کفش مرغوب

راهنمای یک خانم جوان در انتخاب کفش

از مریلین مونرو نقل می‌کنند که گفته: «کفش مناسبی به هر دختر بدهید تا دنیا را فتح کند!» شاید فکر کنید مریلین غلو می‌کند اما استایلیست‌ها و دیزاینرهای معروف دنیا هم تاکید کرده‌اند که یک خانم شیک و متفاوت را در درجه‌ی اول از روی مدل موهایش و در درجه‌ی دوم از روی کفشش می‌توان شناخت.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

وقتی یک کفش مرغوب با ساده‌ترین لباس ست می‌شود، حال و هوای تیپ شما را دگرگون می‌کند و به آن کیفیتی و جلوه‌ای مرغوب و اعلا می‌بخشد. در حالی که فاخرترین و گر‌ان‌ترین لباس‌ها اگر با کفش کهنه یا نا مناسبی ست شوند، در دید بیننده چیزی بیش از یک دست لباس کهنه و مندرس به نظر نخواهد آمد.

متخصصان معتقدند حس شیرین پوشیدن یک جفت کفش تخت مرغوب ویس به همراه شلوار جین، یک جفت کفش پاشنه بلند کرم رنگ ناین وست برای استفاده‌ی روزمره، یک جفت بوت بلند مشکی چارلز اند کیت برای میهمانی را با کم‌تر لذتی در جهان می‌توان مقایسه کرد.

 

خرید اینترنتی کفش زنانه

 

انتخاب کفش مرغوب و با کیفیت زنانه

مزیت بعدی چنین کفش‌هایی عمر طولانی و دوام آن‌ها است. باید اعتراف کنم که در سال‌های دانشجویی‌ام کفش‌های ارزان و غیرمرغوب زیاد خریدم. در تمام سال‌هایی که کفش ارزان قیمت می‌خریدم، فکر می‌کردم در حال صرفه‌جویی و پس‌انداز برای آینده هستم، در حالی که در نهایت به دلیل دوام کم کفش‌ها چند برابر قیمت یک جفت کفش خوب را پرداخت می‌کردم، ته دلم احساس بدبختی و بی‌کلاسی می‌کردم و پاهایم در عذاب بود.

من درسم را از تجربه‌ام گرفتم. به همین سادگی می‌توانم به شما قول بدهم که وقتی یک جفت کفش با کیفیت و مرغوب می‌پوشید، نه تنها در چشم دیگران شیک‌پوش به نظر می‌رسید، بلکه در آن کفش‌ها راحت خواهید بود! کفش مرغوب و گران قیمت، به پاهای شما احساس راحتی می‌دهد. وقتی کفش‌های پاشنه ده سانتی ناین وست ام را می‌پوشم، دیگران فکر می‌کنند در راه خوش‌تیپی در حال تحمل رنج فراوانی هستم! در حالی که پاهای من در این کفش‌ها بسیار راحت‌اند. پاشنه‌های ده سانتی این کفش به من حس امنیت و راحتی پاشنه‌ی پنج سانتی را می‌دهند.

وقتی دیگران چنین کفشی را به پای شما می‌بینند، متوجه می‌شوند با خانمی سر و کار دارند که خود را خوب می‌شناسد، به کیفیت اعلای زندگی‌اش اهمیت می‌دهد و با پوشیدن کفش مرغوب هر روز به پاهای‌اش جایزه می‌دهد. کفش‌های مرغوب من به دیگران القا می‌کند که من به دنبال هر کاری آمده‌ام، در انجام آن مصر هستم و تا زمانی که پیروز نشده‌ام، تسلیم نخواهم شد.

راهنمای جامع کفش پاشنه بلند و پاشنه کوتاه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

4 دیدگاه در “چرا باید فقط کفش خوب و مرغوب پوشید؟

  1. ebi hashempour گفت:

    سلام
    تبريك با شروع شما
    سايت خوبي دارين
    باعث خرسنديه از سايت شما خريد كنم// وليكن محصولات مردونه فعلا ندارين يا كم دارين..

  2. لعیا گفت:

    سلام دقیقا نظر من رو دارید من باوجود پاهای با سایز چهل که یخورده بزرگه همیشه کفش مرغوب خریداری میکنم تا اقلا این پاهای بزرگم تو راه رفتن اذیت نشن اما یکبار و فقط یکبار به توصیه یکی از همراهانم در خرید, یه کفش ارزان و غیر استاندارد خریدم و یکبار و فقط یکبار پوشیدن اون کافی بود تا مرگ رو جلو چشای خودم و پاهای عزیزم ببینم و با کمال تاسف قوزک کنار شصت پام زد بیرون و هم اکنون من دارای یک جفت پای بزرگ و کج و کوله هستم پس لطفا تجربه من رو اویزه گوش کنید و استایلتون رو از دست ندید برای یه امتحان بی ارزش

  3. لعیا گفت:

    چطور باید از سایت خرید کرد؟؟؟؟

  4. سارا گفت:

    من هم نظر لعیا رو تایید می کنم. پوشیدن کفش خوب واقعا مهمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *