پودر پیگمنت ناخن چیست

پودر پیگمنت ناخن چیست؟ پگیمنت‌ها ذرات جامدی هستند به رنگ‌های سیاه سفید و فلورسنت که به دلیل خواص جذب و انتشار نور، ظاهر اشیا را تغییر می دهند. پگیمنت یا رنگدانه پودری بافت بسیار ریز دارد که برای رنگ دادن به مواد ترکیب و استفاده می‌شود . رنگدانه در بسیاری از صنایع مثل پارچه , پلاستیک و لوازم ارایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این روزها آن دسته از اشخاصی که با ژلیش ناخن سعی داشته تا ناخن های خود را زیبا نمایند، قادرند تا با فراگیری تکنیک‌های گوناگون طراحی هر ماه طراحی‌های زیباتر و جذاب‌تری را به ناخن‌های خود بدهند. یکی از لوازمی که با آن می‌توان یک دیزاین زیبا بر روی لاک ژل داشت، استفاده از پیگمنت‌های رنگی بوده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در نتیجه در صورتی که شما هم تمایل دارید تا ناخن‌های رنگارنگی داشته باشید، بهتر است تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما مانده تا به سادگی در خانه خودتان ناخن‌های خود را جذاب‌تر نمایید. همچنین در ادامه به شما خواهیم گفت که پودر پیگمنت ناخن چیست.

پودر پیگمنت ناخن چیست؟

پودر پیگمنت ناخن چیست؟

پیگمنت‌ها در حقیقت پودرهای رنگی بوده که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها بر روی لاک ژل‌های خود، طراحی‌های جذاب و خاصی را بر روی ناخن‌های خود به وجود بیاورید. جهت انجام این کار کافی است تا با استفاده از یک لاک ژل سفید و انواع پیگمنت‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید این طراحی را انجام بدهید. مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با استفاده از این مواد بهتر است به آن دقت کنید، استفاده از پیگمنت‌ها بر روی ناخن، بعد از زدن تاپ شاین است.

طرز استفاده از پیگمنت رنگی ناخن

طرز استفاده از پیگمنت رنگی ناخن

در صورتی که تمایل دارید تا از نحوه استفاده از پودر پیگمنت ناخن آگاه شوید، بهتر است آن را بر روی لمینت ناخن یا ژل پولیش ناخن طبیعی امتحان نمایید. جهت انجام این کار بهتر است بدانید که ما از لاک ژل خوب جهت این کار استفاده کرده تا مبادا پیگمنت‌ها با یکدیگر تداخل داشته باشند.

زیرسازی کار

زیرسازی کار

مانیکور مادر هر نوع کاشت و روش‌های طراحی به شمار می‌رود، در نتیجه مانیکور ناخن را در اولویت قرار بدهید. جهت انجام این کار از یک پوشر جهت عقب زدن کوتیکول‌های اضافی روی ناخن استفاده نمایید و پس از آن با استفاده از یک محلول کوتیکول ریمور، پوست‌های اطراف صدف ناخن را تحریک نموده و آن‌ها را با نیپر از بین ببرید.

استفاده از سر سوهان شنی و استوانه‌ای جهت انجام دادن مانیکور روسی هم پیشنهاد می‌شود.ایجاد خط و خش با سر سوهان استوانه‌ای نیز قادر است تا منجر شود تا بیس ژل به سادگی بر روی ناخن شما بنشیند.

ضد قارچ، پرایمر غیر اسیدی، بیس ژل و لاک ژل

ضد قارچ، پرایمر غیر اسیدی، بیس ژل و لاک ژل

بعد از اینکه با سر سوهان کاغذی بر روی ناخن خط و خش ایجاد نمودید و تمامی چربی‌های روی ناخن را با استفاده از پد کلینزر از بین بردید، با استفاده از ضد قارچ تمامی منافذ باز ناخن را مسدود کرده تا دچار عفونت‌های قارچی نشوید.

استفاده از پرایمر غیر اسیدی در ژلیش ناخن به منظور الزامات این روش کاشت به حساب می‌آید. پس از آن نوبت به استفاده از بیس ژل رسیده که بهتر است لایه نازکی از آن زده شود و سپس یک لایه از لاک ژل را بر روی ناخن زده و درون دستگاه یو وی قرار بدهید. در صورتی که رنگ لاک مورد نظر شما هنوز کم‌رنگ بود، می‌توانید یک بار دیگر لاک ژل مد نظر خود را بر روی ناخن بزنید.

لاک ژل سفید جهت استفاده از پیگمنت‌ها

لاک ژل سفید جهت استفاده از پیگمنت‌ها

تنها لاک ژلی که قادر است تا به زیبایی پیگمنت‌های رنگی را جلوه دهد، لاک ژل سفید است. جهت انجام این کار شما می‌توانید با استفاده از یک قلم داتینگ تعدادی نقاط توپی بر روی ناخن گذاشته و پس از آن ناخن را زیر دستگاه یو وی گذاشته تا خشک شود.

سپس تاپ شاین را بزنید و پیش از آنکه تاپ شاین را خشک نمایید، پیگمنت‌های مد نظر خود را بر روی نقاط توپی زده و اضافه آن را پاک نموده و پس از آن با استفاده از یک لایه نازک تاپ شاین روی کار را پوشش می‌دهیم و درون دستگاه می‌گذاریم. پودر رنگی دیزاین ناخن این امکان را به شما داده که به سادگی ناخن‌های خود را در مدت زمان کمی دیزاین و طراحی کنید.

پودر نئون ناخن هم دقیقا همچون پیگمنت‌های رنگی بوده و شما می‌توانید جهت درخشش ناخن‌های خود در شب از آن‌ها استفاده کنید. نحوه استفاده از پودر شبرنگ ناخن هم مثل دیگر انواع پودرها بوده و شما می‌توانید با استفاده از این پودرها ناخن‌های خاص و جذابی داشته باشید.

ژل رنگی ناخن

ژل رنگی ناخن

بعضی از اشخاص که لمینت ناخن انجام می‌دهند، سعی می‌کنند تا با استفاده از ژل رنگی ناخن دیگر از دیزاین‌های رنگی استفاده ننمایند. جهت انجام این کار تمامی ژل‌ها از جمله سافت ژل‌ها یا هارد ژل‌ها حاوی پیگمنت‌های رنگی جذابی بوده که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها ناخن‌های خود را بدون دیزاین و طراحی آراسته کنید. کاشت ناخن با پودر رنگی یکی از تکنیک‌های بوده که بعضی از ناخن کارها در سالن‌های خود از آن استفاده می‌نمایند.

انواع پودرهای طراحی ناخن

انواع پودرهای طراحی ناخن

در صورتی که شما هم یک مدتی تنها از لاک ژل‌های رنگی جهت دیزاین ناخن‌های خود استفاده می‌کردید، می‌توانید با ریمو ناخن و ترمیم ناخن از انواع پودرهای طراحی جهت جذاب‌تر شدن ناخن‌های خود کمک بگیرید.

  • پودر پیگمنت ناخن
  • پودر کروم
  • پودر شوگر افکت
  • پودر نئون
  • پودر اکلیلی
  • پودر شاین دار
  • پودر تزیین ناخن
  • پودر شیمر
  • پودر شبرنگ ناخن
  • ناخن اکلیلی سفید قادر است تا جهت کاشت ناخن عروس بسیار مناسب باشد و جلوه ویژه و به خصوصی به ناخن‌های آن‌ها ببخشد.

قیمت پیگمنت رنگی ناخن

قیمت پیگمنت‌های رنگی در مقایسه با قیمت پودر کروم بسیار ارزان‌تر بوده و شما می‌توانید با هزینه بسیار پایینی این طراحی را بر روی ناخن خود انجام بدهید. شما می‌توانید جهت خرید این محصول از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی که در سراسر کشور فعالیت دارند، اقدام به خرید کنید.

فرنچ ناخن با پیگمنت های رنگی

فرنچ ناخن با پیگمنت‌های رنگی

خیلی از افراد به فرنچ ناخن علاقه دارند، هما‌ن‌گونه که می‌دانید فرنچ ناخن در کنار سادگی و شیکی که دارد، قادر است تا زیبایی خیره‌کننده‌ای را به دستان شما ببخشد، از این رو بهتر است جهت فرنچ ناخن از پیگمنت‌های رنگی استفاده کنید. استفاده از این پیگمنت‌ها جهت فرنچ ناخن برای فصل تابستان بسیار مناسب است و شما می‌توانید با داشتن فرنچ‌های رنگی حال و هوای تابستانی را به ناخن‌های خود بدهید.

سخن پایانی

در این مقاله به شما گفتیم که  پودر پیگمنت ناخن چیست و همچنین انواع آن را به شما معرفی کردیم، همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد پیگمنت رنگی روشی راحت برای طراحی ناخن‌های شما محسوب می‌شود، فرنچ با پیگمنت رنگی مناسب فصل تابستان می‌باشد و همچنین پودر پیگمنت قیمت نسبتا مناسبی دارد.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *