خوش تیپ جذاب

برای یک خانم خوش‌پوش یکی از سودمندترین کارها پیروی از توصیه‌های یک متخصص مد است که مدیسه آن را در یک لیست هشتاد تایی! و در چند شماره به شما تقدیم می‌کند. به ما اعتماد کنید، با این توصیه‌های طلایی شما همواره در همه‌جا خواهید درخشید!

101 پند خوش پوشی

  1. برخلاف آنچه که تگ روی پارچه کشمیر شما می‌گوید، بهتر است ریسک نکنید و آن را فقط با دست بشویید. برای خشک کردنش هم می‌توانید از یک دستگاه سبزی خشک‌کن استفاده کنید!
  2. شلوار جین خود را قبل از تحویل به خیاط برای کوتاه کردنش، دو بار بشویید تا به میزان لازم آب برود و در پروسه کوتاه کردن زیاده از حد کوتاه نشود.
  3. برای جلوگیری از ریختن موهای لباس موهرتان، آن را در یک کیسه زیپ‌دار بزرگ پیچیده و به مدت سه ساعت در فریزر قرار دهید.
  4. برای از بین بردن بوی نامطبوع لباس‌هایی که مدت‌ها در چمدان مانده و یا هر بوی غیر دلخواه دیگری هیچ چیز مثل سرکه سفید به کمکتان نمی‌آید. اصلا هم نگران نباشید، قرار نیست بوی خیارشور بگیرید! چون بوی سرکه به سرعت از پارچه خواهد پرید!
  5. برای از بین بردن لکه‌های سفید دئودورانت که بر روی لباس باقی می‌مانند چندین راه وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آنها، استفاده از دستمال‌های مرطوب مخصوص پاک کردن آرایش است!
  6. اگر یک لکه چربی بر روی کیف چرم مورد علاقه‌تان وجود دارد، این کار را بکنید: بر روی لکه پودر بچه بریزید و تمام طول شب به حال خود رهایش کنید. صبح لکه کاملا از بین رفته است!
  7. بهترین راه برای برق انداختمن الماس‌هایتان استفاده از یک مسواک و مایع ماشین ظرفشویی است.
  8. راز راحتی و خوب ایستادن یک لباس وجود لایکرا در آن است. اگر به دنبال لباسی هستید که آنقدر جنس خوبی داشته باشد که بشود هر روز پوشیدش در تگ داخلی‌اش به دنبال لایکرا LYCRA بگردید.
  9. در تی‌شرت‌ها 5 درصد لایکرا و در شلوارهای جین حداقل 2 درصد از آن، پارچه را برای یک لباس عالی آماده می‌کنند.
  10. همیشه لباس‌های خود را از روشن به تیره و از راست به چپ در کمد یا کشویتان سازماندهی کنید. چشم ناخودآگاه رنگ‌ها را به این ترتیب دنبال می‌کند و به این ترتیب گنجه لباستان همیشه مرتب خواهد بود.blog1 - 101 پندِ خوش‌پوشی برای سال جدید
  11. یک راه عالی برای تشخیص کیفیت کشمیر وجود دارد و آن جرقه زدن است! کشمیرهای با کیفیت به راحتی در اثر تماس با پوست دچار الکتریسیته می‌شوند!
  12. زود به زود کمد لباس‌هایتان را فنگ شویی کنید؛ آن هم با این سوال ساده در مورد هر کدام از لباس‌هایتان: اگر همین الان می‌خواستم به خرید برویم، آیا این لباس را دوباره انتخاب می‌کردم یا نه؟ اگر پاسختان منفی بود، یک لحظه هم معطل نکنید و لباس مورد نظر را از چرخه‌ی لباس‌های موجود در کمدتان خارج نمایید.
  13. هرگز لباس‌های شنای خود را در ماشین لباسشویی نریزید و سعی کنید آنها را با یک محلول شستشوی خوشبو و ملایم بشویید. چرا که به سرعت خاصیت کِش‌سان خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
  14. یک راه جالب برای وقت‌هایی که می‌خواهید شلوار جین بخرید اما وقت پرو ندارید: معمولا اندازه دور گردن با کمر شلوار یکی است. کمر شلوار را به دور گردنتان بگیرید، اگر دو طرف کمر شلوار در پشت گردن به هم رسید، این یعنی شلوار اندازه‌تان است!
  15. برای جلوگیری از نفخ معده و باد کردن، 5 روز قبل از رویداد مهم یا مهمانی خاصی که در پیش دارید، از خوردن غلات و لبنیات بپرهیزید.
  16. هرچقدر که استفاده از کیف‌های کپی از برندهای معروف مثل یک کیف پرادای فِیک، اشتباه‌ترین و غیر استایلیش‌ترین کار جهان است، اسفاده از سنگ‌های مصنوعی یک باید بزرگ است. اصلا و ابدا تاثیر چشمگیر برق سنگ‌های قیمتی – حتی نوع غیر اصل آنها-  را نادیده نگیرید.
  17. هرگز لباس خود را بلافاصله بعد از اتوکشی به تن نکنید. چرا که چروک‌ها دوباره و به سرعت ایجاد می‌شوند. لباس را حداقل 5 دقیقه پس از اتوکشی به حال خود رها کرده و بعد بپوشید.
  18. یک راه خوب برای از بین بردن گلوله گلوله شدن سوییت‌شرت، مالیدن آرام و ملایم یک سنگ پا بر روی آن است.
  19. برای اجتناب از سوراخ شدن و در رفتن جوراب شلواری‌تان یک تافت قوی را بروی آن اسپری نمایید.
  20. برای تمیز کردن جیر، یک تکه نان بیات را بروی آن ساییده و ببینید چطور گرد و خاک و آلودگی از روی جیر ناپدید می‌شود. برای خرید لباس شب، حتما و حتما با آرایش کامل و موهای درست شده به خرید بروید تا درک بهتری از لباس و حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

    حراج اینترنتی خرید لباس

     

  21. یک خانم خوش‌سلیقه همیشه میز پذیرایی‌اش را با شمع‌های زیبا تزیین می‌کند. اگر روی لباستان شمع آب شده یا موم ریخت، کاغذ روغنی یا روزنامه روی لباس قرار داده و اتوی گرم شده با درجه کم را روی آن قرار دهید تا شمع آب شود و به کاغذ بچسبد.
  22. اگر شلواری که می‌خواهید بپوشید بلند است و فرصت مراجعه به خیاط را ندارید، از چند تکه چسب دوطرفه استفاده کنید. دمپای شلوار را به داخل تا بزنید و از قسمت داخلیِ تا با چسب بچسبانید.
  23. اگر در مهمانی چیزی روی لباستان ریخت، با و حرکات ضربه‌ای ملایم آن را جذب دستمال کاغذی کنید. مالیدن دستمال روی لکه باعث می‌شود مواد بیشتر به خورد پارچه بروند.
  24. پیدا بودن خط درز یا سایه لباس زیر از زیر دامن یا شلوار بسیار غیرقابل قبول و ناجور است. حتما لباس زیر بکلس و رنگ بدن برای زیر لباس‌های مهمانی تهیه کنید.
  25. اگر می‌خواهید قد لباسی را بدون پوشیدن آن اندازه بگیرید، لباس را جلوی خودتان بگیرید و تا بالای استخوان شانه بالا ببرید. دقت کنید که لباس را به سینه بچسبانید و خط زیر سینه را هم با فشار دست دنبال کنید تا قد دقیق لباس دستتان بیاید.
  26. اگر موقع پوشیدن لباس رژ لبتان به آن مالیده شد و فرصت شستشو ندارید، وحشت نکنید. لک ملایم رژ لب با پنبه تافت‌زده پاک می‌شود.
  27. اگر می‌خواهید رنگ و روی شلوار جینتان بعد از شستشو در ماشین لباسشویی نرود، نصف استکان سرکه سفید به همراه شوینده در مخزن ماشین بریزید و شستشو با آب سرد را انتخاب کنید.
  28. اگر کفش‌هایتان کمی به پایتان فشار می‌آورند، یک کیسه فریزر را پر از آب کنید، در کفش قرار دهید و کفش را یک شب در فریزر بگذارید. به این روش کفش شما کمی جا باز می‌کند.
  29. اگر فقط به انتخاب لباسِ رو توجه کنید، فرم اندامتان شکیل و جذاب دیده نخواهد شد. قبل از انتخاب لباس، برای لباس زیر و گن مناسب آن برنامه‌ریزی کنید.
  30. اگر می‌خواهید رنگ و لعاب جدیدی به پالتوی قدیمی‌تان ببخشید، به کمک خیاط دکمه‌ها و آستر آن را عوض کنید و یک رنگ چشمگیر و متضاد برای آن انتخاب‌کنید.خوش پاش باشیم
  31. اگر قصد دارید شلوار جین را به خیاط بدهید تا کوتاه‌کند، از او بخواهید که مدل «فابریک» کار کند. در کوتاهی فابریک، خیاط بعد از کوتاه‌کردن دمپای شلوار، لبه اصلی آن را به بیرون برمی‌گرداند و به شکلی می دوزد و اتو می‌کند که کاملا مثل روز اول دیده می‌شود. در این صورت اصلا معلوم نیست که شلوار کوتاه شده‌است.
  32. اگر لوازم آرایش مثل ریمل یا مداد چشم به دست یا لباستان مالیده شد، با پنبه و محلول پاک کننده آرایش چشم، پاک کنید. اگر سایه یا رژگونه در کیف یا کشویتان خورد شد، با دستمال مرطوب آرایشی پاک‌کنید.
  33. یک روش دیگر برای جابازکردن کفش‌های تنگ این است که کفش را با چند لایه جوراب ضخیم مثل جوراب حوله‌ای بپوشید و بعد از فاصله نسبتا نزدیک روی کفشتان سشوار بگیرید.
  34. قبل از واکس زدن، برای از بین بردن لکه‌های کفش و کیف چرمی، چند قطره سرکه به آب اضافه کنید و با برس یا مسواکی که دندانه‌های نرم دارد، روی آن بکشید تا لکه‌ها به خوبی پاک شود. هیچ‌چیز ظاهر یک کفش چرمی را بیشتر از واکس روی سطح کثیف، خراب نمی‌کند.
  35. برای جلوگیری از صدای کفش‌هایی که موقع راه رفتن جیر جیر می‌کنند، کفی داخلی کفش را در بیاورید و یک لایه نازک وازلین به زیر آن بزنید و سپس سرجایش بگذارید.
  36. برای تشخیص اینکه مروارید اصل یا بدل است، آن را به شیوه قدیمی به دندانهایتان بمالید. اگر حس صاف و صیقلی داشت، احتمالا تقلبی است. مروارید اصل بافت زبر و غیر مسطحی دارد.
  37. وقتی قصد خرید کت، مانتو یا پالتو دارید، از همه چیز بیشتر به اندازه سرشانه کت توجه کنید. خیاط شما قادر است کت را تنگ‌تر و تا حدی گشادتر کند، ساسون‌ها را تغییر دهد، قد آستین‌ها یا خود کت را کوتاه‌کند و یا تا حدی بلند کند، اما نخواهد توانست سرشانه نامناسب را اصلاح کند. انتخاب کت، مانتو و پالتو بهتر است بر اساس اندازه مناسب سرشانه انجام‌شود.خوش پوش باش
  38. کاپشن‌های پفی یا پفکی امسال در بازار زیاد هستند. برای اینکه فرم اندامتان در این کاپشن‌های حجیم و گرم بهتر دیده شود، مدل‌های کمردار را تهیه کنید یا روی کاپشن‌تان کمربند ببندید.
  39. قد شلوار، به جز مدل برمودا باید تقریبا تا میانه دیواره کفش شما باشد. اگر قدکوتاه هستید، پاشنه بلند بپوشید و قد شلوار را به شکلی انتخاب کنید که نیمی از پاشنه را بگیرد. این کار کمک می‌کند قدبلندتر دیده‌شوید.
  40. در پایان فصل سرما و هنگام جمع کردن پالتوها و بارانی‌ها حتما آن‌ها را خشکشویی کنید. اگر تا آغاز فصل سرد سال بعد صبر کنید، لباستان چرک‌مُرد می‌شود و دیگر به خوبی تمیز نمی‌شود.
  41. برای تمیزکردن یقه‌ها و کت‌های خز یا پولیشی، بعد از شستشو با آب سرد و پودر صابون و خشک‌شدن، آن را برس بکشید و سپس در حمام آویزان کنید و دوش بگیرید تا به کمک بخار آب پف و تراکم اولیه آن برگردد.
  42. انگشترهای تک نگین، به خصوص مدل‌های کشیده و گندمی که به مدل «مارکیز» هم معروف هستند، انگشت‌های شما را کشیده و زیبا به چشم می‌آورند. سنگ‌های اشکی و بیضی‌شکل هم تاثیر بصری را دارد.
  43. لباس‌ زیرهای مخصوص بالاتنه که استفاده روزمره دارند، معمولا نشانه‌های کهنگی و فرسودگی را زیاد نشان نمی‌دهند، اما بهتر است لباس زیر بالاتنه روزانه خود را اقلا هر 3 تا 6 ماه یک‌بار دور بیندازید. معمولا بعد از این مدت اسفنج لباس تغییر شکل داده و پارچه آن خاصیت کشسانی خود را از دست داده است.
  44. دامن تنگ باید قدش چقدر باشد؟ بهترین قد برای دامن‌های تنگ و چسبان تا بالای زانو است. دامن‌های بلندتر از این فقط برای خانم‌های قدبلند با پاهای کشیده مناسب هستند.
  45. شلوار جین معمولا بعد از شستشو برعکس بقیه لباس‌ها که جا باز می‌کنند، تنگ می‌شود و کمی طول می‌کشد که به سایز اولیه‌اش برگردد. برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید شلوار جین را وقتی کمی نم دارد، با دستتان از دو طرف بکشید و به سایز اولیه برگردانید.

    خرید اینترنتی لباس زنانه

    دامن شیک

  46. اگر حس می‌کنید هنگام پوشیدن دامن‌ها و پیراهن‌های کوتاه و مینی لباستان به اندازه کافی سنگین و رنگین نیست، دقت‌کنید که بالاتنه‌تان به خوبی پوشیده شده باشد. یک قاعده کلی برای موقر و سنگین پوشیدن در عین شیک‌پوشی این است که لباس‌های کوتاه یقه‌ی بسته داشته‌باشند و لباس‌های یقه باز خیلی کوتاه نباشند.
  47. شلوار جین معمولا بعد از شستشو برعکس بقیه لباس‌ها که جا باز می‌کنند، تنگ می‌شود و کمی طول می‌کشد که به سایز اولیه‌اش برگردد. برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید شلوار جین را وقتی کمی نم دارد، با دستتان از دو طرف بکشید و به سایز اولیه برگردانید.
  48. اگر حس می‌کنید هنگام پوشیدن دامن‌ها و پیراهن‌های کوتاه و مینی لباستان به اندازه کافی سنگین و رنگین نیست، دقت‌کنید که بالاتنه‌تان به خوبی پوشیده شده باشد. یک قاعده کلی برای موقر و سنگین پوشیدن در عین شیک‌پوشی این است که لباس‌های کوتاه یقه‌ی بسته داشته‌باشند و لباس‌های یقه باز خیلی کوتاه نباشند.
  49. پقدرت یک پالتوی خوش‌فرم برش‌دار را دست‌کم نگیرید. دیده‌شده که حتی گرمکن و لباس راحتی منزل هم زیر یک پالتوی خوش‌دوخت متناسب با اندامتان، مثل یک دست لباس شیک و زیبا دیده می‌شود. دیده‌ایم که می‌گوییم!
  50. برای براق‌کردن کیف و کفش‌های ورنی می‌توانید از یک پنبه که کمی شیشه‌پاک‌کن رویش اسپری کرده‌اید استفاده‌کنید.خوش تیپ جذاب
  51. اگر می‌خواهید شلوار جین را مثل فروشنده‌ها و اصطلاحا «بوتیکی» تا بزنید، باید آن را چهارلا کنید. یعنی اول یک تای بزرگ از وسط بزنید که لبه پایینی شلوار روی کمر قرار بگیرد و سپس یک بار دیگر از وسط تا کنید. به این شکل شلوار جین آسیب کمی می‌بیند و بیرون آوردن و قرار دادن آن در کمد ساده‌ است.
  52. اگر شنیده‌اید که روبالشی ابریشم معجره می‌کند، درست شنیده‌اید! روبالشی ابریشمی هم از ایجاد چروک روی پوست صورت و گردن جلوگیری می‌کند و هم موهای خشک و مستعد وز شدن را نرم و مرتب می‌کند و از گره‌خوردن آن‌ها جلوگیری می‌کند. اگر جایی برای خریدن روبالشی ابریشمی سراغ ندارید، به سادگی می‌توانید از یک روسری ابریشمی روبالشی بدوزید.
  53. بهترین راه نگهداری از زیورآلات نقره، نگه‌داشتن آنها در کیسه‌نایلون‌های زیپ‌دار است. این کیسه‌ها هم با جلوگیری از هوا خوردن نقره به آن اجازه سیاه‌شدن نمی‌دهند و هم در صورتی‌که هر تکه از زیورآلات را در یک کیسه زیپ‌دار کوچک بگذارید، زنجیرهای گردنبندها و دستبندها به هم گره نمی‌خورند.
  54. اگر لباسی که اتو می‌کنید، کار دست یا دکمه ظریفی دارد، آن را حتما با یک دستمال یا پارچه نخی چند تا شده، بپوشانید. یک گزینه دیگر برای جلوگیری از برخورد بخار اتو برعکس گذاشتن یک قاشق روی این قسمت از لباس است.
  55. هنگام انتخاب لباس به روش نگهداری و تمیزکردن آن دقت‌کنید و با توجه به سبک زندگی‌تان برای خرید تصمیم بگیرید. مثلا اگر هیچ‌وقت حوصله نخواهید داشت دامن گیپور را با دست بشویید یا خز لبه کت را به خشکشویی بدهید، از خرید چنین لباسی خودداری‌کنید.خرید خوش پوش ها
  56. اگر دوست دارید آستین مانتو یا شومیزتان را تا بزنید، دکمه انتهای آن را بسته نگه‌دارید تا مرتب و زیبا رول شود.
  57. اگر بالاتنه کوتاه یا پُری دارید، بلوزها و تی شرت‌هایتان را یقه هفت انتخاب‌کنید. یقه هفت بالاتنه و قد را کشیده‌تر و بلندتر به چشم می‌آورد.
  58. اگر به اشتباه مقدار زیادی عطر به بدنتان زدید، آن را با شیرپاک‌کن یا ژل پاک‌کننده آرایش صورت پاک‌کنید.
  59. اگر کفش‌هایتان را در فصل تابستان بدون جوراب می‌پوشید، هفته‌ای یک بار نصف قاشق چای‌خوری جوش شیرین در کفشتان بریزید تا رطوبت و بوی احتمالی کفش‌ها را به خود جذب‌کند.
  60. گوشواره حلقه‌ای با اکثر تیپ‌ها و لباس‌ها تناسب دارد. اگر صورتتان لاغر و کشیده است گوشواره حلقه‌ای گرد و اگر صورتتان گرد و پر است گوشواره‌ حلقه‌ای کشیده و اشکی بیندازید.انتخاب خوش پوش ها
  61. برای از بین بردن آلودگی و بوی بد در لباس‌هایی که ممکن است بر اثر شستن زیاد از بین بروند، بین هر بار شستشو آن را دو روز در کیسه پلاستیکی در فریزر بگذارید.
  62. اگر دوست دارید پاهایتان کشیده‌تر و باریک‌تر دیده‌شود، کفش پاشنه‌بلند ساده کرم رنگ بپوشید. رنگ کفش را نزدیک به تناژ پوستتان انتخاب‌کنید.
  63. شیشه خالی عطر مورد علاقه‌تان را در کمد یا کشوی لباس زیرتان بگذارید تا لباس‌ها رایحه ملایم مطبوعی به خود جذب‌کنند.
  64. گرما و انبساط ناشی از آن می‌تواند باعث خراب شدن فرم عینک شما شود. همیشه عینک آفتابی یا طبی‌تان را در جعبه مخصوص نگه‌دارید و هیچ‌وقت در گرما عینک را بالای سرتان نگذارید.
  65. اگر در قسمت زیر بغل تی‌شرت‌هایتان لکه‌های زرد رنگی از عرق ایجاد شده، یک ربع قبل از انداختن لباس در ماشین لباسشویی به این لکه‌ها آب لیموترش رقیق‌شده اسپری کنید. آب لیموترش با اسیدیته بالا به زدودن لکه‌های عرق کمک می‌کند.دنیای خوش تیپ ها
  66. اگر اضافه وزن دارید این باور اشتباه را فراموش کنید که لباس گشاد و آزاد اضافه وزن را می‌پوشاند. قسمت زیر سینه باریک‌ترین قسمت بالاتنه خانم‌ها است و لباسهایی که در این قسمت جمع می‌شوند به اندام شما فرم مناسبی می‌دهند و شما را لاغرتر به‌چشم می‌آورد.
  67. اگر یقه لباس یا قسمت داخلی روسری یا مقنعه‌تان با کرم‌پودر لک شده‌است و فرصتی برای شستن آن ندارید، آن را با کف اصلاح ریش آقایان و یک عدد لیف یا اسکاچ به راحتی پاک‌کنید.
  68. برای ایجاد یک ست اسمارت کژوال مناسب برای گردهمایی‌های دوستانه یک شلوار به رنگی چشمگیر یا با طرح‌های جذاب را با یک تی‌شرت یا تاپ تک رنگ ساده ست‌کنید.
  69. اگر هنگام خرید شلوار جین بین دو سایز شک دارید، همیشه سایز کوچکتر را بخرید چون شلوار جین بعد از چند بار پوشیده‌شدن جا باز می‌کند.
  70. اگر هنگام خرید کفش بین دو سایز شک دارید، همیشه سایز بزرگتر را بخرید چون کفش بر خلاف ادعای فروشنده در حدی جا باز نمی‌کند که راحتی پایتان در آن بیشتر شود. کفش تنگ واقعا مایه عذاب است.لباس جذاب و جدید
  71. هیچ‌وقت کفش‌های چرمی خیس را با حرارت سشوار یا شوفاژ خشک نکنید چون فرم و شکل آن تغییر می‌کند. کفش‌های چرمی خیس را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شوند.
  72. یکی از راه های نظم دادن به کمدتان این است که همه چوب لباسی‌ها را دور بریزید و چوب لباسی یکدست ساده سفید برای همه لباس‌ها بخرید تا رنگ و طرح لباس بیشتر خود را نشان دهد. سپس لباس‌ها را مثل جعبه مداد رنگی بر اساس تیرگی و روشنی در هر رنگ مرتب کنید.
  73. برای رفع بوی بد کفش‌های ورزشی دو، سه قاشق جوش شیرین در کفش‌تان بریزید و با تکان دادن کفش در همه فضای داخلی به‌خوبی پخش کنید. سپس کفش را شب تا صبح در فضای آزاد بگذارید و صبح آن را خالی‌کنید. جوش شیرین رطوبت داخل کفش را جذب می‌کند و هم بوی بد را رفع کرده و هم از رشد قارچ و باکتری در کفش جلوگیری می‌کند.
  74. یکی از رازهای مدل‌های لاغر و خوش هیکل دوری از کربوهیدرات است. خانم‌های بسیار لاغر و خوش‌اندام می‌دانند که علاوه بر کنترل و شمارش کالری مصرفی باید اهمیت ویژه‌ای به کربوهیدرات‌ها هم بدهند و مصرف نان، برنج و پاستا را به حداقل رسانده، میوه‌ها و سبزی‌های نشاسته‌ای را هم کنار بگذارند.
  75. اگر می‌خواهید لباس‌هایتان در ساک و چمدان چروک و مچاله نشود، هر لباس را اول داخل کاور نایلونی بگذارید و بعد به‌جای تا کردن، تا جایی که امکان دارد در کف چمدان در یک سطح پخش کنید و سپس گوشه‌های آن را تا کنید.عکس خوش تیپ جذاب
  76. برای انتخاب سایز مناسب لباس زیر برای بالاتنه توجه کنید که هم کاپ آن سایز مناسبی داشته باشد و هم بند آن اندازه‌ای داشته باشد که یک انگشت در قسمت پشت از زیر آن عبور کند تا به قفسه سینه فشار نیاید.
  77. برای اینکه یک ست تکراری لباس را از سادگی در بیاورید، به آن اکسسوری‌های رنگارنگ مثل دستمال گردن، عینک آفتابی و زیورآلات اضافه‌کنید.
  78. یکی از دردسرهای خوش‌پوشی این است که بهترین لباس‌ها ممکن است موقع شستشو خراب شوند. همیشه به‌یاد داشته باشید که هرچه آب داغ‌تر باشد، لباس تمیزتر می‌شود، اما احتمال آب رفتن آن بیشتر است؛ پس لباس‌هایی با الیاف مصنوعی را باید با آب سردتر بشویید و لباس‌هایی با الیاف طبیعی همچون پنبه، کنف و لینن را با آب گرم‌تر.
  79. برای انتخاب کلاه با اندازه مناسب دقت‌کنید که محل قرارگیری کلاه روی سر شما باید بین 6 تا 12 میلی‌متر بالای گوشتان باشد.
  80. اگر عاشق خرید لباس هستید و جای کافی در کمدتان ندارید، برای تعویض لباس‌های تابستانی کمدتان با لباس‌های زمستانی دوستتان را دعوت‌کنید تا درباره لباس‌هایتان نظر بدهد. در ابتدای هر فصل با استفاده از نظر منتقدانه دوستتان یک کیسه لباس برای اهداکردن و یک کیسه لباس برای دورریختن کنار بگذارید تا جای کمد برای لباس‌های جدید باز شود.لباس خوش تیپ هاخوش پوش شیک جدید جذاب
  81. اگر برای خروج از منزل عجله دارید و ناگهان متوجه می‌شوید که دمپای شلوار یا دامن جدیدتان را تو نگذاشته‌اید و یا درز لباسی شکافته شده‌است، می‌توانید از چسب تفنگی برای اتصال موقت آن استفاده کنید.
  82. بعضی وقت‌ها لنگه یک جوراب گم می‌شود و پیدا نمی‌شود که نمی‌شود. به‌جای دور انداختن لنگه باقیمانده آن را بشویید و کنار بگذارید. در مواقع درد عضلانی یا استخوانی مقداری نخود یا لوبیای خشک و نپخته در این جوراب بریزید، 30 ثانیه در مایکروفر بگذارید و از آن به‌عنوان یک کمپرس گرم برای تسکین درد استفاده‌کنید.
  83. پالتو یا کت چرم نو را اولین بار در یک روز بارانی بپوشید. رطوبت موجود در هوا کمک خواهد‌کرد چرم نو کمی نرم‌شود و شکل بدن شما را به‌خودش بگیرد. به‌این شکل تن‌خور لباس چرم شما بسیار فیت بدن خواهد بود.

 

لباس شیک و جذاب - 5

 

لباس شیک و جذاب - 6

راهنمای خرید لباس اورجینال

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “101 پندِ خوش‌پوشی برای سال جدید

  1. ساناهین گفت:

    بی صبرانه منتتظر قسمتای بعدی ام!

  2. sama گفت:

    سلام ، من شماره 99 امتحان كردم اصلا جواب نداد و موهاي لباسم از بين نرفت

  3. mehrdad گفت:

    فکر کنم برعکس متوجه شدین اگه این کارو بکنین موهای موهر لباس نمیریزه

  4. nazanin M گفت:

    یا خدا!!!! شماره 96 عااالی بود! من امتحانش کردم و واقعا لکه مزخرف چربی روی کیفم پاک شد! ممنونم

  5. sama گفت:

    نه برعكس متوجه نشدم (برای جلوگیری از ریختن موهای لباس موهرتان، آن را در یک کیسه زیپ‌دار بزرگ پیچیده و به مدت سه ساعت در فریزر قرار دهید.) اين متن شماره 99
    گفته براي جلوگيري از ريختن موهاي لباس ، من امتحان كردم بي فايده بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *