آموزش حرفه‌ای آرایش عربی عروس

سبک‌های آرایشی برای عروس متفاوت هستند و این روزها در ایران علاوه بر مدل‌های میکاپ عروس ایرانی از انواع مدل میکاپ عروس خلیجی و آرایش عربی عروس استفاده می‌شود که در این سبک‌های میکاپ از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌شود و چهره شما با این نوع میکاپ‌ها در جشن عروسی‌تان متفاوت‌تر می‌شود.

انتخاب سبک و مدل میکاپ عروس به نظر و سلیقه شخصی عروس‌ها بستگی دارد برخی از افراد تمایل دارند که در جشن عروسی خود از انواع مدل‌های میکاپ عربی عروس استفاده کنند و برخی دیگر تمایل دارند تا با انجام یک گریم حرفه‌ای عروس و استفاده از مدل میکاپ عروس اروپایی و آرایش عروس لایت عربی چهره طبیعی خود را در جشن عروسی‌شان حفظ کنند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آرایش عربی عروس دارای آرایش چشم جسورانه، زرق و برق‌دار و حالت بسیار نرمی روی لب‌ها و گونه‌ها است. ظاهر کلی آرایش عربی عروس جدید بسیار حساس و پیچیده است. آرایش چشم عروس عربی بسیار ضروری و مهم به حساب می‌آید. استفاده از رنگ‌ها به صورت عاقلانه انجام می‌شود تا به زیبایی چشم‌های عروس بیافزاید.

در ادامه این مطالب قصد داریم شما را با نحوه آرایش عربی عروس آشنا کنیم.

آرایش عروس عربی حرفه ای انجام دهید

سایه قهوه‌ای و مشکی

در آرایش سبک عربی خط چشم‌ها به صورت پهن کشیده می‌شوند و بیشتر تلاش می‌گردد تا چشم‌ها کشیده و گربه‌ای به نظر بیایند. برای این منظور به افراد مبتدی استفاده از خط چشم‌های نمدی و ماژیکی و به افراد حرفه‌ای استفاده از خط چشم‌های مویی توصیه می‌شود.
استفاده از ریمل و فرمژه نباید فراموش شود. همچنین استفاده از ریمل‌های کاملا مشکی ( اینتنس) و حجم‌دهنده به عنوان یکی از الزامات این نوع میکاپ به حساب می‌آید.
اگرچه در آرایش عربی تاکید اصلی بر روی چشم‌هاست اما از آرایش لب‌ها نیز نباید غافل شد.

برای جذابیت لب می‌توانید ترفندهایی را به کار بگیرید که می‌تواند لب‌ها را برجسته‌تر نشان دهد و این امر با استفاده از مداد لب میسر خواهد بود. همانطور که پیش از این نیز گفتیم آرایش لب برای میکاپ عربی نباید خیلی پررنگ و اغراق شده باشد و در عین حال استفاده از رژلب مایع زیبایی خیره کننده‌ای به لب می‌دهد.

قبل از شروع، مطمئن باشید که از برس‌های آرایشی خوب و برند استفاده کنید. آرایش عربی ساده به معنای استفاده درست از ابزارهای مناسب است. در اینجا مراحل ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید برای بدست آوردن این آرایش صورت عروس زیبا از آن‌ها استفاده کنید.

سایه قهوه‌ای و مشکی

سایه قهوه‌ای و مشکی

در مرحله شروع، اول از همه تمام لکه‌های اطراف دور چشم خود را بپوشانید. برای این کار می‌توانید از کرم پودر خود به عنوان کانسیلر برای مشکل سیاهی دور چشم خود استفاده کنید تا از ظاهر خشن و خشک اطراف چشم خود جلوگیری به عمل آورید.

در این مرحله به یک شات برای زدن سایه قهوه‌ای مات در گوشه‌ بیرونی و چین‌دار نیاز دارید. همچنین باید دقت کنید که فقط در گوشه بیرونی سایه قهوه‌ای مات را بزنید و محو کنید و فراتر نروید. بعد از این مرحله یک مداد چشم مشکی تیره بردارید و داخل چشم خود بکشید.

 

این مرحله در تمام آرایش عربی عروس یکسان است. حالا در این قدم از یک سایه چشم به نسبت تیره انتخاب کنید و در گوشه چشم بزنید و خیلی مراقب باشید که بیرون نروید. درست در جایی بزنید که حدقه چشم به پایان می‌رسد.

باید این چند سایه را درهم به طور کامل محو کنید تا مرز آنها معلوم نشود. حالا در این مرحله یک خط ضخیم تیره را روی خط مژه بالا بکشید. می‌توانید از خط چشم ژلی، مایع و مات که پر رنگ هستند، استفاده کنید.

خط چشم خود را تا گوشه بیرونی چشم بکشید تا یک ظاهر بالدار ایجاد کند. استفاده کردن از لنز‌های طوسی رنگ در آرایش عربی عروس بسیار مرسوم و کاربردی است که یک حالت زیبا و دلربایی به چهره عروس‌های عربی می‌دهد.

چشم‌های ماندگار

 چشمات ماندگار نقطه قوت آرایش عربی است

برای شروع آرایش عربی عروس یا هر نوع آرایش دیگری باید از تمیز بودن پوست خود مطمئن شوید. برای این کار بهتر است که اول از همه پرایمر روی صورت خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که آرایش یکنواخت و یک دستی خواهید داشت که ماندگاری بالایی نیز دارد.

به زیر چشم خود پرایمر بزنید و صورت خود را با یک کرم پودر بپوشانید تا صورت یک دست و براقی داشته باشید. در ادامه این آرایش عربی باید چشم‌های خود را کامل کنید.

سایه را در گوشه چشم و بالای پلک بزنید و به صورت خطی تا بالای پلک بیاورید و محو کنید. در این مرحله یک سایه چشم روشن‌تر به رنگ سفید، مروارید یا نقره‌ای انتخاب کنید.

لوازم آرایش چشم با مناسب‌ترین قیمت

این رنگ‌ها را به گوشه داخلی چشم خود بزنید تا حالت برجسته‌تر پیدا کند. بعد یک سایه طلایی یا نقره‌ای بردارید و در مرکز روی پلک خود بزنید و به اطراف هدایت کنید.

حالا در این قدم یک سایه چشم تیره‌تر از پالت سایه خود انتخاب کنید، به گوشه بیرونی چشم خود بزنید. بعد سایه چشم مشکی را بردارید و به صورت بالدار محو کنید. در این جا همیشه باید از یک خط چشم ضخیم استفاده کنید.

کار چشم‌های خود را با زدن و چسباندن مژه‌های مصنوعی، فر کردن آنها و زدن یک لایه ریمل به پایان برسانید. در کنار این آرایش حتما هایلایتر به گونه‌ها و استخوان ابرو بزنید تا حالت خیسی و طراوت به چهره شما ببخشد.

حالا زیر چشم خود را با یک برس پاک کنید تا زیر چشم‌ها زیباتر و تمیزتر به نظر برسد. برای تکمیل شدن آرایش عربی عروس یک رژ لب به رنگ صورتی انتخاب کنید و به لب‌های خود بزنید. قبل از زدن رژ لب می‌توانید از کانسیلر لب هم استفاده کنید تا ماندگارتر به نظر برسد.

نوعی دیگر از ارایش عروس عربی زیبا

چهره‌ای صاف و مژه‌های پرپشت با سایه به نسبت غلیظ

در این نوع آرایش در مرحله اول یک زیرساز قوی داشته باشید، یعنی از پرایمر استفاده کنید. بعد از این مرحله کرم‌پودر بزنید و صورت خود را کانتور کنید. در قسمت گونه از کانتور تیره و در کناره بینی هم از کانتور تیره استفاده کنید.

در آرایش عربی عروس برای چشم‌ها از 2 نوع سایه قهوه‌ای تیره و مشکی استفاده کنید، از سایه مشکی برای گوشه بیرونی به کار ببرید و محو کنید و از سایه قهوه‌ای تیره برای نقطه مرکزی روی پلک استفاده کرده و این دو رنگ را در هم مخلوط و محو کنید.

بعد از این مرحله با استفاده از یک خط چشم ضخیم به سمت قسمت پایانی ابرو و به سمت بالا خط چشمی تمیز بکشید. در گوشه داخلی بهتر است از سایه نقره‌ای استفاده کنید تا چشم شما کشیده‌تر به نظر برسد. از مژه مصنوعی هم می‌توانید کمک بگیرید و ریمل بزنید تا چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند.

ابروهای خود را بکشید و مرتب کنید. رژ لب صورتی و کالباسی به کار ببرید تا چهره‌ای زیبا و شاداب در روز عروسی خود داشته باشید.

مطالب کاربردی:  20 مدل خط چشم فوق العاده جذاب

نوعی از آرایش عروس عربی

آرایش به نسبت غلیظ همراه با سایه‌های تیره برای یک عروس عربی

برای آرایش عربی غلیظ فوق‌العاده زیبا در مرحله اول زیر چشم خود را پوشش می‌دهیم و از کانسیلر استفاده می‌کنیم. کانسیلر را به طور کامل به زیر چشم خود بزنید.

در مرحله بعدی از آرایش عربی عروس، از یک پنکک برای صاف شدن تمام پوست خود در ناحیه پیشانی، روی بینی، چانه و گونه‌ها استفاده می‌کنیم. در مرحله بعد از سایه صورتی و بنفش برای روی پلک استفاده می‌کنیم. برای انجام دادن این کار بهتر است که از بهترین براش و شات آرایشی استفاده کنید.

در این مرحله کافی است که از سرمه برای کشیدن به داخل چشم‌های خود استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید از سرمه‌های مدادی هم برای داخل چشم‌های خود بهره ببرید. البته اطمینان پیدا کنید که به طور کامل و صحیح تا این مرحله همه مراحل آرایشی را به خوبی انجام داده باشید.

برای کشیدن و محو کردن سایه‌های عربی بهتر است که از شات‌ها و براش‌هایی که سرشان تخت است، به کار ببرید که باعث می‌شوند بهترین و پر رنگ‌ترین سایه را بکشید.

همواره سعی داشته باشید که از سایه‌های بسیار عالی، جنس مرغوب و برند استفاده کنید که رنگ‌های بیشتر و غلیظ‌تری نسبت به سایر سایه‌های متفرقه دارند.

در آرایش عربی عروس سرمه‌های تیره را بهتر است که به خط داخلی قسمت بالای چشم‌های خود بکشید. برای این که چشم‌های شما گیرایی و زیبایی چند برابر داشته باشند، می‌توانید که روی بن مژه‌ها یا همان خط چشم خود از خط چشم مایع استفاده کنید.

شما هم‌چنین می‌توانید از خط چشم‌های دنباله‌دار برای این‌ که حالت یک چشم عربی را داشته باشید، استفاده کنید. خط چشم مایع خود را از گوشه داخلی چشم به سمت ابروها بکشید.

یکی از انواع آرایش‌های عربی عروس برای چشم، نوع دنباله‌دار آن است.

در ادامه حتما باید مقدار بسیار زیادی از ریمل را به مژه‌های خود بزنید. حالا در این مرحله ابروهای خود را با سایه ابرو و مداد پر کنید. این کار باعث می‌شود که ابروها و چهره شما طبیعی‌تر و باعث اصیل‌تر شدن آرایش عربی در صورت شما می‌شود.

مطالب کاربردی:  فواید استفاده از کاپ قاعدگی چیست ؟

با این ترفندها، بهترین آرایش عربی عروس را داشته باشید

آموزش حرفه‌ای آرایش عربی عروس

عروس عرب به دلیل عشق و علاقه به مدل، مد و زیبایی مشهور است. هم‌چنین همیشه می‌خواهد در روز عروسی خود یک آرایش منحصر به فرد داشته باشد. عروس‌های عرب معمولا سلیقه و استایل متفاوتی در آرایش نسبت به عروس‌های کشورهای دیگر دارند. عروس‌های عرب با ویژگی‌های اصیل عربی هستند.

البته که این سبک از آرایش عربی عروس بستگی به چهره عروس و سلیقه او دارد. اما آنچه که برای عروس خانم‌ها در این روزها اهمیت دارد، این است که آن‌ها دوست دارند زیباترین عروس در زمان خود باشند.

 

منبع : makeupclasses

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *