ناخن‌ها از مهم‌ترین اجزای دست در ظاهر محسوب می‌شوند که زیبایی آن‌ها سبب جذابیت بیشتر دستان می‌شود. افراد زیادی امروزه علاقه به طراحی ناخن مطابق با مد روز دارند. یکی از مواردی که شما می‌توانید جهت طراحی ناخن‌هایتان از آن الهام بگیرید؛ فصل‌های سال هستند. تمام فصل‌ها المان‌های خاص به خود را دارند که شما می‌توانید در طراحی ناخن از آن‌ها استفاده کنید.

بسیاری از ما به طرح و لاک ناخن علاقه داریم و همیشه دنبال بهترین لاک ناخن هستیم. زمانی‌که هوا سردتر می‌شود، پیش‌بینی کلی این است که از ناخن‌های قرمز روشن، سورمه‌ای و مشکی استفاده کنیم. طرح ناخن پاییزی امسال دارای تنوع زیادی است و ما شاهد رنگ‌ها و طرح‌های ماجراجویانه‌تری هستیم. اگر به ترند‌های جدید علاقه‌مند هستید، این مقاله جذاب را از دست ندهید، چراکه در این مطلب به معرفی جذاب‌ترین طرح‌های ناخن‌ در پاییز 2023 می‌پردازیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

طرح ناخن پاییزی نمودار میله‌ای

طرح ناخن پاییزی نمودار میله‌ای

این طرح هندسی از نمودارهای ستونی الهام گرفته و برای رنگ ستون‌های آن از رنگ‌های مناسب فصل مثل قهوه‌ای، نارنجی و… استفاده شده‌است. برای طراحی ناخن پاییزی نمودار میله‌ای، تکه‌های کوچک نوار را بردارید و آن‌ها را به سبکی که دوست دارید، قرار دهید. با تغییر موقعیت میله‌ها در هر انگشت، مقداری خلاقیت به طراحی ناخن‌ها اضافه کنید. مهم نیست که چه طول یا شکل ناخنی دارید، این طرح متفاوت مناسب دستان شماست.

طرح ناخن با برگ‌های پاییزی

طراحی ناخن با برگ‌های پاییزی

اگر عاشق پاییز باشید، این طرح مخصوص شماست.آموزش کاشت ناخن این طرح ساده است. برای این طرح کاشت ناخن، با استفاده از یک قلم‌موی ظریف و رنگ‌های الهام‌گرفته از طبیعت، گل‌های ظریف را روی نوک و انتهای ناخن‌هایتان طراحی کنید، و مطمئن شوید که حداقل یک سوم فضا را اشغال کنند. این کار انگشت‌ها را کشیده و زیباتر نشان می‌دهد. استفاده از رنگ تیره در زمینه به ناخن جذابیت زیادی می‌دهد.

طرح ناخن سنگ مرمر

طرح ناخن سنگ مرمر

این یکی از شیک‌ترین طرح‌های فصل است. این مانیکور با جلوه مرمر دارای رنگ‌های پاییزی خیره‌کننده از بنفش پر رنگ تا رنگ‌های نارنجی گرم است. اجازه دهید برس شما به آرامی و ملایمت روی ناخن حرکت کند. برای زیبایی بیشتر این طرح خارق‌العاده، خط‌های ظریف سفید و صورتی را هم اضافه کنید.

طرح ناخن راه راه پاییزی

طرح ناخن راه راه پاییزی

این طرح جدید ناخن با رنگ‌های صورتی و سبز، مطمئناً هر لباسی را برجسته می‌کند. با استفاده از سبز، قرمز تیره و زرشکی و صورتی ملایم، می‌توانید به راحتی این طرح را بدست بیاورید. برای ایجاد خطوط مستقیم، از تکه‌های کوچک نوار در مرکز انگشت استفاده کنید و رنگ‌های هر دست را برعکس کنید. طراح راه‌راه یک انتخاب عالی برای ناخن پاییزی عاشقان مد است.

طراحی ناخن ابری

طراحی ناخن ابری

در پاییز، حال‌وهوا شروع به تغییر می‌کند و فصل سرد شروع می‌شوند. شروع فصل جدید را با کشیدن ابرهای خیره‌کننده روی نوک انگشتان خود جشن بگیرید! فرقی نمی‌کند طیف‌های روشن و خالص آبی و خاکستری را ترجیح می‌دهید، یا می‌خواهید رنگ‌های خنثی را ترکیب کنید. برای کمک به برجسته‌تر شدن رنگ، فضای بک‌گراند را خالی بگذارید. با این طرح ناخن جدید و خیره کننده، احساس می‌کنید آسمان در دستان شماست.

طرح ناخن آلویی هندسی

طرح ناخن آلویی هندسی

این مدل یک طرح ناخن پاییزی ساده هندسی است که دست‌یابی به آن، بسیار آسان بوده و در انواع رنگ پوست‌ عالی به نظر می‌رسد. برای پیاده کردن آن، به یک طرف ناخن خود یک قطعه طلق یا چسب بچسبانید و در سمت دیگر یک سایه آلویی جذاب بزنید. هنگامی که لاک ناخن خشک شد و قسمت چسبی را بردارید.

طرح مونوکروم سبز

طرح مونوکروم سبز

از ترندی‌ترین طرح‌های پاییزی می‌توان به مونوکروم سبز اشاره کرد. طرح ناخن ساده همیشه یک انتخاب درست برای زمانی‌ است که علاقه‌ای به طراحی روی ناخن خود ندارید.

طرح ناخن پاییزی با پولک طلایی

طرح ناخن پاییزی با پولک طلایی

در این مدل طرح بک گراند یک مانیکور نود کلاسیک است که با تزییناتی طلایی ظاهری درخشان پيدا كرده است. طراحی این مدل نیازمند مهارت است و برای اینکه در خانه انجام شود کمی پیچیده است. پس این مدل را برای زمانی‌که تصمیم دارید که ناخن‌های خود را با یک طراحی ساده اما متمایز جلوه دهید، ذخیره کنید.

قیمت انواع لاک‌های ترند پاییزی

طرح ناخن جدید و مدرن

طرح ناخن جدید و مدرن

چیزی که این طرح را بسیار جذاب می‌کند، ترکیب مدرنیسم و رنگ‌های جسورانه است. با استفاده از نوار، مستطیل‌ها را روی سطح ناخن قرار دهید. سیاه و سفید را اضافه کنید و بین هر فرم یک نقطه قرمز بگذارید. حالا دستان شما زیبا و مانند یک اثر هنری به نظر می‌رسند. این طرح ناخن پاییزی دخترانه برای افرادی با استایل هنری عالی است.

طرح ناخن پاییزی نود و آبی

طرح ناخن پاییزی نود و آبی

رنگ‌های نود را می‌توان با همه چیز پوشید و به خوبی با رنگ‌های روشن مثل آبی ست کرد. این یک ترکیب شیک است و به راحتی با استایل شما ست می‌شود. این مدل را می‌توان روی ناخن‌هایی با هر شکل و قدی پیاده کرد. یکی دیگر از راه‌های ترکیب دو رنگ نود و آبی افکت ombre است که یک تركيب لطیف، رمانتیک و زنانه را به دستان شما اضافه می‌کند.

طرح ناخن پاییزی کافه لته

طرح ناخن پاییزی کافه لته

این طرح که از یک فنجان قهوه ساده الهام گرفته شده‌ است، شامل دو رنگ قهوه‌ای و کرم می‌شود. برای داشتن این طرح، کل ناخن را با رنگ ملایم یا نود لاک بزنید و نیمی از آن را شکلاتی کنید. با استفاده از رنگ روشن‌تر یک شکل یکسان و ظریف بکشید و در انتها با کشیدن یک مرز نازک شکلاتی کار را به پایان برسانید.

طرح هنری الهام گرفته از برگ پاییزی روی ناخن

طرح هنری الهام گرفته از برگ پاییزی روی ناخن

پاییز فصلی است که با ریزش برگ و تغییر رنگ همراه است و شما می‌توانید نشانه‌های آن را در طرح ناخن پاییزی خود نشان دهید. برگ‌ها نمادی از چرخه زندگی هستند. پس این طرح بسیار با حال و هوای فصل همخوانی دارد.

طراح ناخن پاییزی مشکی و قهوه‌ای

طراحی ناخن پاییزی مشکی و قهوه ای

ترکیب قهوه‌ای و مشکی یک ست شیک و جذاب است. خنثی بودن این دو رنگ این ترکیب را یک انتخاب عالی برای ست کردن با استایل‌های مختلف روزمره می‌کند. انواع نقش‌ها و پترن‌ها را می‌توانید روی آن پیاده کنید و از شیک بودن ناخن‌های خود لذت ببرید.

طرح ناخن جدید الهام گرفته از نقاشی انتزاعی

طرح ناخن جدید الهام گرفته از نقاشی انتزاعی

طرح ناخن انتزاعی یک گزینه خلاقانه برای پاییز است. در این سبک ترکیب رنگ‌های نامحدودی برای امتحان کردن وجود دارد. در اشکال انتزاعی شما می‌توانید چندین شکل و زاویه را با هم ترکیب کنید. این طرح برای ناخن‌های بلند و شکل گرد و بادامی ایده آل است.

ترکیب طرح‌های ناخن پاییزی

ترکیب طرح‌های ناخن پاییزی

ترکیب رنگ‌های پاییزی مورد علاقه شما ایده خوبی است. مانیکور چند رنگ، دستان شما را خاص و متمایز خواهد کرد که در سال 2023 این مدل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. انتخاب رنگ‌هایی که مکمل یکدیگر هستند، باعث می‌شود که درخشش رنگ‌ها در کنار هم بیشتر و جذاب‌تر باشد.

حتما ببینید: ۲۵ طرح کاشت ناخن ترندی سال

طرح ناخن پاییزی دخترانه با چاپ پلنگی

طرح ناخن پاییزی دخترانه با چاپ پلنگی

استفاده از طرح پلنگی مختص افراد خاص است و افراد زیادی نیستند که ریسک داشتن طرحی پیچیده روی ناخن‌هایشان را قبول کنند. برای طرح پلنگی ترکیب رنگ‌های مختلفی وجود دارد، از قهوه‌ای و مشکی کلاسیک گرفته تا گزینه‌های جسورانه مانند قرمز و صورتی. حتما در نظر داشته باشيد كه تعادل را در استفاده از اين طرح رعايت كنيد. مثلا می‌توانید روی نوک ناخن از آن استفاده کنید یا فقط یک یا دو طرح ناخن پلنگی را در دست داشته باشید.

طرح ناخن پاییزی شطرنجی

طرح ناخن پاییزی شطرنجی

چهارخانه‌ها یک طرح کلاسیک هستند که می‌توانند با ترکیب رنگ دلخواه طراحی شوند. رنگ‌های استفاده شده در این طرح ناخن دخترانه، می‌تواند جسورانه و متضاد یا رنگ‌های خنثی و مکمل باشد. شما می‌توانید الگوی شطرنجی را روی هر ناخن یا ترکیب آن با سایر چاپ‌ها یا اشکال انتزاعی بزنید.

طرح ناخن پاییزی شاخه‌ای

پاییز زمان تغییر و گذار است و این می‌تواند در طرح ناخن شما نیز منعکس شود. برای انجام این کار، می‌توانید تصاویری از شاخه، برگ و گل را اضافه کنید. اینکه چگونه تصمیم می‌گیرید این تصاویر را در طراحی خود بگنجانید، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

طرح ناخن جدید با لاین آرت زنانه

طرح ناخن جدید با لاین آرت زنانه

اگر دوست دارید که ناخن‌های هنری و خاص داشته باشید آرت لاین مناسب شما است. خطوط و اشکال ساده یک طراحی خاص و متمایز را برای شما خواهد ساخت. تصاویر می‌توانند هر چیزی باشند، از فرم‌های زنانه گرفته تا خطور آزاد و برگ و گل. رنگ‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما یک لاین آرت معمولا به رنگ سیاه و سفید یا نود هستند.

طرح ناخن مینیمال فرانسوی

طرح ناخن مینیمال فرانسوی

اگر به دنبال طرح ناخن پاییزی مینیمال هستید، این طرح شیک و همه‌کاره مناسب شماست و به خوبی با استایل‌ها و موقعیت‌های مختلف ست می‌شود. برای طراحی این ناخن، نوک آن را سفید و رنگ پایه آن را صورتی روشن یا نود بزنید. این طرح هیچ محدودیتی در سن ندارد. برای داشتن ناخن‌های مینیمال زیبا سلامت ناخن بسیار مهم است چراکه در این سبک از لایه‌های زیادی استفاده نمی‌شود.

دانستنی های ضروری: نکاتی برای تقویت ناخن و داشتن ناخن هایی زیبا

طرح ناخن پاییزی روباه

طرح ناخن پاییزی روباه

طرح ناخن دخترانه روباه بسیار جذاب و بازیگوشانه است. طراحی آن روی ناخن نیاز به دقت و ابزار خاص دارد و انجام آن در خانه کار بسیار دشواری است. پس با سپردن این كار به ناخن‌كار خود یک طرح بانمک و خاص را به دستان خود ببخشید. حتی این طرح را می توانید به عنوان لمینت ناخن نیز استفاده کنید.

در این مقاله به بررسی طرح‌ ناخن پاییزی دخترانه و زنانه مناسب برای پاییز امسال پرداختیم. شما کدام طرح را پسندیدید؟ آیا مدلی در بین این طراحی‌ها بود که شما را کنجکاو و شیفته خود کرده باشد؟

 

منبع : greenweddingshoes

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

4 دیدگاه در “20 ایده جذاب برای طرح ناخن پاییزی 1402

  1. بهار گفت:

    وای پاییز شد به این زودی!!!

  2. یاسمین ب گفت:

    آخریه چقدر قشنگ بود منو یاده روباه دوست شازده کوچولو انداختید. چقدر نوستالژی بود
    ممنون

  3. سردبیر گفت:

    چشم هم بذاری عید هم میاد

  4. سردبیر گفت:

    آره عزیزم خیلی قشنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *