عطر و ادکلون خوش رایحه

 

بهترین عطرهای دنیا همیشه گران‌ترین‌ها نیستند. همچنین گران‌ترین عطرها همیشه بیشترین ماندگاری و پراکندگی را ندارند. همین موضوع باعث شده که خریداران ایرانی عطر، توجه ویژه‌ای به عطرهای اماراتی داشته باشند، و با توجه به کیفیت و ماندگاری خوب این عطرها، این موضوع اصلا عجیب نیست.

کمپانی اماراتی کازمو دیزاین Cosmo Design تولیدکننده مجموعه‌ای از عطرهای محبوب و پرفروش با قیمت مناسب است که در ایران هم طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است. تخصص کمپانی عطرسازی کازمو تولید و ترکیب عطرهایی است که فراتر از انتظار خریدار به شمار می‌روند و به قول معروف هزینه پرداختی را «حلال می‌کنند»! عطرهای برند کازمو دیزاین که در فروشگاه اینترنتی مدیسه با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند، رایحه‌های شگفت‌انگیز و منحصر به فردی دارند که به شما این اطمینان را می‌بخشد که عطر تقلبی و بی‌کیفیت مصرف نمی‌کنید. عطر اماراتی اصیل، با وجود رعایت بالاترین استانداردهای کیفی ذاتا قیمت مناسبی دارد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در این مطلب تعدادی از این عطرهای پرفروش را به شما معرفی می‌کنیم:

 

عطر زنانه خوش قیمت

 

  • عطر زنانه نانسی

عطر زنانه نانسی

عطر زنانه نانسی از برند کازمو دیزاینز  Cosmo Designs Nancy رایحه‌ای جذاب و میوه‌ای دارد. این عطر ترکیبی از رایحه لیمو، فلفل صورتی و میوه‌های قرمز است که در قلب خود رایحه گل صدتومانی، کرم شکلاتی، سیب را پنهان کرده‌است و بر پایه رایحه مشک و سدر سپید ترکیب شده‌است. این عطر که رایحه شیرین و ملایم دارد، مشابه عطر فرانسوی Nina Ricci Nina  محسوب می‌شود که در عین حال قیمت بسیار مناسب‌تری، حدود یک دهم عطر نینا ریچی را دارد.

 

  • عطر زنانه ریچ گرل

عطر زنانه ریچ گرل

 

خرید انواع عطر و ادکلون زنانه

 

عطر زنانه ریچ گرل Rich Girl  محصول کمپانی اماراتی Cosmo عطری ملایم و انرژی‌بخش برای زنان است. این عطر با پیش رایحه ریواس، نارنگی و لیمو؛ رایحه میانی یاس، نعناع هندی، هلو و رایحه پایانی شاتوت، وانیل و مشک سفید ترکیبی اعجاب آور ساخته است. رایحه ملایم و خنک این عطر مشابه عطر زنانه فرانسوی Ricci Ricci از برند  Nina Ricci با قیمت بسیار مناسب‌تر است.

 

  • عطر زنانه پینک بیوتی

عطر زنانه پینک بیوتی

عطر زنانه پینک بیوتی Pink Beauty محصول کمپانی اماراتی Cosmo عطری بر پایه‌ی زیبایی‌های عجیب و غریب و مرموز یک زن است. این عطر با پیش رایحه لیمو، بهار نارنج، هلو؛ رایحه میانی یاسمن، گل رز و رایحه پایانی سدر، مشک، چوب صندل و وانیل ترکیبی اعجاب آور ساخته است. رایحه ملایم این عطر دلپذیر برای همه فصول مناسب است.

 

عطر مردانه با قیمت مناسب

 

  • ادوکلن مردانه وان

ادوکلن مردانه وان

عطر مردانه وان One محصول کمپانی اماراتی Cosmo عطری است مخصوص مردان جوان و ماجراجو که عاشق دست نیافتنی‌های جهان هستند. این عطر با پیش رایحه ترنج، هل و آناناس؛ رایحه میانی چای سبز، یاس، پاپایا و بنفشه و رایحه پایانی سدر، مشک، چوب صندل و جوز هندی ترکیبی اعجاب آور ساخته است. این عطر با رایحه ملایم و تلخش مشابهی برای عطر معروف امریکایی CK One از برند Calvin Klein به‌شمار می‌رود.

 

  • ادوکلن مردانه کازمو گیلتی

 

ادوکلن مردانه کازمو گیلتی

 

ادوکلن مردانه کازمو گیلتی Cosmo Guilty محصول کمپانی اماراتی Cosmo عطری ملایم و جذاب برای مردان جوانی است که استایل شخصی خود را دارند. این عطر با پیش رایحه نعناع هندی و عنبر؛ رایحه میانی زنجبیل، اسطوخودوس، برگ سوسن و رایحه پایانی آبنوس، صندل و چوب ساج ترکیبی اعجاب آور ساخته است. رایحه این ادوکلن مشابه رایحه عطر معروف ایتالیایی Gucci Guilty است.

 

  • عطر مردانه د دریج من

عطر مردانه د دریج منعطر مردانه د داریج من The Dareej Man محصول کمپانی اماراتی Cosmo عطری خاص و منحصر به فرد برای مردانی است که قوی و مرموز هستند. این عطر با پیش رایحه هل، برنجاسف، زیره سیاه؛ رایحه میانی گل رز و زنبق زرد و رایحه پایانی چوب صندل، نعناع، عنبر، مشک، وانیل و تونکا ترکیبی اعجاب آور ساخته است.

خرید انواع عطر و ادکلون مردانه

 

  • عطر مردانه جاست اوبن

عطر مردانه جاست اوبن

عطر مردانه جاست اوبن Just Oben محصول کمپانی اماراتی Cosmo عطری انرژی‌بخش برای مردان جوانی است که اعتماد به نفس بالایی دارند. این عطر با پیش رایحه سیب، لیمو، آناناس، نارنگی؛ رایحه میانی زنجبیل، اسطوخودوس، برگ سوسن و رایحه پایانی آبنوس، صندل و چوب ساج ترکیبی اعجاب آور ساخته است. این رایحه ملایم و خنک مناسب فصل بهار و تابستان است.

فروشگاه اینترنتی مدیسه مجموعه‌ای از عطرهای اماراتی برندهای کازمو و آرماف را با قیمت مناسب به فروش گذاشته‌است.

 

راهنمای خرید آنلاین عطر و ادکلن

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “این خوش‌بوهای خوش‌قیمت…

  1. سعید گفت:

    وقتی صحبت عطرهای کپی و اماراتی مثل ریو، کازمو و …. میشه حالم بهم میخوره، یا عطر نخر یا برو اصلشو بخر!ضمنا خیلی از برندهای فرانسوی هستن که عطرهای با کیفیت و زیر ۱۰۰ هزار تومان دارن که میشه بجای خرید این بنجلهای عربی، اونا رو خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *