با 30 مدل تاپ مجلسی زنانه ترند این روزها آشنا شوید

یکی از مزیت‌های لباس‌های زنانه، تنوع آن‌ها است. لباس زنانه انواع و اقسام مختلفی دارند که برای رویدادهای متنوع می‌توان از میان انواع مدل‌ها، یکی را انتخاب کرد. از انواع لباس‌های زنانه که برای هر موقعیتی، چه دورهمی دوستانه، چه به عنوان لباس خانه و چه برای مهمانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، تاپ‌ها هستند. انواع مدل تاپ مجلسی وجود دارد که هر کدام را مناسب برای موقعیت خاصی می‌کند. انواع تاپ‌ها مناسب استایل‌ها و فرم‌های بدنی خاصی هستند؛ بنابراین هنگام انتخاب باید به این موضوع توجه دا‌شت.

اگر از مدل‌های دکلته خوشتان می‌آید و دوست دارید شانه‌های خود را نپوشانید، مدل تیوپی مناسب شما است؛ اگر تاپ کوتاه دوست ندارید، تاپ تونیک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در انتها این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه تاپی بپوشید.  تاپ‌های مختلفی برای سلیقه‌های متفاوت وجود دارد که دانستن انواع آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. در این مقاله قصد داریم انواع تاپ مجلسی دخترانه را برای شما نام ببریم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر می‌خواهید با انواع تاپ‌ها آشنا شوید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

انواع مدل تاپ مجلسی کدام‌اند؟

همانطور که اشاره شد، تاپ‌ها مدل‌های متفاوتی دارند که با توجه به قد، فرم بدن و استایل باید از میان آن‌ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کرد. همچنین اینکه به یک دورهمی ساده دعوت شده‌اید یا باید در جشن تولد بهترین دوستتان شرکت کنید، تاثیر زیادی در انتخاب مدل تاپ مجلسی شما خواهند گذاشت.

بلوز

بلوز مناسب افراد با دور سینه کوچک است.

بلوز یکی از فرم‌های کلاسیک تاپ است که از دیرباز در تن افراد زیادی دیده شده‌اند. معمولا بلوزها جزو لباس زنانه محسوب می‌شوند که انواع مختلفی دارند و آن‌ها را برای موقعیت‌های متفاوت به گزینه مناسبی تبدیل می‌کند. پیاده‌سازی انواع یقه‌ها، استفاده از طرح‌ها و پارچه‌های مختلف سبب انعطاف‌پذیری این مدل تاپ می‌شود که آن را مناسب هر سلیقه‌ای می‌کند.

اگر آن را با کمر امپراطوری و یقه دکمه‌دار بپوشید، مطمئن باشید یکی از افراد شیک‌پوش در دورهمی‌ها خواهید شد. از آنجایی که معمولا خط سجاف در این مدل تاپ کمی بلندتر است، بهتر است افراد با سینه‌های کوچک از بلوز استفاده کنند.

شومیز

از انواع شومیزها می‌توان به مدل جلو بسته آن اشاره داشت.

یکی دیگر از انواع مدل تاپ مجلسی، شومیز است. شومیز که در ابتدا لباس مردانه جلو باز محسوب می‌شد، به مرور زمان به یکی از لباس‌های پرطرفدار زنانه تبدیل شده است. شومیز از آن حالت لباس مردانه ساده و رسمی فاصله گرفته است و در انواع مختلف از جمله جلو بسته، جلو باز و با طرح‌ها و یقه‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. شومیزها را می‌توان با دامن یا شلوار ست کرد.

تاپ تونیک

برخی تونیک‌ها را به دلیل کوتاهی باید با شلوار پوشید.

شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد که تونیک‌ها چون بلندتر از مدل‌های دیگر تاپ‌ها هستند، از دسته مدل تاپ مجلسی حساب کنیم. در واقع تونیک‌ها در دنیای مد و فشن جزو تاپ به حساب می‌آیند. این تاپ‌ها تقریبا بلند هستند و معمولا و نه لزوما تا زیر باسن را می‌پوشانند.

خوبی این تاپ‌ها اندازه بلند آن‌ها است؛ به طوری که در ایران نیز می‌توان از برخی مدل‌ها به عنوان مانتو نیز استفاده کرد. این مدل برای هر استایل و اندامی مناسب است و افراد را شیک می‌کند. برخی تونیک‌ها را می‌توان بدون شلوار پوشید. تونیک‌های کوتاه را نیز می‌توانید با شلوار تنگ و لوله‌ای ست کنید.

تاپ گیپور

استفاده از گیپور ظاهری شیک و کلاسیک به لباس خواهد داد.

تاپ گیپوری بیشتر به نوع پارچه استفاده شده تاکید دارد تا مدل خاص آن. در این تاپ‌ها معمولا از پارچه ساده و برای جلوه بیشتر از گیپور استفاده می‌شود که ظاهری شیک و کلاسیک به تاپ خواهد داد. در این مدل از تاپ زنانه شیک معمولا از یقه‌های ساده استفاده می‌شود و بیشتر مناسب مجالس و دورهمی‌های رسمی هستند.

قیمت انواع تاپ مجلسی جدید

تاپ پیچشی

در تاپ مدل پیچشی معمولا با یک بند لباس را به دور کمر می‌بندند.

یکی از زیباترین و دخترانه‌ترین مدل تاپ مجلسی، تاپ پیچشی است. این تاپ برای انواع دورهمی‌ها مناسب بوده و معمولا به دلیل بسته شدن روی کمر، بیشتر مناسب افراد با کمر باریک یا اندام ساعت شنی است. در این مدل یک طرف لباس یه دور کمر می‌پیچد و معمولا با بند بسته می‌شود. این مدل تاپ انعطاف‌پذیری لازم برای استفاده به عنوان تاپ مجلسی، تاپ روزانه و مانتو را دارد.

مدل پپلیوم

یکی از شیک‌ترین انواع تاپ مدل پپلیوم است.

یکی از انواع تاپ‌های زیبا و مناسب برای مهمانی، تاپ پپلیوم است. این مدل تاپ مجلسی را می‌توان با شلوارهای راسته پارچه‌ای ست کرد و در مهمانی‌ها پوشید؛ زیرا حس پیراهن را به افراد خواهد داد. این مدل یکی از شیک‌ترین مدل‌های تاپ است و در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف پوشیده می‌شود.

بادی

تاپ مدل بادی معمولا به بدن می‌چسبد.

تاپ مدل بادی در واقع از لباس‌های یک تیکه شنا الهام گرفته است که مانند مایو، نیم تنه بالایی و محل انشعاب بدن را می‌پوشاند. بادی‌ها به بدن می‌چسبند؛ بنابراین هنگام خرید باید به این موضوع دقت داشته باشید. همچنین بادی‌ها را می‌توان با انواع شلوار و دامن ست کرد.

تاپ بنددار

تاپ بنددار از جمله تاپ‌های مجلسی است.

از جمله مدل تاپ مجلسی دخترانه، تاپ بنددار است. این نوع تاپ‌ها را می‌توان برای هر موقعیتی پوشید؛ می‌توان آن را ساده و با یقه گرد برای ورزش کردن استفاده کرد یا می‌توان با استفاده از طرح‌های مختلف و یقه‌های متنوع آن را برای مهمانی‌های متفاوت پوشید.

مطالب دیدنی:  جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند ترند سال

تاپ لایه‌ای

انواع مدل تاپ مجلسی

از دیگر انواع تاپ زنانه شیک، تاپ لایه‌ای بوده و همانطور که از اسمش پیدا است، به صورت لایه لایه است. البته این لایه‌های متعدد در یک قسمت از لباس و معمولا پایین آن وجود دارند و این‌گونه نیست که کل لباس به صورت چند لایه باشد. این نوع تاپ‌ها از جمله تاپ‌های مناسب برای مهمانی و دورهمی‌های دوستانه است و استایلی شیک به افراد می‌دهند.

تاپ یقه رومی

تاپ یقه رومی یکی از انواع مدل تاپ مجلسی است.

در مدل تاپ یقه رومی تنها نوع یقه تغییر کرده است که آن را مناسب مجالس دوستانه می‌کند. در این مدل تنها یکی از شانه‌ها لخت است که همین جلوه خاصی به این نوع تاپ می‌دهد. دامن و شلوارک انتخاب مناسبی برای ست کردن با این مدل تاپ‌ها هستند.

مطالب دیدنی:  یقه رومی یا یقه قایقی، کدام جذاب‌تر است؟

تیوپی

تاپ‌های تیوپی بیشتر برای استفاده روزمره مناسب هستند.

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مدل تاپ مجلسی دخترانه، تاپ تیوپی است. این نوع تاپ‌ها بيشتر جنبه استفاده روزانه دارند، اما اگر آن‌ها را با انواع کت مجلسی ست کنید، می‌توانید تیپی خاص و جدیدی در مهمانی‌ها داشته باشید.

تاپ کیمونویی

تاپ کیمونو دارای آستین‌های گشادی است.

کیمینو لباس ملی ژاپن است. این لباس‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که بسیار بلند هستند و آستین‌های گشادی دارند. تاپ‌های کیمونویی نیز مدل کوتاه‌تر این لباس‌ها هستند. شل ماندن تاپ‌های کیمونویی در تن، آن‌ها را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای روزهای گرم سال کرده است.

از دیگر مزیت‌های این نوع تاپ‌ها که آن‌ها را برای هر هیکلی مناسب می‌کند، نچسبیدن آن به تن است. بنابراین اگر خیلی لاغر هستید یا کمی در قسمت‌های پهلو و شکم اضافه وزن دارید، این مدل تاپ می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشیدن باشد.

مطالب دیدنی:  20 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

تاپ بدون سرشانه

تاپ بدون سرشانه مدلی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه است.

تاپ‌های بدون سرشانه یکی دیگر از انواع مدل تاپ مجلسی است که هم برای استفاده روزانه و هم برای مجالس انتخاب مناسبی هستند. در انتخاب یک لباس برای مهمانی‌های رسمی و دورهمی‌های دوستانه تنها مدل لباس تعیین کننده نیست؛ بلکه با پارچه‌ها و یقه‌های مختلف می‌توان مدل لباس مجلسی را به یک لباس روزانه تبدیل کرد.

تاپ بدون سرشانه نیز دقیقا همین گونه است؛ اگر از پارچه‌هایی مانند جین استفاده کنید، آن را مناسب دورهمی‌های خودمانی کرده‌اید و اگر از حریر برای آن استفاده کنید، لباسی مناسب برای شرکت در مجالس رسمی خواهد شد.

تاپ یقه بسته

تاپ‌های یقه بسته معمولا آستین ندارند.

تاپ یقه بسته از انواع مدل تاپ مجلسی است که یقه بسته حالت رسمی به آن می‌دهد. تاپ یقه بسته یا یقه اسکی، تاپی مناسب برای پوشیدن زیر کاپشن و لباس‌های دیگر است و ظاهری شیک به افراد می‌دهد. معمولا تاپ‌های یقه اسکی آستین ندارند و به صورت حلقه‌ای دوخته می‌شوند. اگر گردن بلندی دارید، این تاپ‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

تاپ باردوت

تاپ باردوت یقه‌ای شبیه به یقه قایقی دارد.

تاپ باردوت به انواع تاپ دخترانه اسپرت گفته می‌شود که با پوشیدن آن‌ها شانه‌ها لخت می‌مانند. به نوعی این تاپ‌ها شبیه به لباس‌هایی یا یقه قایقی هستند. تفاوت این تاپ‌ها با تاپ بدون سرشانه در این است که تاپ باردوت کاملا در قسمت شانه و گردن بدون هیچ پوششی بوده و معمولا آستین آن یا حلقه‌ای بوده که روی بازو قرار می‌گیرد یا به صورت کامل دست را می‌پوشاند یا سه ربع است. اما در تاپ بدون سرشانه معمولا قسمت‌هایی از گردن پوشیده شده و تنها سرشانه یا قسمت‌هایی از شانه‌ها دیده می‌شوند. تاپ باردوت یکی از لباس‌های مناسب برای مجالس متفاوت است.

تاپ نامتقارن

تاپ نامتقارن ظاهری شیک و خاص به افراد می‌دهد.

تاپ‌های نامتقارن از انواع مدل تاپ مجلسی هستند که افراد یا سلایق خاص به آن‌ها جذب می‌شوند. به کلی نامتقارن بودن لباس همه گیر نیست و افراد دوست دارند لباس‌هایشان متقارن باشد؛ اما لباس‌های نامتقارن لباس‌هایی هستند که از دو یقه متفاوت تشکیل شده‌اند یا دو طرف برش آن‌ها یک اندازه نبوده و کوتاه و بلند هستند. این مدل تاپ‌ها استایلی متفاوت به افراد می‌دهند و آن‌ها را از دیگر افراد حاضر در جمع متمایز خواهند کرد.

تاپ نیم تنه

تاپ نیم تنه افراد را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

از انواع مدل تاپ مجلسی نخی، تاپ نیم تنه است که استایلی اسپرت به افراد می‌دهد. معمولا پوشیدن شلوار جین راسته و تاپ نیم تنه، استایل خاص و به اصطلاح کژوالی به افراد می‌دهد و استایل روزانه مناسبی است. معمولا افراد ورزشکار تمایل به پوشیدن این نوع تاپ‌ها دارند. نکته حائز اهمیت در این تاپ‌ها این است که این تاپ دخترانه اسپرت گزینه بسیار مناسبی برای افراد با قد کوتاه‌تر است؛ زیرا به نوعی افراد را کشیده‌تر و قد بلندتر نشان خواهد داد.

تاپ ماکسی

تاپ‌های ماکسی تاپ‌هایی مناسب برای روزهای گرم سال هستند.

این مدل شاید با اصول تاپ در تضاد باشد، اما تاپ‌هایی وجود دارند که تا زیر زانو هستند! در واقع شاخصه اصلی تاپ‌ها، همراهی آن‌ها با دامن یا شلوار است. بنابراین مدل ماکسی نیز تاپ محسوب می‌شوند؛ زیرا آن‌ها را معمولا با شلوار می‌پوشند. تاپ‌های ماکسی جزو مدل تاپ مجلسی نخی است که خنک و سبک هستند. این ویژگی و چسبان نبودن این تاپ‌ها، آن‌ها را برای فصل‌های تابستان تبدیل به گزینه بسیاری مناسب کرده است.

تاپ شنلی

در تاپ شنلی معمولا قد شنل تا آرنج است.

تاپ شنلی یکی از انواع مدل تاپ مجلسی برای مهمانی‌های مختلف است. این نوع تاپ‌ها دارای یک شنل بوده که از روی سرشانه شروع و معمولا تا آرنج هستند. در برخی مدل‌ها شاید حتی تا ناحیه لگن نیز باشند. این نوع تاپ برای افراد با هر فرمی مناسب است و زیبایی خاصی به استایل افراد خواهد داد.

تاپ رکابی زنانه

تاپ رکابی زنانه

شاید تفاوت این مدل تاپ‌ها با نوع بند‌دار در ظاهر کم باشد، و اغلب با هم اشتباه گرفته شوند، اما معمولا این نوع تاپ برای زیر پیراهن نیز پوشیده می‌شود. در واقع این مدل تاپ، همان تاپ‌های با بندهای نازک و یقه نسبتا بزرگ هستند. مدل راحتی این نوع تاپ زنانه بیشتر در بازار دیده می‌شود. اگر به دنبال تاپ نخی زنانه می‌گردید، ما به شما تاب‌های Cami را پیشنهاد می‌کنیم. برای ست کردن این نوع تاپ با لباس های دیگر، بهترین و راحت‌ترین پیشنهاد پوشیدن شلوارک کوتاه به همراه صندل است. این تاپ‌ها در طراحی‌های جذابی تولید می‌شود و می‌تواند یکی از مدل‌های شیک تاپ زنانه برای شیک پوشان باشد.

تاپ بدون سرشانه

تاپ بدون سرشانه یکی از انواع تاپ زنانه خاص در این نوع تاپ زنانه، قسمتی از آستین، درست بر روی سرشانه حذف شده است. این مدل می‌تواند جذابیت زیادی به استایل شما ببخشد.

در این نوع تاپ زنانه، قسمتی از آستین، درست روی سرشانه حذف شده است. این مدل می‌تواند جذابیت زیادی به استایل شما بدهد.

تاپ جین

تاپ های جین

از دیگر مدل‌های پر طرفدار تاپ‌ها جنس جین هستند اگر جزو دسته افرادی هستید که به جین علاقمند هستید تاپ‌های جین به همراه شلوار بخصوص شوار جین برای شما یک ست بسیار مناسب و شیک خواهد بود.

 

تاپ حریری

تاپ حریری

تاپ‌هایی از جنس حریر بهترین گزینه از مدل تاپ‌های مجلسی هستند این مدل تاپ به صورت شومیزهای آستین دار و یا بدون آستین در بازار وجود داشته و موقع استفاده از این مدل تاپ‌ها استفاده از اکسسوری های مناسب,بسیار ظاهر شیکی به استیل شما می‌دهد تنوع طرح و رنگ در مدل حریر بسیار زیباست هم بصورت تک رنگ وجود دارند هم طرح دار و در رنگ‌های مختلف به دلیل نازک بودنش معمولا از چند لایه حریر و یا یک پارچه ساتن در زیر تاپ‌های حریر استفاده می‌کنند تا بدن نما نباشند.شومیزهای بدون آستین و یا همان تاپ شومیزها را می‌توان با یک شلوار ست کرد.

مطالب مرتبط :  20 استایل ترند فیشنت

 

تاپ ترک

تاپ ترک

تاپ ترک از مدل‌های محبوب و پرفروش هستند زیرا به دلیل کیفیت بالایی که دارد همیشه طرفدارهای خودش را حفظ کرده همانطور که روشن است همیشه جنس‌های ترک دارای کیفیت خاصی هستند در این مورد هم صدق می‌کند. این تاپ‌ها در فصل گرم تابستان به شما احساس خنکی می‌دهد که این ویژگی می‌تواند امتیاز ویژه‌ای برای تاپ‌های ترک باشد

تاپ نیم تنه کشیده

تاپ نیم تنه کشیده

یک تاپ راحت که درست بالای کمر قرار می‌گیرد و نیمه پایین آزاد است. ظاهر آراسته به شما می‌دهند. حتی زمانی که شخصی که آن را می‌پوشد بزرگتر از حد معمول باشد.

تاپ یقه اسکی

تاپ یقه اسکی

تاپ بافت زنانه

تاپ بافت زنانه

تاپ یقه مردانه

تاپ یقه مردانه

تاپ خفاشی

تاپ خفاشی

این تاپ به دلیل طراحی آستین که شبیه بال خفاش است به این نام خوانده می‌شود. بخش بالایی نسبت به قسمت پایین گشادتر است و قسمت دوم کمی سفت‌تر است و معمولا در طرح چین دار دیده می‌شود.

تاپ کوتاه بلند

تاپ کوتاه بلند را باید با شلوار یا ساپورت پوشید.

از انواع تاپ مجلسی، تاپ کوتاه بلند بوده که قسمت جلویی لباس کوتاه و قسمت پشتی بلند است. این تاپ‌ها را معمولا باید با شلوار پوشید؛ زیرا به دلیل بلندی قسمت پشتی با دامن همخوانی ندارند، همچنین جلوی آن معمولا بسیار کوتاه است. بنابراین بهترین انتخاب استفاده از شلوار یا ساپورت است.

مطالب پربازدید:  با استایل لولیتا مثل عروسک شوید

این‌ها البته تنها 30 مدل از انواع تاپ‌های موجود در دنیای مد و فشن بودند. دنیای مد، دنیایی بیکران است و مدل‌ها و طرح‌های دیگری نیز هر روزه به این فضای لاینتهی اضافه می‌شوند.

مدل تاپ مورد پسند شما کدام است؟

در دنیای مد و فشن لباس‌ها و تاپ‌های متنوعی وجود دارند که هر یک برای استایل‌های متفاوت مناسب هستند. مهم‌ترین نکته در انتخاب مدل تاپ مجلسی مکان و رویدادی است که می‌خواهید در آن شرکت کنید. برای رویدادهای رسمی شاید تاپ مدل بنددار بسیار مناسب نباشد و برای ورزش کردن تاپ شنل‌دار تنها جلوی حرکت کردن را می‌گیرد.

استایل افراد نیز در انتخاب حائز اهمیت است. معمولا در انتخاب انواع لباس افراد باید سعی کنند لباس‌هایی را انتخاب کنند که عیوب آن‌ها را بپوشاند و بر زیبایی‌های آن‌ها تاکید بیشتری داشته باشد. اما ناگفته نماند که امروزه پوشاندن عیوب دیگر مطرح نیست؛ افراد باید سعی کنند خود را بپذیرند و تلاش نکنند خود را عالی و بدون نقص نشان دهند. همه ما نقص‌های داریم که در صورت مقبولیت آن‌ها می‌توانیم با روانی سالم‌تر و آرام‌تر در کنار یکدیگر زندگی کنیم.

از میان انواع تاپ‌هایی که نام بردیم، کدام یک مورد پسند شما بوده است؟ نظر شما در رابطه با پوشاندن عیوب ظاهری افراد چیست؟ خوشحال می‌شویم نظر خود را زیر این پست برای ما ارسال کنید.

 

منبع : harpersbazaar

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *