خیلی از خانمهای ایرانی تا جایی دعوت می‌شوند به سرعت به سمت لباس‌های مشکی‌شان می‌روند. لباس‌های مشکی نه تنها سنگین و با وقار هستند، بلکه به لاغر و خوش‌هیکل دیده شدنمان کمک می‌کنند.

خانم‌های مشکی پوش بعضی اوقات از کمبود اعتماد به نفس درباره هیکل و اندامشان رنج می‌برند و یکی از دلایل انتخاب لباس مشکی برایشان این است که ترجیح می‌دهند کمتر ریزه‌کاری‌های اندامشان به چشم بیاید. خانم‌های مشکی پوش دوست دارند با انتخاب رنگ مشکی باریک، بلند بالا و خوش اندام دیده شوند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اما اگر از مشکی پوش‌ های قهار هستیم، بهتر است حواسمان را به چند نکته جمع کنیم. اگر لباس مشکی می‌پوشید، لباستان را خیلی ساده انتخاب نکنید، چون در این صورت ممکن است بعضی‌ها فکر کنند که شما همیشه یک لباس تکراری را می‌پوشید!

علاوه بر این توجه کنید که لباس‌های مشکی مو، کرک و پرز را کاملا جذب می‌کنند، بنابراین رول‌های چسبی پاک‌کننده مو از روی لباس باید از ملزومات دم دستی شما باشد.

عکس لباس مشکی لکه دار

لکه عرق روی لباس مشکی

یک نکته مهم دیگر برای مشکی پوش‌ ها استفاده از دئودورانت‌های بی‌رنگ و اسپری‌های غیر پودری است. حتما دقت کرده‌اید که انواعی از دئودورانت، مام رول و اسپری هستند که روی آنها عبارت Black & White درج شده‌است. این دئودورانت‌ها پس از تعریق رنگ سفید یا طوسی به لباس شما پس نمی‌دهند و لباس مشکی شما را لکه دار نخواهند کرد.

اما اگر تعریق بدن شما بسیار بالا است، استفاده از دئودورانت مخصوص لباس مشکی کافی نیست. در این صورت بهتر است از پدهای جاذب عرق استفاده کنید. این پدها با چسبیدن به قسمت زیر بغل لباس شما، تعریق شما را جذب می‌کنند و اجازه نمی‌دهند مایعی جذب لباس شما شود.

نکته دیگر درباره استفاده از دئودورانت این است که هنگام پوشیدن لباس باید تلاش کنید لایه رویی لباس تا نخورد و با ناحیه زیربغل شما تماس پیدا نکند؛ چون این تماس باعث پدیدار شدن لک و خطوط سفید روی قسمت پهلوهای لباس شما خواهد شد.

مشکل مشکی پوش ها و لکه ها

لکه کرم پودر روی لباس مشکی

از دیگر لکه‌هایی که معمولا بر لباس مشکی به جا می‌ماند، لکه کرم پودر است که معمولا در ناحیه یقه لباس دیده می‌شود. هنگام پوشیدن لباس مشکی حتما باید توجه کنید که یقه لباس را با دست کاملا باز نگه دارید و از سایش آن به صورتتان جلوگیری کنید.

اگر موقع پوشیدن لباس حواستان باشد که کرم‌پودر به لباس مالیده نشود و موقع خوردن غذا و سالاد حواستان را به خوبی به قطرات سس مایونز ، سوپ، خامه و سایر مایعات سفید رنگ جمع کنید، دیگر مشکلی برای پوشیدن لباس مشکی نخواهید داشت.

برای تهیه لباس مشکی زنانه برای ماه محرم یا مجلس ختم می‌توانید از مجموعه لباس مشکی مدیسه دیدن کنید.

 

خرید لباس مجلسی مشکی

 

5 قانون مشکی پوشی

رنگ سیاه شخصیتی پنهان و ناشناخته دارد، سرشار از رمز و راز است و مرزی میان درون و بیرون ایجاد می‌کند. همه ما روزهایی را به یاد داریم که با پوشیدن لباسی با رنگ سیاه چیزهایی را از جهان بیرونی مخفی کرده‌ایم؛ گاهی وزنمان، گاهی احساسات درونی‌مان و گاهی ترس‌ها و دل‌نگرانی‌هایمان.

 

بالاتر از سیاهی رنگی نیست - 1

رنگ سیاه در پوشش، کاربردهای مختلفی دارد. خیلی‌ها در مراسم عزا، روزهای محرم، مراسم تشریفاتی و جلسات رسمی از آن استفاده می‌کنند و برای بعضی دیگر سیاه یک پوشش همیشگی است که استایل خاص لباس پوشیدنشان به حساب می‌آید. سیاه یک نگاه شگفت‌انگیز از سمت آدم‌ها را به دنبال دارد. کوکو شنل جایی گفته است: “زنان به همه رنگ‌ها فکر می‌کنند به جز عدم رنگ. قبلا گفته‌ام که مشکی همه‌چیز تمام است. زیبایی این رنگ مطلق است و هماهنگی بی نقصی ایجاد می‌کند.”

مشکی شیک‌ترین رنگ در پالت رنگی است. به هر رنگ پوستی می‌آید و با هر رنگ مویی زیبا می‌شود. مشکی یک رنگ لاغر کننده است و همانقدر که بر تن زن‌ها خوب می‌نشیند به مردها هم می‌آید. با این حال به همان اندازه که سِت کردن لباس با رنگ سیاه آسان به نظر می‌رسد، ممکن است اگر چند قانون ساده را رعایت نکنیم، به سرعت تیپمان تکراری و خسته‌‎کننده شود.

 

بالاتر از سیاهی رنگی نیست - 2

قانون شماره 1:

در تنوع بافت و جنس لباس رنگ سیاه دست و دلباز باشید. مثلا اگر شلوارتان از جنس کتان است، بد نیست تی‌شرت یا تاپی از جنس بافت نازک و یا حریر بپوشید. یادتان باشد هیچ چیز کسل‌کننده‌تر و غیر فشن‌تر از یک تیپ سر تا پا کتان و مشکی نیست.

 

خرید انواع لباس مشکی

 

بالاتر از سیاهی رنگی نیست - 3

قانون شماره 2:

حواستان باشد که هر لباس را با توجه به فصلش بپوشید. قطعا پوشیدن یک لباس پشمی سیاه در تابستان اگرچه که جنس خنکی داشته باشد، جذاب نیست. همین طور هم برعکس، پوشیدن یک تاپ لینِن نازک در روزهای پاییز ظاهری نامتعارف برای شما ایجاد می‌کند.

۱۵ ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

قانون شماره 3:

یکی از اتفاقات خوب در مورد سِت کردن لباس رنگ سیاه این است که رنگ مشکی خاصیت لاغرکنندگی دارد. می‌توانید از این نکته به نفع خودتان استفاده کنید و به جای لباس‌های بی شکل و بدمدل، لباستان را برش‌دار‌تر و قالب تنتان بدوزید.

 

بالاتر از سیاهی رنگی نیست - 4

قانون شماره 4:

علاقه‌مندی‌هایتان را به تیپ مشکی‌تان اضافه کنید. گردنبندهای بلند رنگارنگ، کفش پاشنه بلند با یک رنگ بجز مشکی و یا یک جفت گوشواره‌ی لوستری!

قانون شماره 5:

با یک رژ لب جذاب به جنگ این همه سادگی بروید! یک رژ لب صورتی برای عصر و یک رژ لب بسیار قرمز برای شب می‌تواند سِت شما را بسیار هیجان‌انگیزتر نماید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “چگونه مثل یک مشکی پوش واقعی فوق العاده باشیم؟

  1. دیانا گفت:

    خیلی خیلی جالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *