40 مدل مانتو پاییزی از کالکشن‌های لاکچری مزونی

فصل پاییز فرا رسیده است و قرار است طبیعت و استایل افراد پر از رنگ‌های جذاب گرم مانند زرد، نارنجی، قهوه‌ای و… شود. جنس پارچه‌های کاربردی در مانتو پاییزی سوییت، میکرو، کبریتی، چرم و… است که در انواع مدل‌های جذاب عرضه می‌شوند. در این مطلب 25 مدل مانتو پاییزی جدید آورده شده است تا شما در زمان خرید مانتو دچار سردرگمی نشوید.

مدل مانتو پاییزی کبریتی

عکس مانتو کبریتی پاییزی 1

عکس مدل مانتو پاییزی کبریتی

جنس کبریتی همواره در پاییز مورد استقبال قرار می‌گیرد. زیرا هم گرم و ضخیم است و هم شیک می‌باشد. با پارچه کبریتی می‌توان مدل‌های مختلفی از مانتو پاییزی اعم از مانتو پاییزی کوتاه یا بلند را درست کرد. شما طرفدار کدام مدل هستید؟

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مانتو چهارخانه، پای ثابت مانتو پاییزی

عکس مدل مانتو پاییزی چهارخونه

عکس مدل مانتو پاییزی چهارخانه

چهارخانه طرحی جذاب برای تمام فصول است، اما از آن به‌طور ویژه در فصل پاییز استفاده می‌شود. طرح چهارخانه در الگوها و مدل‌های مختلف مانتو پاییزی استفاده می‌شود؛ از الگوهای کژوال تا الگوهای نیمه رسمی. البته این به نوع چهارخانه هم بستگی دارد. چهارخانه‌های درشت معمولا در استایل روزمره و کژوال استفاده می‌شوند، مثلا در مدل مانتو پاییزی کوتاه چهارخانه به شکل اورشرت یا شکت. اگر طرح چهارخانه ریز باشد برای استایل اسمارت کژوال یا نیمه رسمی مناسب خواهد بود. هر کدام از چهارخانه‌ها اسم مخصوص به خودشان دارند و در مدل‌های خاصی از مانتو پاییزی استفاده می‌شوند. 

دانستنی‌های جذاب:  شکت چیست؟ چند نکته برای ست کردن شکت

جنس حوله‌ای کاملا مناسب فصل پاییز است و بسیار گرم خواهد بود. همانطور که در عکس سوم مشاهده می‌شود برای شکت، که مانتو پاییزی کاملا کژوال است، چهارخانه بزرگ انتخاب شده است. 

اگر طرفدار مدل‌های خاص و منحصر به‌فرد بودن هستید، شنل چهارخانه با جنس کشمیر پشمی می‌تواند به عنوان مدلی جدید و منحصر به‌فرد برایتان محسوب شود.

مدل مانتو سوییت پاییزی

عکس مدل مانتو سوییت پاییزی 2

عکس مدل مانتو سوییت پاییزی

سوییت جنس پارچه مناسب فصل پاییز است. از این پارچه پاییزی می‌توان مدل های مختلفی از مانتو را مانند شنل، مانتو کتی و… درست کرد. در این قسمت شاهد کت سوئیت چرم و شنل سوئیت هستیم. 

مدل مانتو پاییزی پلنگی

عکس مدل مانتو پاییزی پلنگی 1

عکس مدل مانتو پاییزی پلنگی 2

پلنگی یکی از طرح‌های موردعلاقه بسیاری از افراد است. در زمان‌های دور لباس پلنگی واقعا از پوست پلنگ تهیه می‌شد. به همین علت این لباس تنها برای افراد بسیار ثروتمند بود. اما با مروز زمان و پیشرفت در چاپ دیجیتال، طرح پلنگی روانه بازار شد و اقشار مختلف جامعه توانستند آن را استفاده کنند. از انواع مدل‌های جدید مانتو پاییزی 1401 استفاده از طرح و چاپ حیوانات به خصوص چاپ پلنگی است. چاپ پلنگی هم می‌تواند در قسمتی از مانتو استفاده شود و هم می‌توان یک مدل مانتو پاییزی مخمل با پارچه تماما پلنگی خریداری کنیم. 

مدل مانتو پاییزی چرم

عکس مدل مانتو پاییزی چرم 3

عکس مدل مانتو پاییزی چرم 1

عکس مدل مانتو پاییزی چرم 2

هر ساله استفاده از جنس چرم با شروع فصل پاییزی رونق می‌گیرد. اما امسال چرم‌ها ترند شده‌اند. در پاییز و زمستان 1401 مانتوی تماما چرم پاییزی یا مانتوی ترکیبی چرم و پارچه‌های دیگر بسیار پرطرفدار خواهند بود. مانتوی عروسکی چرم، مدلی پرطرفدار برای دختران است چه از لحاظ جنس و چه از لحاظ مدل. به‌نظر شما کدام مدل زیباتر است؟ مانتو ترکیبی یا مانتوی عروسکی چرم؟

قیمت انواع مانتو پاییزی

مدل مانتو پاییزی پیراهنی

عکس مدل مانتو پاییزی پیراهنی 1

عکس مدل مانتو پاییزی پیراهنی 2

عکس مدل مانتو پاییزی پیراهنی 3

بسیاری از افراد دوست دارند ظاهری الگانت و زنانه داشته باشند. یکی از راه‌ها برای بدست آوردن این ظاهر پوشیدن پیراهن، سارافون و دامن است که به نمایش زنانگی کمک شایانی می‌کند.

مدل مانتو پاییزی کوتاه

عکس مدل مانتو پاییزی کوتاه چهارخونه 2

مانتوی کوتاه طرفداران بسیاری دارد، زیرا نسبت به مانتو بلند از آزادی حرکت و راحتی بیشتری برخوردار است، مخصوصا زمانی که باران می‌بارد. 

تونیک پاییزی 

عکس مدل مانتو پاییزی تونیک

میکرو یکی از پارچه های محبوب فصل پاییز است. این پارچه در این مدل تونیک بسیار زیبا نشان داده می‌شود.

مانتو بارانی پاییزی کوتاه

عکس مدل مانتو بارانی پاییزی کوتاه

جنس این مانتو بارانی از پارچه مموری ضد آب درست می‌شود. این مدل مانتو پاییزی اسپرت برای کسانی که دوست دارند در زیر باران قدم بزنند و علاقه ای به چتر ندارند، عالی است.

ست مانتو شلوار پاییزی میکرو

عکس ست مانتو شلوار پاییزی میکرو

رنگ آجری برای فصل پاییزی بسیار جذاب است. اگر به دنبال یک ست مانتو شلوار میکرو پاییزی جذاب باشید، مدل بالا فوق‌العاده خواهد بود. 

مانتو پاییزی کتی

 

عکس مانتو پاییزی کتی 2

عکس مانتو پاییزی کتی 3

چند سالی است که مانتوی کتی جای خود را در میان مردم باز کرده است. این مدل مانتو طرفداران زیادی دارد و در رنگ‌ها، جنس‌های متنوع و مدل‌های مختلف روانه بازار می‌شود. 

مانتوی پاییزی دانشجویی

عکس مانتوی پاییزی دانشجویی

مانتوی دانشجویی معمولا دارای رنگ تیره و چاپ های ساده تر است. معمولا در دانشگاه مدل مانتو پاییزی جلو بسته بلند پوشیده می‌شود. 

مدل مانتوی پاییزی ترکیبی 

عکس مدل مانتوی پاییزی ترکیبی 

عکس مدل مانتوی پاییزی ترکیبی  2

مانتو ترکیبی از ترکیب حداقل دو پارچه درست می‌شود. این دو پارچه می‌توانند در جنس و طرح متفاوت باشند. مانتوهایی که داخلش آستر خورده باشد، مناسب فصل پاییز و حتی زمستان است. 

دانستنی‌های جذاب:  20 ترند محبوب مانتو برش دار ویژه پاییز

مانتو پاییزی بلند

عکس مدل مانتو پاییزی بلند 3

عکس مدل مانتو پاییزی بلند 1

عکس مدل مانتو پاییزی بلند 2

این مانتوها برای دانشگاه، محیط کار و… بسیار کاربردی هستند. البته بسیاری از افراد به مانتوهای بلند علاقه دارند. مانتو بلند به‌طورکلی قد را بلندتر نشان می‌دهد و اگر کمربند هم داشته باشد به بلندنمایی کمک بسیاری می‌کند.

مدل مانتوی پاییزی اداری

عکس مدل مانتو پاییزی اداری 1

عکس مدل مانتو پاییزی اداری 2

معمولا از رنگ های رسمی مانند مشکی، سرمه‌ای و خاکستری در جنس‌های شق و رق برای مانتو اداری استفاده می‌شود. برای تزیین و ایجاد نوآوری در درس کُد اداری از برش (مانتوی برش دار) استفاده می‌شود. 

مدل مانتوهای پشمی و مونوگرام

مانتوهای پشمی و مونوگرام

طبق روتین هرساله شانل امسال نیز این برند از پارچه‌های توئید یا پشمی استفاده کرده است. شانل در سال جدید، انبوهی از مانتوهای بوکله خود را در رنگ‌های توتی و سبز روشن، در نمایشگاه مد لباس خود در طول هفته مد پاریس به نمایش گذاشت.

مانتوهای مونوگرام بلند به همراه بافت ریز سفید و مشکی هم از دیگر خلاقیت‌های این برند در سال جدید بوده‌اند که یاد‌آور مد دهه ۱۹۵۰ است.

دانستنی‌های جذاب:  10 مدل آستین مانتو مجلسی ترند امسال

مانتوهای پاییزه به رنگ صورتی

مانتوهای پاییزه به رنگ صورتی

نادیده گرفتن این رنگ در جاری کار نسبتا دشواری است. باید گفت که در مدل‌های مانتو پاییزه امسال، با انواع جنس‌ها از قبیل: ساتن، چرم، بوکله، خز مصنوعی یا پشم، به چشم می‌خورد.

مدل مانتو پاییزه چهار دکمه

پوشش زیبای پاییزی زنانه در سال ۲۰۲۲

تلفیق پارچه کتان در مانتوی پاییزی با دکمه‌های دوبل

مانتو پاییزه چهار دکمه

کمپانی‌های فعال در زمینه مد و فشن در سال جدید میلادی، بر روی سبک کلاسیک چهاردکمه تمرکز کردند. به نظر می‌رسد این مدل مانتو پاییزی در قالب رنگ‌های خاکستری و قرمز پر رنگ، سبکی است که همیشه تازگی خود را حفظ می‌کند

مانتو و روسری توکار

شیکی و زیبایی با ست‌های هماهنگ شال و مانتوی پاییزی

تجربه یک استایل خاص و مد روز با ست شال و مانتوهای پاییزه

این ست‌های شیک مانتو و روسری‌های توکار، به شما کمک می‌کند که در روزهای سرد پاییز ، هم گرم بمانید و هم مطابق یکی از ترندهای محبوب و پرطرفدار سال، لباس بپوشید.

مدل مانتو پاییزی تمام کرم

مدل مانتو پاییزی تمام کرم

از آنجا که رنگ کرم به راحتی لک می‌شود، نمی‌توان آن را یک مانتو برای استفاده روزمره دانست. اما اگر می‌خواهید مطابق مد روز لباس بپوشید، در دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های پاییزی امسال، حتما روی آن حساب کنید.

دانستنی‌های جذاب:  20 ترند مدل شال و کلاه زنانه برای پاییز و زمستان 1401

پانچوها

پانچوها ترند پاییز

گرایش به سبک‌های بوهمی با پانچوهای بافت پاییزی

اخیرا روی صنایع دستی سنتی در مد تمرکز شده است که عمدتا در گرایش‌های نوع بوهمی ظاهر می‌شود. پوششی که در پاییز و زمستان پیش رو، این روند را در بر‌می‌گیرد، پانجوها و سایر طرح‌های شنلی مشابه هستند. اگر سبک‌های سنتی را می‌پسندید، از میان بافت‌ها انتخاب کنید و اگر می‌خواهید مسیر مدرن‌تری را در پیش بگیرید، جنس پشم، مناسب‌تر است.

مانتو پاییزی مخمل

مانتو مخمل ترند سال جدید

یکی از محبوب ترین پارچه های مناسب این فصل، پارچه مخمل است. مخمل چه ساده و چه طرح دار باشد، اصلی‌ترین انتخاب افراد شیک پوش برای فصل پاییز است.

ویژگی پارچه مخمل این است که گرمای مورد نیاز برای فصل پاییز را برای شما به ارمغان می آورد.به عبارت دیگر نه آن چنان گرم است که تحمل گرمای پاییز را برای شما طاقت فرسا کند و نه آن چنان نازک و  خنک است که با کوچک ترین بادی احساس سرما کنید.

مانتو پاییزه فوتر

مانتو از جنس فوتر در پاییز

گرچه جنس فوتر چندان جدید نیست اما همچنان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین جنس پارچه در فصل پاییز به شمار می‌رود. مانتو پاییزه فوتر تنوع بسیاری دارد.

 

در این مطلب به بررسی انواع مدل مانتو پاییزی پرداختیم. از جمله مدل‌های ترند امسال چاپ حیوانات، مانتوی پاییزی چرم، مانتو پاییزی سوییت و مانتو پاییزی کبریتی و … است. امیدواریم با دیدن مدل‌ها ایده گرفته باشید و برایتان مفید بوده باشد. راستی! شما کدام مدل را می‌پسندید؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *