10 استایل ترند بهاره ماندگار 2024

استایل ترند بهاره 2024 در بسیاری از نقاط جهان با سال‌های قبل تفاوت‌های بسیاری دارد؛ دلیل آن نیز شاید تغییر رفتار مشتریان و طبیعتا طراحان طی همین سال گذشته باشد که باعث شده تا لباس‌هایی با فرم، استایل و جنس راحت‌تر برای آسایش افراد تولید و راهی بازار شود.

البته این اتفاق به آن معنی نیست که طراحان مد کاملا پیروی از سبک و سیاق سال‌های پیش را کنار گذاشته باشند؛ با این حال، زمانی که از ترند لباس سال 2024 صحبت می‌کنیم، دوباره لباس‌های پر زرق‌وبرق دهه ۹۰ یا لباس کوتاه سال ۲۰۰۰ در ذهنمان تداعی می‌شود. اما این‌ها تمام آن چیزی نیست که استایل ترند امسال خواهد بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شلوارهای فاق کوتاه
شلوار فاق‌کوتاه

بیست سال از پیدایش شلوارهای جین فاق کوتاه می‌گذرد و جالب اینجاست که قرار است این ترند لباس بهار 2024 را حتی بیشتر از سال‌های گذشته شاهد باشیم!

اگر نمی‌دانید آن‌ها را چطور ست کنید، باید بگوییم که کار ساده‌ای در پیش رو دارید. این نوع شلوار جین اسپرت را می‌توان با بافتنی‌های بلند، تاپ‌های برش‌دار یا انواع نیم‌تنه‌ها ست کرد. البته شلوار فاق کوتاه را می‌توانید در دامن‌های مد امسال هم پیدا کنید.

فشن‌شو ورساچه و تام فورد در گذشته این نوع لباس را به‌عنوان استایل ترند امسال رونمایی کرده بودند.

دامن‌ پلیسه‌ی بلند
دامن بلند پلیسه

بدون اغراق می‌توان گفت که دامن پلیسه، یکی از کاربردی‌ترین ترندهای لباس امسال به‌شمار می‌آید. آن‌ها سبک و راحت بوده و فارغ از اینکه بخواهید آن‌ها را در چه فضا و مراسمی به‌ تن کنید، می‌توانند قدهای متفاوتی داشته باشند. به نظر می‌رسد طراحان دامن میدی، امسال تا حد زیادی از این نوع دامن الهام بگیرند.

برای پوشیدن دامن‌های پلیسه هیچ محدودیتی خاصی وجود ندارد؛ می‌توانید آن‌ها را در انواع پرینت‌شده، رنگی و ساده در استایل مختلف و حتی مدل مونوکروم با انواع و اقسام اکسسوری‌ها همراه کنید. ضمن اینکه دامن‌ پلیسه مجلسی زیبایی فوق‌العاده‌ای به استایل شما در سال جدید می‌بخشد.

ترند لباس بهار 2024 با پارچه شفاف
پارچه های شفاف

این نوع پارچه که مصارف خاص خود را دارد، به‌ تازگی موردتوجه بسیاری از طراحان لباس قرار گرفته تا خلاقیت خود را به کار بی‌اندازند. این نوع لباس شاید برای آن‌ها که از فصل‌های سرد سال خسته‌ شده‌ باشند، یک انتخاب ایده‌آل باشد تا بیشتر و بهتر از همیشه آفتاب را روی پوست خود حس کنند. ترند پارچه شفاف را می‌توان در لایه‌بندی‌ها و ضخامت‌های مختلف پیدا کرده و به‌این‌ترتیب آن‌ها که این نوع پوشاک را می‌پسندند، می‌توانند بنا بر سلیقه خود لباس‌های بسیار بدن‌نما، یا نیمه‌شفاف را در کمدشان جا بدهند.

دامن‌‌های خیلی کوتاه
دامن‌ های کوتاه

همان‌طور که اشاره کردیم، قرار است دامن‌های چین‌دار و پلیسه ترند فصل آینده باشند اما این معنای نادیده گرفتن باقی استایل‌ها نیست!

لیست قیمت انواع لباس زنانه ترند سال

 

یکی از انواع استایل ترند امسال، دامن‌های مینی بسیار کوتاه است که سوپرمدل‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی را به خاطر ما می‌آورد. این نوع دامن‌ها را می‌توان به‌همراه انواع نیم‌تنه‌ها پوشید تا زیبایی بیشتری به استایل شما بدهد. دامن‌های مینی، در طرح‌ها و جنس‌های مختلف در بازار موجود بوده تا شما بتوانید هر ترکیبی را که دوست دارید با آن‌ها بسازید. با این‌که این دامن‌ها کوچک هستند و با مقدار کمی پارچه تولید می‌شوند اما تاثیر آن‌ها بدون اغراق چشمگیر است!

استایل ترند بهاره با کت‌ و شلوار سفید
کت و شلوار سفید زنانه

یکی از ترندهای لباس بهار 2024 که خانم‌های ایرانی هم به سادگی می‌توانند آن را بیرون از خانه بر تن کنند، همین کت‌ و شلوارهای سفید است. لباسی که با رنگ روشن و دوخت عالی خود می‌تواند به شهرمان رنگ و روی تازه‌ای بدهد.

شما می‌توانید برای اینکه استایلتان از یک‌دستی خارج شود، این استایل ترند را با اکسسوری‌هایی مثل کمربند و کیف به رنگ سیاه ست کرده تا با ایجاد تضاد رنگی، جذابیت بیشتری به لباس خود بدهید.

جوراب‌شلواری، اکسسوری جذاب سال جدید
جوراب‌شلواری، اکسسوری جذاب سال جدید

جوراب‌شلواری معمولا طی زمستان طرفداران بیشتری داشته اما همین که پا به فصل گرم می‌گذاریم افراد ترجیح می‌دهند تا آن‌ها را کنار بگذارند. حالا امسال طراحان مد سنت‌شکنی کرده تا این اکسسوری جذاب هم ترند لباس بهار باشد؛ البته قرار نیست آن را به شکل همیشگی ببینید، بلکه طراحان آن در قالب‌هایی مانند ساق‌های توری، جوراب‌های قلاب‌بافی یا جوراب‌های بلند با تزییات مختلف روانه بازار خواهند کرد!

لباس بندی
لباس بنددار جذاب و زیبا!

این نوع لباس‌ها به‌تازگی مد شده‌اند اما می‌توان از استقبال خریداران حدس زد که باید در فصول آتی، لباس‌های بندی را به‌عنوان یک رقیب سرسخت برای دیگر ترندهای لباس بهار 2024 در نظر بگیریم. چه آن لباس که برای تکمیل استایل خود انتخاب کرده‌اید تاپ باشد، کفش یا حتی شلوار، در هر صورت جذابیت آن‌ها به زیبایی هرچه تمام‌تر خودشان را نشان می‌دهد.

مطالب پربازدید :  جذاب‌ترین مدل آرایش بهاری برای خاص‌پسندان

 

لباس زرد نئونی
لباس نئونی چشمگیر

لباس‌های زرد نئونی قرار است که یکی از داغ‌ترین ترندهای لباس بهار و تابستان 2024 باشند. جالب اینجاست استایل مونوکروم با این رنگ احتمالا یکی از خاص‌ترین استایل‌های ترند امسال را بسازد!

بافتنی‌ها
بافتنی‌ها

خیلی به‌ندرت پیش می‌آید که بافتنی برای فصل بهار و تابستان به‌ عنوان ترند پارچه انتخاب شوند اما سال 2024 قصد دارد در دنیای مد یک سال خاص باشد و به همین امر هم هست که شما می‌توانید انواع تاپ، نیم‌تنه، شلوار، دامن و حتی کیف تابستانه را از جنس پارچه‌های بافتنی یا قلاب‌بافی تهیه کنید. این استایل ترند، بی شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای قدم‌ زدن کنار ساحل یا گردش‌های شبانه در شهر به‌شمار می‌آیند.

مطالب کاربردی :  35 مدل مانتو گشاد شیک و لاکچری مناسب بهار و تابستان

 

کیف‌های بسیار بزرگ
کیف‌ های اورسایز ترند سال 2022

به‌نظر می‌رسد بالاخره وقتش رسیده تا با کیف‌های کوچک که صرفا جنبه تزیینی دارند، خداحافظی کنیم؛ اما انگار طراحان مد علاقه کمی به تعادل دارند و حالا از افراط به تفریط رو آورده‌اند. کیف‌هایی که امسال ترند شده، قرار است خیلی خیلی بزرگ بوده و بعضی از آن‌ها آن‌قدر جا دارند که ما امیدواریم وسیله‌ کافی برای پر کردن آن‌ها داشته باشید و در عین حال، قدرت کافی برای جا‌به‌جا کردنشان.

مطالب کاربردی :  25 مدل شومیز دامن بهاره ترند 1402

 

این کیف‌های بسیار بزرگ که به کیف‌های مام‌استایل معروف هستند، مانند هم‌ نام‌های دیگرشان از نظر ابعاد بزرگ‌تر از اندازه‌های معمول هستند.

با استایل ترند بهاره در تمام موقعیت‌ها بدرخشید

در این مطلب به برخی از جالب‌ترین استایل ترند بهاره پرداختیم و آن‌ها را به شما معرفی کردیم. شاید ترند لباس بهار 2024 ، با انتظارات ما چندان هماهنگی نداشتند؛ اما این را به خاطر داشته باشید که طراحان مد همواره تلاش می‌کنند تا ضمن به‌کارگیری ایده‌های قدیمی، خلاقیت‌ به‌ خرج دهند و سبک امروزی را در تار و پود جهان مد بدمند.برای تهیه بهترین لباس‌های زنانه مناسب فصل بهار می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی لباس ارزان مدیسه مراجعه کنید.

 

منبع : vogue

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *