معرفی انواع مدل آرایش چشم ترند 2022

امسال ظاهری خیس تا آرایش‌های Y2K دوباره ترند شده‌اند. ابرو نازک دوباره بازگشته‌ و کک و مک‌ها حتی مصنوعی هم مد شده است. خط چشم‌های گرافیکی از سال 2021 محبوب شده و تا الان از محبوبیتش کاسته نشده است. پوست های براق و مرطوب و آرایش چشم‌ گربه‌ای بسیار ترند هستند. امسال سال مدل‌های آرایش‌ چشم خاص است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع آرایش چشم آشنا کنیم.

آرایش چشم با جواهرات صورت

آرایش چشم با جواهرات صورت

افزودن کمی درخشش به استخوان گونه، اطراف چشم‌ها و در امتداد گونه‌ها یک ترند بزرگ آرایشی برای 2023است. این ظاهر مسلما مناسب استایل خیابانی یا کژوال نیست و در مراسم‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل آرایش جسورانه معمولا به‌وسیله نگین‌های کوچک ایجاد می‌شود. آن‌ها برای انواع آرایش چشم دخترانه تا آرایش چشم عروس قابل استفاده هستند. این نوع آرایش برای مهمانی‌های لوکس عالی به‌نظر می‌رسد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آرایش چشم لایت

هیلی بیبر همیشه از آرایش چشم لایت استفاده می‌کند.

از زمان شروع کرونا ماندن در خانه افزایش یافت و ما به چهره طبیعی خود عادت کردیم. این یک مزیت بزرگ داشت و این بود که چهره طبیعی بسیار زیبا است. در دوران پاندمی و بعد از آن این ترند بسیار محبوب شده است و تا الان هم پابرجا است. آرایش لایت نوعی از آرایش است که در آن چهره فرد طبیعی به‌نظر می‌رسد. در واقع مدل آرایش طبیعی از سال 2021 بسیار محبوب شده است. در این مدل تمام رنگ‌ها در هماهنگی با هم قرار دارند. در آرایش چشم لایت، از خط چشم پهن یا مدل‌های خاص خط چشم استفاده نمی‌شود. مدل خط چشم ساده و نازک به همراه بهترین ریمل های طبیعی ظاهر شما را عالی نشان می‌دهد. 

خط چشم رنگی 

خط چشم رنگی از ترندهای آرایشی سال‌های اخیر است.

چند سالی است که خط چشم رنگی بسیار ترند شده. این خط چشم را می‌توانید در پایین یا بالا خط مژه یا بصورت اشکال گرافیکی در مدل‌های مختلف بکشید. خط چشم رنگی در ترکیب با انواع مدل آرایش ابرو لیفت شده و طبیعی که امسال ترند است، ظاهری منحصربه‌فرد را برای شما ایجاد می‌کند. 

خط چشم گرافیکی مشکی

خط چشم گرافیکی مشکی به چشم‌ها کشیدگی و جذابیت می‌دهدو

یکی از انواع آرایش چشم جدید استفاده از انواع خط چشم دخترانه با اشکال جدید و خاص است. این آرایش بخشی از ترند محبوب خط چشم گرافیکی با رنگ مشکی است. برای کشیدن این نوع خط چشم می‌توانید آموزش آرایش چشم گرافیکی را در یوتیوب تماشا کنید. حتما چند پد پاک کننده آرایش همراه داشته باشید تا در صورت خراب شدن بخش‌هایی از خط چشم بتوانید آن‌ها را پاک کنید.

خرید بهترین لوازم آٰرایش چشم

آرایش چشم با خط چشم سفید

آرایش چشم با خط چشم سفید

خط چشم سفید ترندی که بسیار محبوب است. این خط چشم با تاکیدی که در چشم‌ها ایجاد می‌کند می‌تواند چشم‌ها درشت تر از حد معمول نشان دهد.(البته بستگی به مدل آن نیز دارد.)

مطالب جذاب: 20 مدل سایه چشم ترندی که حتما باید امتحان کنید

آرایش خط مژه پایین چشم

آرایش خط مژه پایین چشم

این آرایش می‌تواند سایه چشم، پد پاک کننده آرایش و هر آرایش دیگر روی چشم را پوشش دهد اما ممکن است حالت چشم را افتاده نشان دهد. پس سعی کنید در زیر چشم از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا حالت چشم‌ها افتاده و عبوس به نظر نرسد. رنگ‌های اکلیلی بهترین انتخاب است که باعث درخشش و ایجاد نشاط در چشم‌‌‌ها می‌شود.

آرایش مونوکروم 

آرایش مونوکروم برای چشم بسیار شیک است.

از جمله بزرگترین ترندهای سال 2023 ترند بازگشتی دهه 90 است. اگر از طرفداران پروپا قرص رنگ‌های قهوه‌ای برای آرایش چشم و لب باشید این مدل آرایش مخصوص شماست. نه تنها رنگ‌های نود و خنثی بلکه رنگ‌های گرم برای انواع رنگ پوست عالی می‌باشد. این مدل آرایش چشم بسیار مناسب برای آرایش‌های لایت و طبیعی است.

خط چشم قهوه ای به همراه کک و مک مصنوعی

خط چشم قهوه ای به همراه کک و مک مصنوعی

کک و مک ترند بزرگ آرایشی در سال 2023 است. این کک و مک‌ها به همراه خط چشم قهوه‌ای ( به‌وسیله سایه یا خط چشم) و ریمل بسیار جذاب دیده می‌شوند. کک و مک که در گذشته موجب آزار افراد بود و تمام سعی در این بود که پوشانده شوند در سال جدید به یکی از ترندها تبدیل شد! در آرایش‌های سال 2023 بسیار زیاد خواهید دید که حتی افراد با استفاده از مداد‌ چشم قهوه‌ای روی گونه‌های خود چند لکه ایجاد می‌کنند.

مطالب جذاب: محبوب ترین مدل ها و رنگ های سایه چشم

خط چشم گربه‌ای

خط چشم گربه‌ای

خط چشم گربه‌ای یکی از بهترین و پرطرفدارترین مدل‌های خط چشم است. برای حاصل شدن یک ظاهر مناسب می‌توانید از خط چشم مدادی استفاده کنید. خط چشم گربه‌ای در کنار ریمل ابرو برای بالا بردن موهای ابرو ظاهری فوق العاده ایجاد خواهد کرد. همچنین می‌توانید از سایه چشم استفاده و مدل سایه چشم گربه ای ایجاد کنید. این مدل آرایش چشم برای همه مدل چشمی جذاب است به خصوص اگر چشم حالت افتاده داشته باشد. با مدل آرایش چشم گربه‌ای بهتر است از رژلب‌های نود و کم‌رنگ استفاده شود تا تمرکز از روی چشم‌ها کم نشود.

سایه چشم متالیک 

سایه چشم متالیک  یکی از انواع ٰآرایش‌های خاص است.

سایه‌های چشم متالیک طلایی و نقره ای از بزرگترین ترندهای آرایش چشم 2023 هستند. متخصصان آرایش معتقد هستند که باید سایه چشم ساده باشد، اما در عین حال مقدار مناسبی رنگ داشته باشد تا در عین سادگی موجب انعکاس نور شود. سایه چشم متالیک به‌راحتی این کار را انجام می‌دهد و درخشندگی فوق العاده‌ای روی پوست دارد. این نوع آرایش برای مهمانی‌های لوکس عالی به‌نظر خواهد رسید.

سایه چشم خیس 

سایه چشم خیس نوعی از آرایش‌های شاداب است.

به‌طور کلی امسال آرایش خیس در سال اخیر ترند شده است و این حالت براق بودن بهتر است که روی پلک باید روی لب و روی گونه ها با استفاده از هایلایتر نیز وجود داشته باشد. کیم کارداشیان از این نوع آرایش در مراسم مت‌ گالا استفاده کرده است و توجه‌های زیادی را مجذوب خود کرد.

استفاده از رنگ های پاستلی برای آرایش چشم

استفاده از رنگ های پاستلی برای آرایش چشم در سال‌های اخیر بسیار محبوب بوده است.

استفاده از رنگ‌های پاستلی برای خط چشم و سایه چشم، ظاهر شما را تبدیل به فرشته‌ها می‌کند. بنابراین اگر به دنبال آرایش چشم دخترانه هستید، استفاده از این رنگ‌ها بسیار مناسب خواهد بود. این نوع سایه چشم در آرایش‌های لایت کاربرد زیادی دارد و شادابی خاصی به چهره شما می‌بخشد.

مطالب جذاب: سبک‌های مناسب برای آرایش چشم‌ های قهوه‌ای

در این مطلب به بررسی انواع آرایش چشم ترند 2023 پرداختیم. حالا به خوبی می‌دانیم که خط چشم گرافیکی، خط چشم رنگی، آرایش چشم لایت و طبیعی، آرایش چشم قهوه ای و مونوکروم، کاربرد رنگ‌های پاستلی، خط چشم گربه‌ای، خط چشم سفید و استفاده از جواهرات اطراف چشم از بزرگترین ترندهای آرایش چشم امسال است. بنظر می‌رسد خط چشم گرافیکی به شدت در اینستاگرام ترند شده باشد و خط چشم گربه‌ای و آرایش طبیعی را عموم مردم استفاده می‌کنند. نظر شما چیست؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *