عکس ادکلون مردانه

 

مشخصات ادکلن لوکس الفکتیو استدیو

⁣اگر به دنبال ادوکلن‌هایی هستید که با تحقیق و آزمایش فراوان تهیه شده‌اند، لاین عطرسازی اُلفکتیو استدیو Olfactive Studio انتخاب مناسب شما است. سلین ورلور سازنده و مبتکر ادکلن‌های این برند بعد از سال ها تجربه عطرسازی وبلاگی راه انداخت و در آن نظرسنجی‌های مختلفی از مخاطبان و خواننده‌های آن انجام‌داد. پس از این مرحله سلین مفاهیم به‌دست آمده را به عکاسان سپرد تا به سلیقه خودشان یک اثر هنری خلق کنند و سپس براساس شنیده‌ها و دیده‌هایش به ترکیب عطرهای لاین Olfactive Studio پرداخت. عطرهای این لاین به توصیف سلین نقطه تقاطعی بین هنر عکاسی و عطر سازی یا به عبارتی نقطه تلاقی حواس بینایی و بویایی است. سه ادوکلن Autoportrait, Chambre Noir , Still Life با الهام از مفاهیم «خود نگاره»، «اتاق تاریک» و «طبیعت بی‌جان» در عکاسی ترکیب شده‌اند.

ادوکلن مردانه Autoportrait از این برند رایحه‌ای گرم و تکان‌دهنده است. این ادوکلن آن قدر خاص است که می‌تواند به رایحه شخصی شما تبدیل شود. این ادوکلن چوبی و ادویه‌‌ای ترکیبی از عطر ترنج و صمغ لامی است که در قلب خود رایحه عود و مشک را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر گلسنگ، سدر و خس‌خس ترکیب شده‌است. پس از خرید ادوکلن Autoportrait آماده باشید تا از هرجا که رد می‌شوید، اسم ادوکلن شما را بپرسند! این ادوکلن به صورت ادوپرفیوم (پارفام) در حجم 100 میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عکس ادکلون مردانه - 2

خرید عطر و ادکلون مردانه

 

 

ادوکلن مردانه دیلن بلو رایحه‌ فراموش‌نشدنی

اگر روحیه حساسی دارید، با مردی که ادوکلن Dylan Blue می‌زند، وارد رابطه نشوید!

بعضی از عطرها در خاطر می‌مانند. بعضی از عطرها در مشام حک می‌شوند. بعضی از عطرها تا ابد تو را به‌یاد آن مرد جذاب شیک‌پوش با ادوکلنی گس و تلخ می‌اندازند که وقتی می‌رفت، تا ساعت‌ها زمین و زمان وجودش را به تو یادآوری می‌کردند.

ادوکلن مردانه Dylan Blue از برند ایتالیایی Versace با بوی چوب‌های معطر و نت‌های دریایی مناسب فصل گرم سال و آقایانی است که رایحه‌های تلخ و خنک را می‌پسندند. همراهی رایحه ترنج کالابریایی، گریپ فروت و انجیر با رایحه آغازین این ادوکلن ترشی و خنکی ملایم و دلچسبی به رایحه چوبی آن افزوده‌است. در قلب این ادوکلن رایحه برگ بنفشه، چوب گیاه پاپیروس، نعناع هندی ارگانیک، فلفل سیاه و عنبر به ماندگاری این عطر کمک می‌کنند و رایحه زیرین مشک، دانه تونکا، عود و زعفران با ایجاد تضادی بین شیرینی و تلخی این رایحه را گس‌تر و مردانه‌تر کرده‌است.

ادوکلن Dylan Blue در سال 2016 وارد بازار شد. بطری جذاب این ادوکلن رویال مکعب مستطیلی به رنگ آبی مدیترانه‌ای تیره با درپوش طلایی است. این ادوکلن را به صورت ادوتویلت و در حجم 100 میلی‌لیتر از سایت مدیسه بخرید.

عکس ادکلون مردانه

 

پرقدرت و با جذبه با ادوکلن مردانه تاسکن لدر

ادوکلن مردانه تاسکن لدر Tuscan Leather از برند امریکایی مد و فشن Tom Ford عطری ایده‌آل برای آقایانی است که تمایل دارند پرقدرت و باجذبه در مجامع حضور پیدا کنند؛ به عبارتی می‌توان گفت این ادوکلن یک رایحه مردانۀ مردانه است.

تاسکن لدر عطری دودی، چرمی است که در زیر و بم‌های خود رایحه ملایم آویشن، تمشک و زعفران را پنهان کرده‌است. وقتی این ادوکلن را می‌زنید، شامه شما بلافاصله در پارادوکسی از تلخی و شیرینی غوطه‌ور می‌شود و پس از لحظاتی روی رایحه چرم ثابت می‌ماند. با این‌حال عطر تاسکن لدر یک عطر یکنواخت و تکراری‌شدنی نیست؛ وجود عصاره گل یاسمن شب بو در این عطر باعث می‌شود ظرافت نت‌های گیاهی، میوه‌ای و گلی خیلی ملایمی هم از لابه‌لای عطر چرم مشام شما را نوازش بدهد.

Tuscan Leather

این ادوکلن لوکس مردانه به صورت ادو پرفیوم (پارفام) در حجم 100 میلی‌لیتر، با ماندگاری 7 تا 12 ساعت با ضمانت اصالت در مدیسه به‌فروش می‌رسد.

از بین برaj3769_2از بین بردن بوی بد عرق و بهترین ادکلون های مردانه

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “ادوکلن مردانه با رایحه‌ فراموش‌نشدنی یک مرد جذاب

  1. armin گفت:

    متاسفانه ادکلنهای برند versace علیرغم کیفیت بالای رایحه از ماندگاری و خصوصا پخش بوی بسیار ضعیفی برخوردارند.به همین دلیل بندرت میشه بازخوردی از اطرافیان شاهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *