طرح و مدل‌های تی‌شرت‌ به قدری متنوع شده است که گاهی برای انتخاب مدل مناسب سردرگم می‌شویم. تی‌شرت یقه‌گرد، یقه‌هفت، طرح‌دار، نوشته‌دار، یقه‌مردانه، آستین حلقه‌ای، کوتاه و بلند تنها بخشی از انواع آن است که نام‌آشنا به نظر می‌آید. استفاده از هرکدام از این‌ها القاگر تیپ شخصیتی خاصی است و هرکدام در کنار نوع خاصی از لباس‌ها زیبا به نظر می‌رسد و در مقابل، هم‌نشینی‌شان کنار برخی لباس‌ها شما را بداستایل می‌کند! پیش از خریدن هرکدام از این مدل‌ها بهتر است نکات اولیه و ساده‌ای را در نظر بگیرید.

استایل مردانه

 

یک‌رنگ

تی‌شرت‌های یک‌رنگ ساده‌ترین مدل برای انتخاب کردن است. در واقع با همه‌چیز زیبا به نظر می‌رسد! با جین آبی، مشکی، با پیراهن دکمه‌باز، با ژاگت و با کاپشن!

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تی شرت استایل مردانه

تی شرت مردانه لانگ یقه گرد نخی طوسی Sora

 

نوشته‌دار

دیگر زمان پوشیدن تی‌شرت‌هایی که مارک آن با فونت بزرگ روی سینه‌تان چاپ شده، تمام شده است! هنگام خرید به نوشته روی آن دقت کنید و تیپ شخصی‌تان را برای استفاده از آن در نظر بگیرید!

تیشرت نوشته دار

تی شرت مردانه طرح اصفهان سفید سکوک

 

طرح‌دار

این نوع تی‌شرت‌ها القاگر شخصیتی پخته و سنگین است و در عین سادگی آنقدرها هم ساده نیست! فقط مراقب باشید که آن را با شلوار طرح‌دار نپوشید! اگر طرح‌دارها را دوست دارید، شلوار یک‌رنگ بخرید!

تیپ مردانه

پولوشرت مردانه جودون سرمه ای سفید راه راه اچ پلاس

خرید انواع تیشرت و پولوشرت مردانه

یقه‌مردانه

هرچند این مدل یادآور صحنه‎‌های موتورسواری فیلم‌های هالیوودی دهه 90 است، اما همچنان اشخاصی مثل Ryan Gosling و Chris Evans این مدل را می‌پسندند! این مدل القاگر نوعی شخصیت محافظه‌کارانه است؛ که نه کاملا پیراهن است و نه کاملا تی‌شرت!

 

تیشرت باحال مردانه

​پولوشرت مردانه جودون زغالی Essentials

 

آستین‌بلند

وقتی هوا کمی سرد می‌شود فورا سراغ پولوشرت و بافت‌هایتان نروید! همچنان می‌توانید تی‌شرت بپوشید اما از نوع آستین‌بلند آن! بهتر است آستین‌بلندتان با طرح‌ها یا نوشته‌ها همراه نشود؛ چاپ طرح روی تی‌شرت آستین‌بلند معمولا چشم‌نواز نمی‌شود.

تیشرت مردانه

​تی شرت مردانه آستین بلند مدل استیو جابز مشکی Hito Style

قوانین طلایی لباس پوشیدن مردان برای جذب خانم ها

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *