فروشگاه های اینترنتی جهان

مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی معمولا دوست دارند بدانند کدام فروشگاه اینترنتی در سطح دنیا بیشترین بازدید را دارد. امروز با استفاده از آمار سایت Alexa تعدادی از پربازدیدترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. Amazon.com

220px-Amazon_logo_plain.svg

فروشگاه اینترنتی آمازون Amazon رتبه اول بازدید را در جهان دارد. این اَبَر فروشگاه سعی دارد هر نوع کالایی که هر خریداری در سطح جهان نیاز دارد، برای فروش عرضه‌کند. این فروشگاه اینترنتی عظیم با ده ها مجموعه و صدها زیر مجموعه کالا روزانه میلیون‌ها سفارش را به دست مشتریان در سرتاسر جهان می‌رساند. از ویژگی‌های جذاب این فروشگاه اینترنتی عرضه لیست هدایای قابل ثبت برای موقعیت‌های مختلف همچون جشن عروسی است. در سیستم ثبت لیست هدایا مهمانانِ جشن عروسی با استفاده از لیستی که عروس و داماد از قبل آماده کرده‌اند، هدیه‌ای با بودجه مورد نظر خودشان و دقیقا مطابق سلیقه عروس و داماد خریداری و ارسال می‌کنند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  1. Netflix.com

250px-Netflix_2015_logo.svg

فروشگاه اینترنتی نت فلیکس Netflix بزرگترین و پربازدیدترین مجموعه عرضه فیلم و سریال آنلاین با استفاده از اشتراک ماهانه است. مشتریان این فروشگاه اینترنتی با پرداخت مبلغی برای آبونمان ماهانه می‌توانند هر تعداد فیلم و سریال که مایل اند را به‌صورت آنلاین تماشا کنند.

  1. Ebay.com

200px-EBay_logo.svg

فروشگاه اینترنتی ای بِی Ebay در واقع درگاهی برای ارتباط مشتریان و فروشندگانی است که تمایل دارند به خرید و فروش مستقیم کالاهای شخصی بپردازند. تفاوت فروشگاه اینترنتی Ebay با سایر فروشگاه‌ها این است که در این سایت قیمت‌ها ثابت نیست و هر فروشنده قیمت پایه‌ای برای کالای خود در نظر می‌گیرد و در طول مدت زمان مشخصی مشتریان علاقه‌مند به آن کالا به‌صورت مزایده رقم پیشنهادی خود را برای خرید آن کالا ثبت می‌کنند و در نهایت کالا به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می‌شود. از ویژگی‌های متمایز فروشگاه اینترنتی ای بِی نظارت دقیق و حرفه‌ای این فروشگاه به شرایط فروش و خدمات ارسال فروشندگان است. مشتریان به فروشندگان در این سیستم از نظر کیفیت کالا و خدمات و برخورد مناسب امتیاز می‌دهند تا فروشندگانی که برای سایرین ایجاد دردسر می‌کنند از سیستم حذف شوند.

مدیسه : تجربه خرید اینترنتی مشتریان

  1. Etsy.com

Etsy_logo_lg_rgb

فروشگاه اینترنتی اِتسی Etsy درگاهی برای ارتباط مستقیم خریدار با فروشندگانی است که کارهای هنری دست‌ساز خود یا دیگران را برای فروش ارائه می‌کنند. این سایت لباس بچه که در واقع برای حمایت از هنرمندان و حرفه‌پیشگان خانگی تاسیس شده است، شباهت‌های زیادی با بازارهای هفتگی هنری دارد که در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. خریداران در این فروشگاه اینترنتی به دنبال آیتم‌های دست‌ساز، وینتج و خاص می‌گردند و سایت نیز براساس سلیقه و خریدهای قبلی مشتریان به آنها کالاهای متناسب با سلیقه‌شان پیشنهاد می‌دهد. پرداخت قیمت کالا از درگاه این فروشگاه صورت می‌گیرد و نظارت مستقیمی بر نحوه ارسال فروشندگان و درصد کسب رضایت مشتریان وجود دارد.

  1. Wallmart.com

Walmart_logo.svg

فروشگاه اینترنتی وال مارت Wallmart وابسته به فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای فیزیکی به همین نام در امریکا هستند. این فروشگاه مثل یک هایپرمارکت آنلاین همه نیازهای مشتریان را از خرید اینترنتی لباس، کتاب، لوازم خیاطی و لوازم الکترونیکی گرفته تا اسباب بازی، دکوراسیون و مبلمان منزل برطرف می‌کند. از مزایای فروشگاه اینترنتی وال مارت این است که با ارسال کالا از نزدیک‌ترین شعبه فروشگاه فیزیکی به آدرس مشتری کالا با یکی از سریع‌ترین سیستم‌های ارسال و بازگشت در امریکا ارسال می‌شود.

 

خرید از هایپرمارکت آنلاین ایرانی

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

8 دیدگاه در “5 فروشگاه اینترنتی با بالاترین بازدید در جهان کدامند؟

  1. پش گفت:

    ممنون از مطلب جالبتون. خسته نباشید.

  2. بهرام گفت:

    عالی بود چقدر جالب.

  3. Hesam گفت:

    عالی بود خیلی اطلاعات جالبی بود. امیدوارم مدیسه هم مثل این فروشگاهها پیشرفت کنه.

  4. مرتضی گفت:

    خیلی جالبه مرسی
    از فروشگاههای لباس اینترنتی معروف هم بنویسین

  5. دانیال گفت:

    خیلی جالب بود ممنون
    بازهم مطلب اینجوری بذارین
    مدیسه کارش درسته

  6. دانیال گفت:

    مرسی خیلی اطلاعات جالبی بود.

  7. مریم بینالود گفت:

    ممنون از اطلاعاتی که قرار دادید

  8. حسین گفت:

    ممنون مطلب خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *