سایبر ماندی خرید اینترنتی مدیسه تخفیف دار

3 tel insta

 

امسال هم درست مثل سال گذشته فروشگاه اینترنتی مدیسه از بلک فرایدی تا سایبر ماندی (3تا 6 آذر) با تخفیف‌های استثنایی روی بیش از بیست هزار کالا و فروش هزاران کالای رایگان، شما را روی صندلی میخکوب خواهد کرد!

شاید قبل از خواندن این خبر، نام بلک فرایدی Black Friday  یا جمعه سیاه به گوش شما هم رسیده باشد. از چند سال گذشته به تدریج، روز بلک فرایدی به عنوان روز  بزرگ حراج فروشگاه‌های اینترنتی در بازار فروش آنلاین کشور ما شکل گرفت و روز به روز به محبوبیت آن افزوده شد. جمعه سیاه (بلک فرایدی) اولین جمعه بعد از عید شکرگزاری است که در امریکا، کانادا و دیگر کشورها به عنوان یکی از استثنایی‌ترین روزهای خرید از  بزرگ‌ترین حراجی‌ها و فروشگاه‌ها در میان مردم دنیا شناخته می‌شود. حضور جمعیت بسیار زیاد مردم و تشکیل صف‌های طولانی خریداران کالاهای تخفیف‌خورده در فروشگا‌ه‌ها، روز بلک فرایدی را به یک سنت جهانی، به خصوص برای خرید کالاهای زمستانی و خرید سال نوی میلادی، تبدیل‌ کرده‌است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

این در حالی است که در کشور ما ایران، حراجی‌های بلک فرایدی به طرز قابل توجهی میان فروشگاه‌های اینترنتی، دیده می‌شود. هرچند که شایان ذکر است که از سال 2005 تا‌ به ‌حال، در دیگر نقاط دنیا، اولین دوشنبه پس از روز شکرگذاری با نام سایبر ماندی Cyber Monday یا دوشنبه اینترنتی، تنور حراج‌های فروشگاه‌های اینترنتی، برای خریدارانی که فرصت یا تمایل حضور در فروشگا‌ه‌های فیزیکی را ندارند، داغ می‌شود.

به لطف این دو اتفاق که فاصله زمانی آن سه روز است، فروشگاه آنلاین مدیسه از آخر هفته اول آذر ماه، جشنواره هیجان‌انگیزی برگزار می‌گند که مطمین هستیم تا مدت‌ها از خاطر شما پاک نخواهد شد. این جشنواره شامل تخفیف‌هایی تا 100% روی بیش از  بیست هزار کالای این فروشگاه است. با شروع بلک فرایدی تا پایان سایبر ماندی، در کانال تلگرام مدیسه هر سه ساعت 60 کد تخفیف شامل 10 تا 500 هزارتومان تخفیف بابت هر سفارش، برای مشتریان همیشگی مدیسه ارسال می‌شود. علاوه بر آن، در اقدامی شگفت‌انگیز در فروشگاه مدیسه، بیش از دوهزار کالا به قیمت رایگان برای مشتریان به فروش می‌رسد.

کافی است عضو کانال تلگرام مدیسه شوید و در آن‌جا منتظر تخفیف‌های داغ مدیسه برای مشتریانش باشید تا شما هم بتوانید سهم خود را از این هدایا بردارید.

 

سایبر ماندی خرید اینترنتی مدیسه

 

مدیسه در اقدامی شگفت‌آور شما را روی صندلی میخکوب خواهد کرد!

فردای عید شکرگزاری روز مهمی‌است که در آن فروشگاه‌ها از ساعات اولیه بامداد و گاهی حتی از نیمه‌شب، درهای خود را به روی خریداران می‌گشایند و کالاهای خود را با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌گذارند. این روز جمعه که معمولا چهارمین جمعه ماه نوامبر است، «بلک فرایدی Black Friday» خوانده می‌شود.

 

مشاهده تخفیف های فوق العاده امروز

سوپرایز دوشنبه اینترنتی

خریدارانی که فرصت خرید حضوری ندارند، سه روز بعد در روزی که «دوشنبه اینترنتی Cyber Monday » خوانده می‌شود، توسط فروشگاه‌های اینترنتی سورپرایز می‌شوند. در روز دوشنبه اینترنتی فروشگاه‌های اینترنتی دنیا تخفیف‌هایی بیش از همیشه به خریداران خود ارائه می‌دهند.

فروشگاه اینترنتی مدیسه به بهانه این دو روز هیجان انگیز، به مدت یک هفته فستیوال بی‌نظیری برگزار خواهد کرد که مطمئنیم تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهید کرد. در این فستیوال منتظر کدهای تخفیف با مبالغ باورنکردنی، قرعه‌کشی و مسابقه خرید با جوایز بی‌نظیر و خبرهای داغ دیگر بمانید.

 

مطالب دیدنی:  بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست ؟

 

سریع‌ترین و خوش‌شانس‌ترین همراهان مدیسه این هفته جوایز بی‌نظیری دارند. اگر شما هم جزو همراهانی هستید که از دریافت کدهای تخفیف مدیسه لذت می‌برید، بدانید و آگاه باشید که هیجان‌انگیز‌ترین هفته سال در مدیسه در پیش است. از آخر هفته اول آذر هر روز در  مدیسه کلی کد تخفیف با مبالغ مختلف ارسال می‌شود که هر کدام ممکن است در یک لحظه توسط رقبای شما استفاده شود. اگر خوش‌شانس‌ترین و سریع‌ترین باشید، ممکن است کد تخفیف دویست‌هزارتومانی نصیب شما شود! ما هر 3 ساعت 60 کد تخفیف در اختیار شما قرار خواهیم‌داد و هرچه زودتر برای خرید اقدام‌کنید، شانس شما برای استفاده از کد بالا می‌رود. اما توجه داشته باشید که هر کد فقط برای یک نفر، یک خرید و یک مرتبه معتبر است، بنابراین یک لحظه غفلت مساوی بدشانسی است و کد مورد نظر شما به سرعت توسط رقبای شما استفاده‌خواهد شد. سبد خرید خود را آماده‌کنید و منتظر اعلام کدها بمانید. کدها که اعلام‌شد، لحظه‌ای درنگ نکنید!

 

***

 

 

مسابقه است، آن هم مسابقه خرید اینترنتی!

قهرمان خرید روزانه مدیسه شوید و نیمی از پول خرید خود را پس بگیرید!

آخر هفته اول آذر در فستیوال «از بلک فرایدی تا دوشنبه اینترنتی و فراتر از آن» قهرمان هر روز شخصی خواهد بود که بالاترین مبلغ خرید را در آن روز از مدیسه داشته باشد. جایزه این قهرمان کد تخفیف با ارزش نیمی از وجه پرداختی خرید او تا سقف نیم میلیون تومان است.

نام قهرمان هر روز فستیوال در روز بعد اعلام خواهد شد و نیمی از مبلغ خرید او هشت روز بعد از اعلام قهرمانان به شکل کد تخفیف بازپرداخت خواهد‌شد. توجه‌کنید که در صورت مرجوع‌کردن کالا، ارقام دوباره محاسبه می‌شوند و قهرمان جدیدی انتخاب خواهد‌شد. خرید کنید تا قهرمان شوید!

 

***

سایبر ماندی خرید اینترنتی مدیسه - 4

 

این پنج نفر رایگان خرید می‌کنند!

در هفته آخر آذر ماه در فستیوال «از بلک فرایدی تا دوشنبه اینترنتی و فراتر از آن» هر روز پنج نفر از خریدارانی که حداقل دویست هزار تومان از مدیسه خرید کرده‌اند، به قید قرعه انتخاب می‌شوند و کل مبلغ خریدشان را به صورت نقدی پس می‌گیرند. بالای دویست هزار تومان در روز خرید کنید تا یکی از این پنج نفر باشید.

 

برای پیوستن به جمع خریداران خوش‌شانس، به کانال تلگرام مدیسه بپیوندید. کانال تلگرام مدیسه را با کلیک روی عکس‌های بالا و یا سرچ modiseh_com پیدا کنید.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *