کاربرد کرم موس صورت و چه مزیت هایی دارد؟

کاربرد کرم موس صورت بسیار راحت بوده و در ادامه اطلاعاتی در این باره به شما می‌دهیم تا بتوانید با آگاهی بسیار بیشتری از این کرم‌ها استفاده نمایید و آن‌ها را جایگزین دیگر لوازم آرایشی کنید. همچنین برای خرید کرم موس صورت باکیفیت می‌توانید به فروشگاه لوازم آرایشی مدیسه مراجعه نمایید. در این مقاله قصد داریم به این بپردازیم که موس صورت چیست و چه کاربردها و مزیت‌هایی دارد پس با ما همراه باشید.

کاربرد کرم موس صورت چیست؟

کاربرد کرم موس صورت چیست؟

موس صورت دارای یک ساختار بسیار سبک است و شما می‌توانید به عنوان کرم پودر هم از آن استفاده کنید، چرا که جایگزینی بسیار مناسب برای انواع پنکیک‌ها به حساب می‌آید. شکل ظاهری این مدل از کرم‌ها بدین شکل است که کرم پودر شما خشک گردیده است و مقداری از آب و چربی آن گرفته شده تا سبک شود و پوست شما را دچار آزار و اذیت نکند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پوشانندگی این مدل از کرم‌ها بسیار زیاد بوده و ظاهر پوست شما را بسیار شفاف جلوه خواهند داد و همچنین برعکس دیگر کرم‌ها از بسته شدن منافذ باز پوست جلوگیری خواهند کرد. البته تمامی آن‌ها به این معنا نیست که این موس‌ها فقط برای پوست‌های چرب استفاده می‌شوند و شما می‌توانید با هر نوع پوستی که دارید از این موارد استفاده کنید.

استفاده از این مدل کرم‌ها قادرند تا ظاهر شما را حرفه‌ای‌تر جلوه دهند. شاید برایتان عجیب باشد اما باید بدانید که این کرم جهت تثبیت شدن دیگر احتیاجی به استفاده از پنکیک پس از آن ندارد و ساختار این مدل از کرم‌ها بسیار مناسب است و به طور کلی می‎توان گفت ساختار آن‌ها مشابه با کرم پودر و پنکیک و ترکیبی از هر دو نوع می‌باشد.

این نوع از کرم‌ها می‌توانند منجر به مات شدن صورت گردند و از براق شدن آن پیشگیری خواهند کرد و این علتی مبرم برای استفاده اشخاص با پوست‌های گوناگون از موس صورت است. کرم موس قادر است تا پوست شما را جذاب‌تر جلوه دهد، به همین دلیل اگر قصد دارید تغییری بسیاری ایجاد نمایید، از استفاده از این کرم غافل نشوید.

همچنین باید بدانید که موس صورت قادر است تا تمامی مشکلات پوستی شما را پوشش ببخشد و به علت بافت بسیار سبکی که دارد از تنفس پوستی جلوگیری نخواهد کرد. استفاده از این نوع کرم‌ها برای آرایش‌های روزمره بسیار خوب است و شما می‌توانید احساس سبکی و شادابی را همراه هم تجربه نمایید.

کرم موس صورت چیست؟

کرم موس صورت چیست؟

کرم موس، ساختاری با وزن سبک و ظاهری میان کرم پودر و پنکیک آرایشی دارد. به عبارتی دیگر شکل ظاهری موس صورت همچون کرم پودری است که مقداری خشک شده و آب و چربی آن گرفته شده است. موس صورت، پوشش‌دهی بسیار بالایی دارد و ظاهر پوست را بسیار یک‌نواخت جلوه می‌دهد. در عین حال با ساختار سبکی که دارند سبب مسدود شدن کامل منافذ پوست نمی‌شوند. به همین علت است که موس بهترین گزینه برای کسانی است که پوست چرب دارند.

البته این به این معنی نمی‌باشد که موس صورت به طور مختص برای پوست چرب تولید گردیده باشد. موس صورت برای انواع مختلف پوست قابل استفاده است. آرایشگران حرفه‌ای موس صورت را جهت زیرسازی و پوشش دادن عیوب پوست، بسیار مورد استفاده قرار می‌دهند. اما شما هم می‌توانید جهت آرایش روزانه خود از موس صورت استفاده نمایید و ظاهری حرفه‌ای در آرایش خود به ارمغان بیاورید.

موس سبب مات شدن پوست صورت می‌شود. این یکی دیگر از علل‌هایی است که استفاده از موس هم برای پوست چرب و هم نرمال پیشنهاد می‌شود. مات شدن پوست به واسطه کرم موس، جذابیت ویژه‌ای و حالتی مخملی به آن می‌بخشد که جلوه پوست را جذاب‌تر و سیک‌تر بروز می‌دهد.

قیمت انواع موس صورت باکیفیت و اورجینال

 

کرم موس صورت برای چه پوستی مناسب است؟

بافت موس صورت، بین کرم پودر و پنکیک است. یعنی این محصول نه به انداره کرم پودر چرب بوده و نه به اندازه پنکیک بافتی خشک و فشرده دارد. با توجه به همین موضوع، موس‌های صورت بهترین انتخاب برای استفاده پوست‌های نرمال، چرب و مختلط به شمار می‌روند. البته این بدان معنی نیست که بانوانی که پوست خشک دارند نمی‌توانند از موس استفاده کنند.

بسته بندی‌های متفاوت

این کرم‌ها همچون دیگر لوازم آرایشی دارای بسته‌بندی‌های بسیار مختلف و گوناگونی هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به شکل تیوب‌های پلاستیکی، بطری‌های پمپی و پلاستیکی و شیشه‌هایی کاسه‌ای تهیه نمایید. با در نظر گرفتن ساختار پفکی و بسیار سبکی که این کرم‌ها دارند، به طور معمول آن‌ها را در کاسه‌های شیشه‌ای ارائه می‌دهند.

نحوه انتخاب این کرم‌ها

نحوه انتخاب این کرم‌ها

جهت انتخاب کرم موس صورت مناسب با پوست خود باید یک سری از نکاتی را رعایت فرمایید. اصلی‌ترین معیاری که قادر است در این زمینه به شما کمک کند، رنگ این کرم‌ها است. در حقیقت هرقدر رنگ این کرم‌ها با پوست شما هماهنگ‌تر باشد می‌تواند عیوب و نواقص پوستی شما را بهتر و بیشتر بپوشاند. پس سعی کنید از کرم‌های روشن‌تر و یا تیره‌تر از پوست خودتان استفاده ننمایید و رنگ این نوع از کرم‌ها را مطابق با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

این نوع از کرم‌ها با بهره‌مندی از برترین رنگدانه‌ها و مواد اولیه کیفیت بالا پوششی یک نواخت و جذاب را روی پوست شخص مصرف‌کننده پدید می‌آورند و ظاهر فرد را طبیعی‌تر جلوه خواهند داد و همچنین عیوب ظاهری را به طور کامل از بین می‌برند.

مطالب کاربردی:  پن صورت؛ تازه وارد صنعت زیبایی را بشناس

 

استفاده از کرم موس صورت

استفاده از کرم موس صورت

اگر نگران طرز استفاده از کرم موس صورت هستید باید بگوییم که استفاده از این مدل کرم‌های آرایشی بسیار آسان و راحت بوده و شما می‌توانید این کرم‌ها را دقیقا مانند کرم پودرها مورد استفاده قرار بدهید و به وسیله انگشت و یا با استفاده از اسفنج‌ها و پدهای آرایشی بر روی پوست صورت خود بمالید. استفاده از این کرم‌های موس صورت جهت آرایش روزانه خوب و مناسب است و شما می‌توانید با استفاده از دست خود این کرم را بر روی پوستتان بزنید.

با این حال اگر قصد دارید برای مهمانی‌ها یا مجالس از این کرم‌ها استفاده کنید، لازم است تا با استفاده از پدهای آرایشی این کار را انجام بدهید. اگر قصد دارید به طور حرفه‌ای این کرم را روی پوست خود پخش نمایید می‌توانید از براش‌های آرایشی استفاده کنید.

ترکیبات کرم موس

ترکیبات کرم موس

این کرم‌ها از رنگدانه‌های بسیار باکیفیت و همچنین مواد اولیه مرغوبی درست می‌شوند  و در ترکیبات آن‌ها از کرم ضدآفتاب با SPF 10 استفاده شده و می‌تواند از پوست شما در مقابل اشعه‌های خورشیدی و رادیکال‌های آزاد مراقبت کند و این مورد در خیلی از کرم پودرها و پنکیک‌ها مشاهده نمی‌شود. استفاده از این نوع کرم‌ها قادرند تا ظاهری یک دست به پوست شما ببخشند و پوشش دهی این کرم‌ها بسیار زیاد بوده و می‌توان گفت هیچ‌ نوع کرم پودر و پنکیکی قابل مقایسه با این کرم‌ها نمی‌تواند باشد.

همچنین تنوع رنگی در این کرم‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید حداکثر در 15 رنگ مختلف این کرم‌ها را مشاهده نمایید و هر تناژی که با رنگ پوست شما هماهنگی داشت را انتخاب و تهیه کنید. این مسئله را باید بدانید که بسیاری از کرم پودرها و پنکیک‌ها حداکثر در 8 رنگ در بازار ارائه می‌شوند.

مطالب پربازدید:  آشنایی با لوازم آرایشی ارگانیک و بهترین برندهای آن

 

این کرم‌ها دارای موادی هستند که قادرند تا از پیری پوست جلوگیری کنند و همچنین بسیار سبک‌تر از هر نوع کرم دیگری هستند. همچنین این محصولات غالبا ضد آب و ضد تعریق هستند و این موارد هم یکی از بهترین معیارها جهت انتخاب کرم است. استفاده از کرم موس صورت بسیار جالب بوده و می‌تواند تمامی نیازهای روزانه پوستی شما را به ضد آفتاب تامین کند، به همین دلیل با خریدن این کرم‌ها با یک تیر دو نشان می‌زنید با این وجود نیاز است تا با آگاهی از کاربرد کرم موس صورت از آن استفاده نمایید.

مزایا و معایب موس صورت

مزایا و معایب موس صورت

موس صورت به دلیل پوشش‌دهی بسیار بالا و بافت سبکی که دارد، برای انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب ایده‌آل است. از دیگر مزایای موس صورت می‌توان به بافت مخملی شکل، پوشش‌دهی یکدست، ایجاد نمای نهایی مات و طبیعی روی پوست و عدم ایجاد جوش و آکنه اشاره کرد.

علاوه بر این، بیشتر موس‌ها دارای خاصیت ضد آفتاب هستند. یکی دیگر از مزایای موس صورت، کاربرد آسان و سریع این محصول است. شما می‌توانید به وسیله انگشت یا بیوتی بلندر آن را روی پوستتان پخش کنید.

از معایب موس صورت مناسب نبودن آن جهت استفاده پوست‌های خشک است؛ چرا که این محصول سطح چربی و آب پایینی نسبت به سایر انواع کرم پودر دارد؛ به همین دلیل ممکن است روی پوست‌های خشک و دهیدراته به خوبی پخش نشده و حالت کیکی پیدا کند.

سخن پایانی

یکی از حساس‌ترین بخش‌های بدن، پوست صورت است که برای سلامت آن به مراقبت‌های به‌خصوصی احتیاج دارد. استفاده از کرم صورت یکی از روش‌های محافظت از پوست و بهبود آن است. کرم موس صورت، از انواع گوناگون کرم صورت است که استفاده از آن هم برای پوست‌های نرمال و هم چرب، می‌تواند سلامتی را به پوست شما ببخشد.

 

منبع : pureoilsindia

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *