار باشد از خوش‌تیپ‌ها و خوش‌پوش‌ها ایده بگیریم، مثل همیشه ویکتوریا بکهام Victoria Beckham در صدر لیست خانم‌هایی است که سلیقه و استایل بسیار شیکی دارند. ویکتوریا که در این تصویر با یک پیراهن بسیار جذاب طراحی‌ خودش ظاهر شده‌است، به‌تازگی در سفری به هنگ کنگ این تیپ زیبا را به‌نمایش گذاشته‌است.

 

Victoria Beckham

برای شبیه‌سازی این تیپ جذاب که مناسب مهمانی‌های نیمه رسمی و رسمی است، پیشنهاد ما این پیراهن مشکی و قرمز از برند انگلیسی Quiz است که ترکیب شیک و جالبی با کفش‌های مشکی پاشنه‌بلند از برند امریکایی Nine West ایجاد می‌کند. یک کیف کتابی مشکی از برند اسپانیایی Suite Blanco به همراه عینک‌آفتابی Ray Ban اکسسوری‌های مناسب این ست خواهند بود. پیشنهاد می‌کنیم خانم‌های لاغر همراه با این ست موهای خود را کامل جمع‌کنند و خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند، موهایشان را دورشان بریزند.

 

خرید لباس شب جدید

 

دختری با کفش‌های قرمز باش!

در دنیای مد و لباس رصد ترند های آینده حرف اول را می‌زند و نگاه‌ها همیشه به چندماه بعد است.  اگر کت واک‌های هفته‌های مد اخیر را دیده باشید، متوجه شده‌اید که کفش‌های فصل آینده قرار است قرمز باشند. با توجه به شوهای مد اخیر، طراحان برندهای مختلف جهانی همچون Gucci و Fendi در ماه‌های آینده انواع استایل‌های کفش قرمز، از پاشنه‌بلند، تخت، اسپرت و عروسکی را روانه بازار خواهند‌کرد.

 

Red Shoes2

از آنجا که کفش قرمز به سرعت در حال افزوده‌شدن به عکس‌های روز استریت استایل است، پیشنهاد ما به شما این است که استایل تابستانی خود را به هر شکلی که انتخاب می‌کنید، کفش‌های قرمز را فراموش نکنید.

۱۵ ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

ماکسی‌های قرمز و خنک به سبک پریس هیلتون

⁣پَریس هیلتون Paris Hilton وارث 36 ساله ثروتمند زنجیره هتل‌های هیلتون سال‌ها است که در دنیای استایل تحت تعقیب عکاسان و خبرنگاران است.  در این عکس که روز گذشته در فرودگاه شهر لوس آنجلس گرفته‌شده، پریس را در حالی می‌بینیم که ترند رنگ قرمز را تا می‌توانسته به کار گرفته و یک پیراهن خنک و بلند قرمز را برای این سفر انتخاب کرده‌است.

 

Paris Hilton red

این روزها که تمام فکر و ذکرمان خنک ماندن است، با انتخاب رنگی جذاب و چشمگیر مانند قرمز برای پیراهن‌های ماکسی خنک، می‌توانیم تابستان را به فصلی به‌یاد ماندنی از استایلمان تبدیل کنیم. پیراهن‌های ماکسی قرمز رنگ مدیسه از برندهای Wallis, Perie, Inc پیشنهاد امروز ما به شما است که با جستجوی کدی که در تصویر می‌بینید در سایت مدیسه و یا لمس دکمه‌های ذیل قابل خریداری هستند.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *