انتخاب اکسسوری‌ جذاب برای دخترهای خوش استایل و شیک‌پوش

اکسسوری‌ها قسمت مهمی در استایل دخترانه هستند که سبب زیباتر به نظر رسیدن تیپ و ظاهرشان می‌شوند. انتخاب اکسسوری‌ مناسب می‌تواند جذابیت کلی استایل شما را ارتقا داده و ظاهری منحصر به‌ فرد را بدون نیاز به ایجاد تغییرات زیاد برای شما ایجاد کند.

برای دختران هزاران اکسسوری کاربردی و تزیینی گوناگون وجود دارد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که کدام اکسسوری‌ دخترانه از بقیه ضروری‌تر و کاربردی‌تر است؟ در این مقاله از مدیسه به معرفی ۹ اکسسوری که باید در کمد لباس دختران باشد و راهنمای انتخاب اکسسوری دخترانه می‌پردازیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تل مو

تل موی دخترانه

اکسسوری مو در صدر لیست اکسسوری های دخترانه است. تنوع زیادی از اکسسوری‌های مو در بازار موجود است. دختران آزادی بیشتری جهت انتخاب اکسسوری‌های مختلف برای موهای خود دارند. آ‌ن‌ها می‌توانند یک تل موی زیبا و شیک را برای داشتن استایلی جذاب به کار بگیرند.

برخی از تل‌های مو مدارها و LEDهای کوچکی دارند که قادرند روشن شوند. برخی دیگر گوش‌هایی همچون عروسک میکی موس دارند که به آن‌ها متصل شده‌اند. برای آماده کردن دختر کوچک خود برای مراسم تولد و مهمانی حتما جهت تکمیل استایلش از یکی از این اکسسوری‌های جذاب استفاده نمایید. تل مو این امکان را برای کودک شما فراهم می‌کند که بدون هیچ نگرانی درباره موهای خود از مهمانی لذت ببرد.

کمربند

کمربند پیراهن دخترانه

کمربندها اکسسوری‌های بسیار کاربردی‌ای هستند که می‌توانند به کودک شما کمک کنند لباس‌های گشاد را به راحتی پوشیده و اضافات آن را جمع کند. کمربند برای دخترهای کم سن و سال عالی است. اغلب در زمان انتخاب پیراهن برای کودک دختر باید سایزی که کمی بزرگ‌تر باشد را تهیه نمایید؛ زیرا دختران بین سنین ۷ تا ۹ سالگی به سرعت رشد می‌کنند. به همین خاطر لباسی که به صورت کامل فیت باشد در عرض چند ماه برایشان کوچک می‌شود.

این در حالی است که پدر و مادر دوست دارند پیراهن طول عمر بیشتری برای کودکشان داشته باشد. بنابراین همیشه پیراهن را کمی بزرگتر از سایز دقیق کودک خود خریده و سپس با استفاده از یک کمربند شیک قسمت‌های اضافی و بزرگتر لباس را پنهان کنید.

هنگام استفاده صحیح از کمربند جهت جمع کردن لباس، پیراهن دچار چین و چروک نمی‌شود و خیلی بزرگ به نظر نمی‌رسد. در واقع کمربند زیباترین ویژگی‌های پیراهن را برجسته می‌کند. کمربندهای بسیار متنوع در انواع و رنگ‌های گوناگون وجود دارند. بنابراین در زمان انتخاب کمربند مناسب به دنبال نمونه‌ای باشید که رنگ و طرح آن با لباس کودک ست باشد.

ساعت مچی

انتخاب اکسسوری مناسب

ایجاد عادت استفاده کردن از ساعت مچی در کودکان از سنین پایین بسیار مفید و کمک ‌کننده است. ساعت مچی یک اکسسوری بسیار لوکس و کاربردی است که طرح‌های فراوانی برای آن وجود دارد. امروزه ساعت‌های موجود در بازار به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

ساعت مچی آنالوگ

این مدل ساعت هیچ‌گاه دمده نمی‌شوند. آن‌ها بسیار شیک، راحت و بسیار لوکس به نظر می‌رسند. مدل‌های زیبایی را در میان این ساعت‌‌ها می‌توان برای کودک پیدا کرد.

ساعت مچی دیجیتال

ساعت‌های مچی دیجیتال در میان کودکان رایج‌تر هستند. ظاهر این مدل ساعت‌ها در مقایسه با مدل‌های مشابه حجیم‌تر است.

تعداد اندکی از تولیدکنندگان ساعت مچی، ساعت‌هایی تولید کرده‌اند که تم دوگانه‌ی آنالوگ و دیجیتال داشته باشد.

قیمت انواع اکسسوری دخترانه جذاب

 

دست‌بند

دستبند دخترانه

دست‌بندها بی‌شک یکی از زیورآلات کلاسیک برای کودکان هستند که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و ظاهر زیبایی دارند. این اکسسوری‌ها برای انواع مچ، چه لاغر و چه گرد مناسب هستند.

هنگام انتخاب دست‌بند قبل از هر نکته دیگری روی راحتی کودک خود تمرکز داشته باشید. در برخی موقعیت‌ها امکان دارد به دنبال انتخاب دست‌بندی باشید که به طور کامل با استایل کودک هم‌خوانی داشته باشد. اگرچه بعضی دست‌بندها کمی برآمدگی بر روی خود دارند که ممکن است پوست ظریف و حساس کودک شما را اذیت کند.

گردنبند

یک ست زیبای گردنبند و دست‌بند زیبایی خیره‌کننده‌ای برای کودک شما ایجاد می‌کند. امروزه هزاران طرح متنوع دست‌بند و گردنبند در فروشگاه‌ها وجود دارند. هنگام انتخاب یک گردنبند برای دختر خود باید توجه داشته باشید که این اکسسوری بر روی لباس‌های دارای یقه گرد یا هفتی بهترین جلوه را دارد. نوع مناسب گردنبند ظریف، بر روی هر مدل پارچه و یقه‌ای بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

برای دختران کوچک گردنبندهایی که درخشش بسیاری دارند یا مقداری سنگین هستند را انتخاب نکنید. اگر به دنبال بهترین اکسسوری برای دخترتان هستید، مدلی ساده را انتخاب کنید.

‌عینک آفتابی

عینک آفتابی دخترانه

حال زمان خرید عینک آفتابی که یک اکسسوری لاکچری شیک به شمار می‌آید فرا رسیده است. بزرگرین تولیدکنندگان عینک آفتابی در تولیدات خود تمرکز بسیاری روی راحتی کودکان دارند و از بهترین مواد با کیفیت بالا برای محافظت از چشم‌های حساس کودکان استفاده می‌کنند. عینک‌های آفتابی اورجینال ویژگی‌های جذابی همچون محافظت در برابر اشعه فرابنفش و فیلترهای نور آبی دارند که از چشم کودکان محافظت می‌نمایند.

عینک آفتابی مناسب در حالتی که با لباس ست باشد استایل بسیار جذابی را در کودکان ایجاد می‌کند. پس بهتر است در زمان تهیه عینک آفتابی عکس یا خود لباس کودک را به همراه داشته باشید. عینک‌های آفتابی به رنگ کلاسیک سفید و مشکی با هر لباس و استایلی ست می‌شوند.

کلاه

کلاه دخترانه

دختران کوچک با کلاه‌های شیک، ظاهر بسیار زیبایی پیدا می‌کنند. کلاه یکی از پرفروش‌ترین اکسسوری های دخترانه در فصل تابستان است که می‌تواند کودکان را در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت نماید.

گوشواره

انتخاب گوشواره دخترانه

گوشواره‌ها بی‌شک یکی از کاربردی‌ترین اکسسوری‌های دخترانه هستند. این اکسسوری‌های مقرون به صرفه قادرند تا بهترین ویژگی‌های صورت دخترتان را برجسته کنند. انواع گوشواره غالبا با لباس‌های سنتی کلوش و آزاد بسیار عالی به نظر می‌رسد. البته می‌توان آن‌ها را با پیراهن‌های ساحلی نیز استفاده کرد.

بعضی گوشواره‌های جدید اتصالی آهنربایی داشته و نیازی به سوراخ کردن گوش جهت استفاده از گوشواره ندارند.

‌کیف دستی

کیف دستی دخترانه

اغلب پیراهن‌ها و شلوارهای جین دخترانه جیب‌های بسیار کوچکی دارند و نمی‌توان وسایل بسیاری را در آن‌ها قرار داد. بنابراین دختران در حمل وسایل ضروری خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

کیف‌های دستی جزو اکسسوری های دخترانه مدرنی هستند که می‌توانند به کودکان در حمل کردن وسایل مهم آن‌ها کمک کنند. افزون بر این می‌توان به کودک در ایجاد نمودن عادت حمل کیف پول کمک کرده که در آینده نیز برای او بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

مطالب پربازدید:  25 استایل کلاسیک دخترانه برای استایل‌های جذاب لاکچری

 

انتخاب اکسسوری‌ مناسب، برای داشتن استایلی زیبا

در این مقاله از مدیسه با اکسسوری های دخترانه کاربردی به خوبی آشنا شدیم. نکته مهم این است که هر زمان به دنبال خرید اکسسوری‌های جذاب برای دختران کوچک خود هستید یک استایل خوب و کاربردی را برای آن‌ها ایجاد کنید.

 

منبع : outfittrends

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *