عکس مدل خط چشم

از سال‌ها پیش خط چشم‌ها به بخش مهمی از آرایش تبدیل شدند. ما روزانه به مدل‌های خط چشم بسیار متفاوتی بر می‌خوریم که با رنگ‌های مختلفی کشیده می‌شوند و زیبایی خاص خودشان را دارند، مانند مدل خط چشم گربه‌ای که همیشه طرفداران بسیاری داشته است.

هر مدل خط چشمی به نحوی در چهره فرد تاثیر می‌گذارد و موجب تغییر آن می‌شود. اگر می‌خواهید با طرح‌های خط چشم بیشتر و البته مد روز آشنا شوید، با ما همراه باشید، زیرا در ادامه می‌خواهیم به 20 ترند مدل خط چشم جدید بپردازیم و بیشتر با آنها آشنا شویم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

20 مدل خط چشم جدید که باید بشناسید

خط چشم‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پر کاربردترین محصولات زیبایی شده‌اند که معمولا در کیف لوازم آرایشی همه افراد یافت می‌شود. بسیاری از افراد به داشتن خط چشم برای مدت طولانی عادت کرده‌اند، اما مسئله مهم این است که بسیاری از آنها به کار بردن خلاقیت در خط چشم را فراموش کرده‌اند و تنها از مدل‌های ساده و کاملا معمولی استفاده می‌کنند.

در ادامه می‌خواهیم برای شما علاقه‌مندان عکس از چند مدل خط چشم خاص را نمایش دهیم و شما را از طریق میکاپ‌های متفاوت با 20 مدل خط چشم جدید و طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت آشنا کنیم.

1. نئون فلیک

عکس مدل خط چشم نئون فلیک

مدل خط چشم نئون فلیک ممکن است اولین چیزی نباشد که به ذهن ما می‌رسد، اما مطمئنا چیزی است که به خلاقیت ما در کشیدن خط چشم دامن می‌زند. برای کشیدن این طرح خط چشم خاص و زیبا معمولا از خط چشم مایع یا خط چشم ژلی استفاده می‌کنند. خط چشم نئون فلیک با یک برس مورب کشیده می‌شود و در انتهای خط چشم باید انحنای نازکی ایجاد شود.

توجه داشته باشید که چگونه خط چشم از ناحیه داخلی چشم شروع می‌شود و سپس از خط مژه بیرونی باز می‌گردد و احساسی انتزاعی به شما دست می‌دهد.

2. میوز چند رنگ

عکی مدل خط چشم میوز چند رنگ

شما می‌توانید با رنگ‌های مختلف و مورد علاقه خود بالا و پایین چشم‌هایتان را بپوشانید. شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی را ترکیب کرده و رنگ‌هایی که بیشتر مورد پسندتان قرار گرفته یا احساس می‌کنید با سبک آرایش و چهره شما خوانا است را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید که بازدهی رنگی بهتر و بیشتری داشته باشید، بهتر است که رنگ‌های روشن را در قسمت بالایی چشم خود قرار دهید.

3. بال بچه

عکس مدل خط چشم بال بچه

اتصال خط چشم در گوشه‌های بالا و پایین چشم در قسمت بیرونی چرخشی بسیار متفاوت و شیک به ظاهر کلاسیک خط چشم بالدار می‌دهد و می‌تواند بسیار چشمگیر باشد. اما برای کشیدن چنین خط چشمی بهتر است از یک مداد با ماندگاری طولانی مدت استفاده کنید که قوام کرمی دارد، به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی آن را روی خط مژه‌های بالا و پایین بمالید.

4. قاب دودی 

عکس مددل Smudged Frame

اگر می‌خواهید به کمک خط چشم به چشمان خود شکلی برجسته بدهید، باید از مدل خط چشم‌هایی استفاده کنید که دور چشم‌های شما را پوشش می‌دهند، در واقع به زیبایی چشمان شما با قرار دادن آن در یک قاب می‌افزایند. معمولا برای این طرح خط چشم از رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی و مشکی در هر دو قسمت بالا و پایین مژه استفاده می‌کنند که بسیار زیبا عمل می‌کند. همچنین در این طرح از خط چشم شما می‌توانید تنها با یک قلم‌مو یا حتی لمس انگشتانتان لکه‌هایی به آن اضافه کنید که به هر چه خاص‌تر شدن خط چشمتان کمک می‌کند و جلوه‌ای بسیار چشم‌نواز به آن می‌بخشد.

خرید انواع خط چشم اصل

5. بال استیلتو

عکس مدل Stiletto Wing

این مدل خط چشم ساده و شیک در انتهای کار به یک پاشنه نازک و سبک تبدیل می‌شود. این طرح خط چشم با باله نازکی که دارد، می‌تواند بدون نیاز به هیچ چیزی به چشم‌ها زیبایی خاصی ببخشد. بهترین راه برای بدست آوردن خط نازک انتهای این نوع خط چشم، استفاده از یک برس خط چشم نازک و زاویه‌دار یا خط چشم مایع است. برای ایجاد پهنای مناسب در دیگر قسمت‌ها از حرکت بیرونی خط چشم به سمت انتهای چشم کمک بگیرید.

6. آبی سلطنتی

عکس مدل خط چشم آبی سلطنتی

خط چشم‌ها می‌توانند هر رنگی داشته باشند، اما طرح آبی سلطنتی را می‌توان یکی از خاص‌ترین آنها در نظر گرفت، زیرا به سادگی می‌تواند بهترین مدل خط چشم را ایجاد کند. همچنین رنگ آبی می‌تواند بهترین مدل خط چشم برای افراد مبتدی و تازه‌کاری که از استفاده از رنگ‌های پر رنگ هراس دارند، گزینه بسیار مناسبی باشد.

در این نوع خط چشم شما آزاد هستید که با استفاده از رنگ آبی، بدون هیچ ترسی هر چقدر که می‌خواهید خط چشمتان را ضخیم یا نازک کنید.

7. تیم دو رنگ

عکس مدل خط چشم تیم دو رنگ

شما می‌توانید از رنگ مشکی استفاده کنید و خط چشم معمولی که همیشه از آن استفاده می‌کنید را بکشید. اما این نوع خط چشم زمانی خاص و چشمگیر می‌شود که رنگ بسیار متفاوت، روشن و در تضاد با رنگ مشکی را در لایه زیرین چشمان خود به نمایش بگذارید. معمولا رنگ‌های صورتی و مشکی یا قرمز و مشکی بیشتر مورد استفاده افراد هستند و به خوبی با هم کار می‌کنند. همچنین می‌تواند کنتراست و هماهنگی بسیار خوبی با رژ لبتان ایجاد کند.

8. ضخیم و نازک

عکس مدل خط چشم ضخیم و نازک

شما می‌توانید با اضافه کردن یک خط ضخیم در بالای چشم و یک خط نازک در پایین چشم، مدل خط چشم ضخیم و نازک را به سادگی ایجاد کنید.

9. بال‌های گرافیکی

عکس مدل خط چشم Graphic wing

این نوع خط چشم نیز می‌تواند با هر رنگی ایجاد شود، اما رنگ آبی می‌تواند برای آن جذاب‌تر باشد. زیرا نور را جذب می‌کند و می‌تواند هر آرایش معمولی را به جلوه‌ای تماشایی تبدیل کند. برای کشیدن این خط چشم سعی کنید در امتداد باله خط چشم مشکی‌تان یک خط دقیق آبی یا هر رنگی که مورد علاقه‌تان است اضافه کنید و آن را تا قسمت داخلی چشمتان ادامه دهید و شکلی خاص به آن بدهید.

10. خط چشم روشن

این مدل خط چشم در واقع ترکیبی از رنگ‌های تابستانی است که می‌تواند چهره شما را بسیار روشن‌تر و شاداب‌تر نشان دهد. رنگ‌های روشن بسیار تند که با سایه‌ای روشن ترکیب شوند، مخصوصا رنگ‌هایی مانند رنگ هلویی می‌توانند ترکیبی فوق‌العاده به ارمغان بیاورند.

مطالب کاربردی:  15 ترفند آموزش کشیدن خط چشم

11. خط تنگ

عکس خط چشم

اگر می‌خواهید از یک نوع خط چشم روزانه و ساده، اما خاص و شیک استفاده کنید، این نوع خط چشم برای شماست. شما تنها با کشیدن یک خط محو و نازک با خط چشم یا حتی به کمک سایه می‌توانید یک خط چشم ساده و مناسب برای استفاده روزانه ایجاد کنید. این مدل خط چشم‌ها معمولا با همه نوع استایل ست می‌شوند.

12. درونی و بیرونی

عکس خط چشم درونی و بیرونی

به همان اندازه که طرح و وجود خط چشم در قسمت بیرونی مهم است، وجود خط چشم در قسمت داخلی نیز مهم تلقی می‌شود. این نوع خط چشم، چشم‌ها را کشیده و بسیار شکیل نمایش می‌دهد و زیبایی شما را چند برابر می‌کند.

13. خط چشم سبز

عکس مدل خط چشم سبز

خط چشم سبز نیز از جمله رنگ‌هایی است که به پلک‌ها زیبایی می‌بخشد و چهره شما را بسیار زیبا می‌کند. اگر چه ممکن است برخی از افراد به خط چشم سبز عادت نداشته باشند، اما زیبایی که این خط چشم به چهره شما می‌بخشد، به آن ارزش امتحان کردن می‌دهد.

14. احساس انتزاعی

عکس مدل خط چشم احساس انتزاعی

خط چشم‌های انتزاعی در همه مدل و اشکال وجود دارند. در واقع خط چشم‌های انتزاعی مثالی از این هستند که چگونه می‌توانید خط چشم خود را به یک اثر هنری روی چهره خود تبدیل کنید. همچنین خط چشم‌های انتزاعی مدل ظریفی و متعادلی در چشم‌های شما خواهند بود و می‌توانند به برجسته‌تر شدن چشم‌های شما کمک کنند. بنابراین این نوع خط چشم بهترین مدل خط چشم برای چشم‌های ریز است.

15. یخ زده

عکس مدل خط چشم یخ زده

خط چشم‌های نقره‌ای برای هر مناسبتی کاربرد دارند و می‌توانند در هر فصلی مورد استفاده قرار بگیرند. رنگ نقره‌ای می‌تواند چشم‌اندازی کاملا جدید و زیبا به ظاهر شما هدیه بدهد. همچنین این نوع خط چشم می‌تواند بهترین مدل خط چشم برای پلک‌های افتاده باشد، زیرا هر نقصی را پوشش می‌دهد.

16. دوبل دیدن

عکس مدل خط چشم Seeing Double

خط چشم‌های دو لاینر ظاهری بسیار خاص و زیبا دارند و همچنین می‌توانند وضوح بسیار خوبی به چشم‌ها بدهند. برای این مدل خط چشم می‌توانید از مداد یا خط چشم مایع استفاده کنید. اما بهتر است برای این مدل خط چشم دائم از خط چشمی استفاده کنید که برای مدت طولانی ثابت بماند و لکه ایجاد نکند، زیرا در این نوع خط چشم ظاهر تمیز و بی نقص بسیار اهمیت دارد. همچنین حتما قبل از کشیدن آن چندین بار شکل آن را تمرین کنید تا مطمئن شوید که در هنگام کشیدن آن دچار اشتباه نمی‌شوید.

مطالب کاربردی:  ترفندهای آرایش لایت برای خانم‌های خاص

17. میداس تاچ

زمانی که می‌خواهید یک نوع خط چشم جدید را خلق کنید، این جزئیات هستند که حرف اول را می‌زنند. اضافه شدن چین‌های طلایی یا رنگ‌های براق در این مدل خط چشم، خط چشم همیشگی شما را به چیزی بسیار خاص‌تر تبدیل می‌کند. برای ایجاد این نوع خط چشم تنها کافی است که خط چشم خود را بکشید و بگذارید خشک شود، سپس رنگدانه‌ها را به عنوان جزئیات اضافه کنید.

18. وارونه، درون و بیرون

عکس مدل خط چشم Upsid Down, Insid out

شما می‌توانید تنها با اضافه کردن یک خط رنگی به مژه‌های پایینی ظاهری جدید و بسیار خاص‌تر به خودتان هدیه بدهید. شما می‌توانید از هر رنگی که با آن احساس راحتی می‌کنید و با استایل شما همخوانی بیشتری دارد را انتخاب کنید. فراموش نکنید که آستر را بیشتر از لبه چشم خود دراز کنید که به اندازه کافی درام ببخشد.

19. خط چشم برای چشم‌های قهوه‌ای

خط چشم برای چشم‌های قهوه‌ای

اگر شما از جمله افرادی هستید که چشم‌های قهوه‌ای و بادامی دارند، باید بگوییم که رنگ‌های گرم مانند طلایی زرد، سبز زیتونی و صورتی بهترین دوست شما هستند و می‌توانند بهترین مدل خط چشم برای چشم بادامی را ایجاد کنند. البته در بین این‌ها رنگ آبی کبالت یکی از خاص‌ترین‌ها و بهترین‌ها برای چشمان قهوه‌ای است.

20. فقط بالا

عکس مدل خط چشم Just The Top

برای مشخص شدن چشمانتان بهتر است از خط چشم فقط برای مژه‌های بالایی استفاده کنید. در این مدل خط چشم آستر بالای خط چشم به اندازه کافی ضخیم است و به خوبی با رنگ سایه چشم انتخاب شده، جفت شود.

از کجا بخرم؟

20 مدل خط چشم دخترانه ترند و بسیار خاص را مشاهده کردیم. اما برای کشیدن چنین خط چشم‌هایی به بهترین خط چشم‌های مایع، مدادی یا ماژیکی و همچنین خط چشم‌های رنگی نیاز داریم. اگر می‌خواهید بهترین محصولات آرایشی را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید، فروشگاه مدیسه تمام لوازم و ابزارهای لازم برای کشیدن یک خط چشم بی نظیر برایتان موجود کرده است تا بتوانید با صرف کمترین زمان و پرداخت کمترین هزینه بتوانید هر یک از این ترندهای خط چشم را روی صورت زیبای خود داشته باشید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *