آموزش آرایش ساده

آموزش آرایش ساده دخترانه برای مهمانی، سرکار و بیرون برای تازه کار‌ها اهمیت بسیار فراوانی دارد، چرا که رعایت اصول اولیه یکی از اصلی‌ترین مواردی بوده که باید مورد توجه قرار بگیرد. با مجله اینترنتی مدیسه همراه باشید تا شما را با آموزش آرایش ساده برای اشخاص مبتدی آشنا سازیم.

آموزش آرایش ساده دخترانه اصولی

آموزش اصولی آرایش ساده دخترانه

داشتن آرایش ساده دخترانه برای بیرون جهت افزایش جذابیت چهره، اهمیت زیاد و فراوانی دارد. به طور معمول داشتن یک ارایش ساده دخترانه شیک و فوق‌العاده موجب افزایش اعتماد به نفس می‌شود. ولی نوع آرایشی مورد قبول بوده که از انواع آرایش‌های جذاب و طبیعی باشد که به منظور آرایش لایت شناخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل آرایش اصولی برای اشخاص مبتدی آشنا شوید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مرحله اول : استفاده از مرطوب‌کننده

استفاده از مرطوب‌کننده

استفاده از مرطوب ‌کننده در مرحله نخست اهمیت فراوانی دارد. از انواع مرطوب ‌کننده‌های گوناگون مثل اسپری صورت، سرم‌ها، لوسیون‌ها و کرم‌ها و روغن‌ها می‌توانید استفاده نمایید. اسپری صورت محلولی بوده که دارای پایه آب است و از انواع ویتامین‌ها و خوشبو‌کننده‌های مفید تشکیل شده است. می‌توانید با استفاده از این محصول رطوبت پوست را در طی روز حفظ نمایید.

استفاده از مرطوب‌کننده

سرم‌ها محلول‌های سبک بوده که به سادگی جذب پوست می‌شوند. به طور معمول از آن‌ها برای مناطق معینی استفاده می‌شود. استفاده از سرم از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می‌کند. لوسیون‌ها از رایج‌ترین مرطوب‌کننده‌هایی بوده که به منظور جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست تولید شده‌اند. در صورتی که پوست خشکی دارید، استفاده از کرم، بهترین انتخاب برای شما است.

کرم‌ها از سایر انواع مرطوب‌کننده‌های سنگین‌تر هستند و موجب آبرسانی پوست می‌شوند. روغن‌ها وقتی مورد استفاده قرار گرفته که پوست به رطوبت بیشتر احتیاج داشته باشد. به صورت معمول از بهترین انواع روغن‌ها برای پوست‌های حساس، خشک و معمولی استفاده می‌شود. چنانچه دارای پوستی چرب هستید، نباید از محصولات روغنی و مرطوب‌کننده استفاده کنید.

مرحله دوم : استفاده از پرایمر

استفاده از پرایمر

پس از آنکه پوست خود را مرطوب نمودید، باید از پرایمر استفاده نمایید. پرایمر سطح آرایش را صاف‌تر نموده و دوام آن را افزایش می‌دهد. جهت استفاده از پرایمر مقدار اندکی از آن را روی نوک انگشت خود، اسفنج و یا براش بریزید. دقت داشته باشید که در زمان خرید پرایمر، بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.

قیمت انواع محصولات آرایش صورت باکیفیت و برند

 

مرحله سوم : استفاده از لایه اولیه مایع

باید در این مرحله از یک لایه مناسب برای پوست خود استفاده نمایید. انتخاب لایه مناسب بسیار حائز اهمیت است. بعضی از خانم‌ها از ابزار‌های آرایشی مثل اسفنج و برش و بعضی هم از انگشت خود جهت استفاده از لایه مایع استفاده می‌نمایند. دقت داشته باشید که پیش از انجام آرایش و یا استفاده از انگشت خود به خوبی آن را شسته تا هیچ‌گونه آلودگی به مواد آرایشی نفوذ ننماید.

مرحله چهارم : استفاده از کانسیلر

استفاده از لایه اولیه مایع

کانسیلر به دو شکل مایع و استیک وجود دارد. به طور معمول از کانسیلر مایع در نزدیکی نقاط چین و چروک‌دار مثل اطراف چشم و دهان استفاده می‌گردد.

مرحله پنجم : استفاده از کرم پودر

استفاده از کانسیلر

استفاده از پودر پایه یک عمل بسیار سخت می‌باشد. دقت داشته باشید که اگر مقدار اندکی از آن استفاده نمایید، انگار که از آن مصرف نکرده‌اید و اگر بیش از حد استفاده گردد، موجب ایجاد آرایش ناخوشایند خواهد شد.

مرحله ششم : استفاده از برنز‌کننده

استفاده از کرم پودر

استفاده از یک برنز‌کننده با استفاده از یک برس مخصوص قادر است تا زیبایی ویژه‌ای به پوست شما ببخشد. به طور معمول برس‌های برنزکننده حاوی موهای بسیار زیادی بوده که هر بار آن را روی پوست خود می‌کشید، مقدار برنزه شدن پوست افزایش پیدا می‌نماید.

مطالب کاربردی:  انواع آرایش چشم چگونه است و روش‌های پاک کردن آرایش چشم چیست؟

 

قدم هفتم : استفاده از رژگونه

استفاده از برنز‌کننده

استفاده از رژگونه سبب افزایش رنگ و طراوت چهره می‌شود. بهتر است آن را با کمک یک برس متراکم با مو‌های زیاد انجام بدهید.

مرحله هشتم : استفاده از هایلایتر

استفاده از رژگونه

استفاده از هایلایتر مناسب موجب افزایش درخشش پوست شده و زیبایی شما را افزایش می‌دهد. هایلایتر دارای انواع گوناگونی مثل پودر و کرم است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود هر یک از آن‌ها را تهیه نمایید.

مرحله نهم : سایه چشم

سایه چشم

سایه چشم موجب افزایش جذابیت شما می‌شود. می‌توانید از سایه‌های طبیعی و یا تیره استفاده نمایید. بهتر است سایه خود را به گونه‌ای انتخاب کرده که بخشی از آن روشن و بخشی هم تیره باشد.

در مرحله اول برس را به رنگ تیره آغشته کنید و بعد آن را در گوشه بیرونی چشم که بالای خط موج قرار دارد، بزنید. سایه تیره‌تر را در چاله پل که زیر استخوان ابرو قرار گرفته، بکشید. مالیدن سایه را تا مرکز پلک انجام بدهید، چراکه گوشه‌های داخلی را نباید تیره کنید. پس از آن از یک برش سایه تمیز استفاده نموده و دو سایه را با هم مخلوط کنید.

مرحله دهم : استفاده از خط چشم

استفاده از خط چشم بسیار دشوار است، چراکه باید با توجه به نوع چشم، آن را انتخاب نمایید. خط چشم دارای انواع متنوعی بوده که شامل خط چشم مایع، ژله خط چشم، خط چشم مدادی می‌شود.

مرحله یازدهم : استفاده از ریمل

استفاده از خط چشم

استفاده از ریمل یکی از اصلی‎ترین مواردی بوده که مورد توجه تمامی آرایشگران قرار گرفته است. چرا که موجب افزایش زیبایی چشم می‌شود. ریمل را می‌توانید در رنگ‌های گوناگون تهیه نمایید، ولی رنگ‌های قهوه‌ای و سیاه رایج‌تر می‌باشند. همچنین می‌توانید از فرمژه هم استفاده نمایید.

مرحله دوازدهم : برق لب

برق لب

استفاده از برق لب یکی از اصلی‌ترین مراحل آرایش ساده دخترانه لایت است. در صورتی که دارای لب‌های خشک و ترک خورده هستید، می‌توانید از یک نرم‌ کننده ملایم استفاده نمایید.

مطالب پربازدید:  آموزش 10 مدل آرایش ساده برای مبتدیان

 

آرایش ساده، ترندی همیشگی

آموزش آرایش ساده با مجله اینترنتی مدیسه، یکی از بهترین تجربه‌ها برای اشخاص مبتدی شناخته می‌شود. با استفاده از این نوع آرایش می‌توانید زیبایی طبیعی را به خود هدیه ببخشید. آموزش آرایش شیک و ساده برای تازه کار‌ها اهمیت فراوانی دارد، چراکه قادرند تا از این طریق، اصول آرایش را به خوبی یاد بگیرند. همچنین شما می‌توانید جهت تهیه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود از برندهای معتبر ایرانی و خارجی به فروشگاه اینترنتی مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : lorealparisusa

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *