برند کنزو تاکادا

کنزو تاکادا بنیان‌گذار برند محبوب کنزو در 81 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت. این طراح ژاپنی-فرانسوی نخستین طراح ژاپنی شناخته شده در دنیای مد بود.

کنزو به طراحی‌های روشن و پرنور، شابلون‌های پر درخت و استفاده گسترده از رنگ‌های متنوع مشهور بود. او همواره علاقه‌مند به استفاده از پارچه‌ها و الگوهای گوناگون بود و این علاقه و اشتیاق در طراحی‌های متنوع او مشهود است. روسری‌های طرحدار، لباس‌هایی با رنگ‌های متنوع، پیراهن‌های زنانه با طرحی تلفیقی از استایل ژاپنی و فرانسوی و پارچه‌هایی پر از نقاشی و طرح، یادگاران او برای دنیای مد هستند. از همان ابتدا این خلاقیت و تنوع کنزو در کارهایش مورد استقبال قرار گرفت و طراح‌های جنگل و درخت او در لباس‌هایش به سرعت به جلد مجله Elle راه یافت.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

برند کنزو تاکادا - 1

 

«با انرژی، مهربان و مستعد» طراحان دنیای مد و مدل‌ها با این سه واژه کنزو تاکادا را توصیف می‌کنند. او در سال 1999 از برند کنزو خود را بازنشسته کرده بود تا بتواند فعالیت‌های هنری خود را ادامه دهد اما همچنان به عنوان یکی از چهره‌های پراهمیت در دنیای مد شناخته می‌شد.

 

برند کنزو تاکادا - 2

 

از دیدگاه طراحان دنیای مد، رویکرد و عملکرد او نسبت به لباس‌های زنان از دوران خود جلوتر بود. او طراحی‌های لباس خود را شاد و آزاد توصیف می‌کرد.

برند او نمونه‌ای از تلفیق موفق طراحی شرقی و غربی است.

مرجع: Elle

 

قیمت محصولات برند کنزو

 

چرا خرید از برند‌های معروف مهم است؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *